Beoordelingen Prolocks Sloten

• Vakkundigheid 9,7
  • Prijs- / kwaliteitverhouding 9,4

Sander uit: Hoofddorp

23-01-2017

Positieve ervaring: Martin heeft bij ons 2 meerpuntssluitingen geinstalleerd inclusief nieuwe sloten. Dit is zeer vakkundig gedaan. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Een aanrader!

Fabian uit: Flevoland

29-10-2016

Positieve ervaring: Een echte vakman,veel ervaring,denkt in oplossingen,vriendelijk en flexibel.
Heeft netjes deur afgehangen en meerpuntssluiting gemonteerd,ik ben een tevreden klant,kan hem aanbevelen.

uit: Haarlem

29-06-2016

Positieve ervaring: Snel en vakkundig. Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraak op zeer kort termijn. Echt een aanrader!

Frido uit: Beverwijk

25-06-2016

Positieve ervaring: Prima vakman, weet zeer goed wat zijn werk betekent.

Gijs uit: Zuidland

05-06-2016

Positieve ervaring: Vakkundige service tegen goede prijzen, afspraken worden goed nagekomen.

Tim uit: IJmuiden

18-01-2016
9,9

Positieve ervaring: Ervaren vakmensen waar uitstekend mee valt samen te werken door andere vakspecialisten.

Robert uit: Nieuw Vennep

06-01-2016

Positieve ervaring: Laagdrempelig en eerlijk advies. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Randolph uit: Aerdenhout

06-01-2016

Positieve ervaring: alles perfect uitgevoerd, alles volgens afspraak, denkt goed mee.

Cris uit: Hilversum

05-01-2016

Positieve ervaring: Accuraat, netjes en goed eind resultaat.

Dick uit: IJmuiden

24-12-2015

Positieve ervaring: Ik kan heel veel schrijven het zijn gewoon vaklui die weten waar ze het over hebben, en netjes hun werk afleveren.