Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

Victor uit: Elst

16-11-2019
8,1

Positieve ervaring:
Binnen de gestelde termijn de auto netjes teruggebracht. Vriendelijk te woord gestaan.

Mark uit: Rotterdam

15-11-2019
8,1

Positieve ervaring:
Zeer netjes geholpen en bereid om zich aan te passen

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Dit is meer voor ProLease zelf. Bij de afspraak maken met de helpdesk van Pro-lease had ik aangegeven dat waarschijnlijk de stabilisator stang vervangen moest worden. De garage die uiteindelijk mijn auto de beurt heeft gegeven kreeg geen toestemming om de stabiolisator stang te vervangen, omdat dit bij een officiele dealer moest!!!

Heel vervelend want de garage was echt perfect en gun ze graag het werk maar dit is zeer onwenselijk. Nu moet ik toch weer naar een andere garage om die stang te vervangen. Zelfde als met mijn winterbanden, dit moest ook bij een aparte garage.

al met al dus 3 afspraken die apart gemaakt gemaakt moeten worden. Heel omslachtig.

Jason uit: Amsterdam

15-11-2019
6,0

Positieve ervaring:
Auto was heel snel terug nadat deze opgehaald was....

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
*Originele afspraak over het hoofd gezien, moest telefonisch een nieuwe afspraak maken.
*naast de onderhoudsbeurt 2 andere mankementen doorgegeven (automatische vergrendeling en het sturen gaat zwaarder). Beide problemen niet verholpen.
*Persoon die auto kwam halen en brengen kon geen feedback geven of de mankementen waren onderzocht / verholpen. Daar moest ik zelf achter komen.

Toon uit: Gastel

12-11-2019

Simon uit: Duiven

9,8

uit: Beuningen

Positieve ervaring:
De auto zag er bij afleveren keurig gewassen en schoongemaakt uit

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Graag aangeven, bij een afspraak, hoe laat de auto gehaald wordt

Jarl uit: Eindhoven

uit: Heumen

4,9

Positieve ervaring:
de beurt is naar mijn weten goed uitgevoerd

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
de haal en breng service was alleen een haal service, ik heb de auto zelf met een achtergelaten auto moeten ophalen.
persoonlijke instellingen (radio en dashboard) waren gewijzigd.

Mark uit: Vleuten

8,5

Positieve ervaring:
Netjes op tijd, prima haal- en brengservice, snel de auto weer terug

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De negatieve ervaring zit niet bij Huisman of een van de andere autobedrijven, maar eerder het proces van Leaseprofs. Ik merk dat het sturen van mails niet altijd goed gaat, waardoor ik in korte tijd al twee keer heb ondervonden dat mijn auto niet werd opgehaald op de gecommuniceerde dag.

R.J. uit: Oud-Beijerland

Positieve ervaring:
Moest even wachten omdat ik iets te vroeg was, dame bij de receptie was zeer vriendelijk. Er werd direct koffie aangeboden.