Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

8,3
961 beoordelingen
  • Flexibiliteit van afspraak maken 8,4
  • Haal en breng service 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,6
  • Tel. bereikbaarheid 8,5
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden 8,2
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden 7,3
  • Nakomen van gemaakte afspraken 8,2
  • Netheid v.d. auto bij aflevering 8,6
1 t/m 10 van 961 beoordelingen

Willem uit: Beekbergen

19-02-2018
7,6

Positieve ervaring:
Dit was alleen een APK keuring.
Valt niet veel over te melden

Aanbeveling: ja

Richard uit: Poortgaal

17-02-2018
8,1
Aanbeveling: ja

Sjuul uit: Berlicum

16-02-2018
8,5

Positieve ervaring:
Accuraat, snel en servicegericht

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik kreeg, nadat de auto was terug gebracht en de monteur weg was, van de receptie te horen dat de persoon onvriendelijk was. Ikzelf heb dit niet ervaren. Mijn contact was wel positief.

Aanbeveling: ja

Anina uit: Utrecht

16-02-2018
6,1

Positieve ervaring:
Fijn dat er gebeld werd om een afspraak te maken.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
IK heb gevraagd om naar de boxen te kijken, maar ze zijn nog steeds stuk en weet niet of ze er überhaupt naar gekeken hebben want ik heb geen overzicht gekregen van de werkzaamheden. Daarnaast waren de ruitenwissers hard aan vervanging toe. Bleken niet vervangen te zijn want ze kraakte nog flink, ik heb toen gemaild met de vraag of ze vervangen waren en kreeg vervolgens antwoord dat ze uitvoerig getest zijn en er goed uit kwamen. Maar als ze getest waren hoorde je bij de eerste slag gekraak, wat mij al een duidelijk teken lijkt dat ze aan vervanging toe zijn. Heb deze dus nog bij een andere garage laten gevangen.

Aanbeveling: nee

Conja uit: Ouderkerk aan den IJssel

16-02-2018
6,8

Positieve ervaring:
Prettig gebeld te worden en geinformeerd te worden over wat wel en niet gemaakt mocht worden. Is toch ook een taak van de leasemaatschappij.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
- Vaag persoon haalt de auto op, geen legitimatie of niets alleen een belletje van te voren dat 'iemand' de auto komt halen.
- Kentekensticker van autobedrijf over eigen bedrijfssticker heen geplakt.

Aanbeveling: nee

uit: Rotterdam

15-02-2018
8,1
Aanbeveling: ja

Ron uit: Baarle Nassau

13-02-2018
10
Aanbeveling: ja

Salar uit: Utrecht

13-02-2018
6,2

Positieve ervaring:
Haal en breng service was heel aardig en netjes op tijd.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik heb helemaal geen idee wat voor werkzaamheden uitgevoerd zijn. Aan mij is niks verteld over deze werkzaamheden.

Aanbeveling: ja

Ward uit: Maastricht

13-02-2018
8,8

Positieve ervaring:
De auto was zowel van binnen als buiten zeer grondig schoongemaakt.

Aanbeveling: ja

Eric uit: Lexmond

12-02-2018
8,1

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De online (Prolease afsprakenplanner) aangegeven uit te voeren werkzaamheden zijn niet doorgegeven aan het autobedrijf. Heel jammer, want nu moet de auto nog een keer terug.

Aanbeveling: ja