Beoordelingen Prolease-onderhoud

• Nakomen van gemaakte afspraken 8,1
  • Netheid v.d. auto bij aflevering 8,6

Patrick uit: Andel

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ondanks duidelijk overleg met Pro-lease ( en nog een keer apart navragen) moet de auto toch nog een keer apart naar een Skoda dealer. Graag had ik dit van te voren geweten want dan had ik een andere afspraak gemaakt. Vandaar een 7 voor het uitvoeren van de werkzaamheden. De werkzaamheden die ze wel konden doen zijn perfect uitgevoerd.

Sophia uit: Den Haag

Positieve ervaring:
ophalen en thuisbrengen van de auto en dan ook nog dat de auto gewassen en gezogen is! Top!

Ronald uit: Apeldoorn

7,7

Positieve ervaring:
De firma die de auto ophaalt, het onderhoud uitvoert, de auto schoonmaakt (zowel binnen als buiten) inclusief het terugbrengen is klasse.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De website van Prolease, de aanvraag voor de onderhoudsafspraak was weer niet aangekomen, ik moest weer bellen met Prolease, die maakte vervolgens een afspraak bij de garage en bevestigde dit weer aan mij. Dat paste initieel niet in mijn agenda, waardoor de afspraak erg laat in de tijd gemaakt is geworden. Beter zou zijn dat je via de website van Prolease rechtstreeks in de agenda van de garage een afspraak kan plannen, of rechtstreeks met de garage een afspraak kan maken. Nu werkt het voor de zoveelste keer niet zoals het zou moeten. Er is geen uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden.

uit: westendorp

van binnen niet schoongemaakt

uit: Bergeijk

7,7

Kelly uit: Utrecht

uit: Arnhem

9,9

Positieve ervaring:
Auto super netjes en schoon afgeleverd

Sander uit: Regt

Positieve ervaring:
Correct en net. Vriendelijk geholpen.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De garage belde me op met de mededeling dat prolease geen toestemming gaf voor de beurt, terwijl deze garage notabene is voorgesteld door de afsprakendienst van prolease. Na overleg met prolease door mij toch toestemming gekomen. Dit is geen zeker geen verwijt naar de garage maar eerder een opmerking richting prolease.

Patrick uit: Beek en donk

Positieve ervaring:
Prima service. geen op- of aanmerkingen. auto keurig op tijd opgehaald en prima contact over vertraging bij uitvoering van werkzaamheden (door goedkeuring / onderdelen)

Emiel uit: Veghel