Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

8,3
713 beoordelingen
  • Flexibiliteit van afspraak maken 8,3
  • Haal en breng service 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,6
  • Tel. bereikbaarheid 8,5
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden 8,2
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden 7,2
  • Nakomen van gemaakte afspraken 8,1
  • Netheid v.d. auto bij aflevering 8,6
1 t/m 10 van 713 beoordelingen

U uit: IJsselstein

17-10-2017
8,8

Positieve ervaring:
Haal en breng service is handig. Ik had alleen geen indicatie van het tijdstip van terugbrengen.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik heb geen terugkoppeling gekregen van de uitgevoerde werkzaamheden

Aanbeveling: ja

Antoinette uit: Balen

17-10-2017
7,4

Positieve ervaring:
fijn dat de auto op het werk opgehaald wordt op een door mij aangegeven tijdstip en dat deze ook weer netjes op tijd schoongemaakt terug gebracht wordt.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
ik heb gevraagd of ze het aircosysteem willen nakijken en volgens mij is dat niet gebeurd. De temperatuursverschillen in de auto bij een gelijkblijvende instelling is heel wisselend.

Aanbeveling: ja

Edwin uit: Rosmalen

16-10-2017
8,3

Positieve ervaring:
Gevraagd of de auto voor 15.00 uur terug kon zijn. Dat zouden ze proberen; werd uiteindelijk 15.30 uur: Prima!

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Auto was van binnen netjes gepoetst, maar van buiten helaas niet. Ik had het liever andersom gehad.

Aanbeveling: ja

martijn uit: zeeland

16-10-2017
8,7
Aanbeveling: ja

Richard uit: Soest

16-10-2017
8,4

Positieve ervaring:
Ondanks wat gerommel met de afspraak, is daarna alles keurig geregeld

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Afspraak gemaakt via de website ProLease. Bevestiging keurig via de mail ontvangen. Garagebedrijf was echter niet op de hoogte.

Aanbeveling: ja

Debbie uit: Sittard

16-10-2017
8,8

Positieve ervaring:
Afspraak maken online gaat super snel. En de haal- en brengservice is ook handig.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Zou handig zijn als bij het maken van de afspraak bij Prolease al wordt gecheckt of een beurt inderdaad aan de orde is. Ik rijd niet veel met mijn auto, dacht dat een beurt nodig was. Afspraak gemaakt en die werd bevestigd door garagebedrijf. Op de dag zelf bleek echter dat een beurt pas in januari aan de orde is. Kan Prolease dit misschien eerder opmerken op basis van de ingevulde kilometerstand/ datum vorige beurt?

Aanbeveling: ja

Martin uit: Tilburg

16-10-2017
9,4

Positieve ervaring:
Haal en brengservice is heel prettig

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Auto was niet gewassen.

Aanbeveling: ja

Stefan uit: Wijchen

16-10-2017
9,8
Aanbeveling: ja

Mathijs uit: Hoorn

16-10-2017
9,4
Aanbeveling: ja

linda uit: almere

16-10-2017
6,6

Positieve ervaring:
Mijn auto is opgehaald en terug gebracht, al is mij niks verteld wat er met de auto gebeurd is. Dat had ik wel graag willen weten.

Aanbeveling: ja