Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

Willem uit: Beekbergen

19-02-2018
7,6

Positieve ervaring:
Dit was alleen een APK keuring.
Valt niet veel over te melden

Richard uit: Poortgaal

17-02-2018

Sjuul uit: Berlicum

8,5

Accuraat, snel en servicegericht

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik kreeg, nadat de auto was terug gebracht en de monteur weg was, van de receptie te horen dat de persoon onvriendelijk was. Ikzelf heb dit niet ervaren. Mijn contact was wel positief.

Anina uit: Utrecht

6,1

Positieve ervaring:
Fijn dat er gebeld werd om een afspraak te maken.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
IK heb gevraagd om naar de boxen te kijken, maar ze zijn nog steeds stuk en weet niet of ze er überhaupt naar gekeken hebben want ik heb geen overzicht gekregen van de werkzaamheden. Daarnaast waren de ruitenwissers hard aan vervanging toe. Bleken niet vervangen te zijn want ze kraakte nog flink, ik heb toen gemaild met de vraag of ze vervangen waren en kreeg vervolgens antwoord dat ze uitvoerig getest zijn en er goed uit kwamen. Maar als ze getest waren hoorde je bij de eerste slag gekraak, wat mij al een duidelijk teken lijkt dat ze aan vervanging toe zijn. Heb deze dus nog bij een andere garage laten gevangen.

Conja uit: Ouderkerk aan den IJssel

6,8

Positieve ervaring:
Prettig gebeld te worden en geinformeerd te worden over wat wel en niet gemaakt mocht worden. Is toch ook een taak van de leasemaatschappij.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
- Vaag persoon haalt de auto op, geen legitimatie of niets alleen een belletje van te voren dat 'iemand' de auto komt halen.
- Kentekensticker van autobedrijf over eigen bedrijfssticker heen geplakt.

uit: Rotterdam

15-02-2018

Ron uit: Baarle Nassau

Salar uit: Utrecht

6,2

Positieve ervaring:
Haal en breng service was heel aardig en netjes op tijd.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik heb helemaal geen idee wat voor werkzaamheden uitgevoerd zijn. Aan mij is niks verteld over deze werkzaamheden.

Ward uit: Maastricht

Positieve ervaring:
De auto was zowel van binnen als buiten zeer grondig schoongemaakt.

Eric uit: Lexmond

12-02-2018

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De online (Prolease afsprakenplanner) aangegeven uit te voeren werkzaamheden zijn niet doorgegeven aan het autobedrijf. Heel jammer, want nu moet de auto nog een keer terug.