Beoordelingen Projectmanagement-training.nl

7,4

Adriaan uit: Arnhem

02-12-2014
9,9

Lastig om niet al te hoge cijfers te geven als het toch wel terecht is om hoge cijfers te geven :). Prettige en aanvullende cursus was en is het.

Brent uit: Arnhem

29-11-2014
9,9

Ik heb de Agile//scrum cursus gevolgd en deze overtrof aan alle kanten mijn verwachtingen. Wouter Baars heeft een uitgebreide praktijkervaring met project management en IT. En dat is heel goed te merken in deze cursus. Vragen worden zorgevuldig en to the point beantwoord, maar wat heel waardevol is, is dat ook beperkingen cq bezwaren van de methodiek de aandacht krijgen. Hierdoor wordt niet alleen de methode duidelijk, maar ook de context waarin deze het beste tot z'n recht komt.

Hieke uit: IJlST

27-11-2014

Een korte in-company training projectmanagement die perfect aansloot op onze vraag en ons bedrijf.

Soezie uit: Schinveld

26-11-2014
8,1

De basiscursus projectmanagement / projectmatig werken voldeed aan de verwachtingen en meer. De aansluiting met de praktijk is boven verwachting gebleken. De docent wist goed de belangrijkste aandachtspunten voor het voetlicht te brengen. Een aanrader.

Erik uit: Den Haag

13-11-2014

De training voldeed precies aan wat ik had verwacht

Yvonne uit: Amsterdam

12-11-2014

De leerstof was overzichtelijk en zeer goed toepasbaar in de praktijk met zeer herkenbare voorbeelden. De sfeer was ontspannen en gemoedelijk.

Soezie uit: schinveld

11-11-2014
7,9

A. uit: Heemskerk

10-11-2014

Deze training voldeed zeer goed aan mijn verwachtingen: een goed algemeen overzicht van technieken en methodes in projectmanagement. kleine groep, veel persoonlijke aandacht, leuke lokatie en goede lunch!

Jos uit: Gennep

10-11-2014

Aan de hand van theorie in combinatie met duidelijke praktijkvoorbeelden en oefeningen heb ik een goed indruk gekregen hoe Agile binnen management kan worden toegepast. Verder een prettige sfeer bij de cursus die ook toe te schrijven is aan de cursusleider.