Beoordelingen Prodrive Training

• Deskundigheid trainer 10,0
  • Persoonlijke aandacht 9,5

Ton uit: Nijverdal

10-04-2017

Het was een geweldige leerzame dag en er werd uitvoerig aandacht besteed aan alle mogelijke problemen en situaties. Bovendien was er tijd genoeg om te trainen. Mooi uitgebreide testbanen voor diverse situaties.

Training: Rijvaardigheidstraining

Tim uit: Nijmegen

02-04-2017

Ik heb een paar jaar geleden mijn racelicentie gehaald bij Prodrive, en was toen al zeer enthousiast over de cursus en de instructeurs. Prodrive biedt de oud cursisten twee keer per jaar een masterclass aan: drie dagen op het TT circuity Assen onder leiding van instructeurs je vaardigheden bijschaven. Ik kom er nu voor de 5e keer, en iedere keer is het geweldig: Het is gezellig, ik leer veel bij, en de sfeer is gewoon ontzettend goed. Met de intructeurs naast je, kan je toch weer wat tijd afsnoepen van je PR. Echt een aanrader! Je rijdt bovendien zoveel oefenwedstrijdjes, die ervaring kost anders jaren om om te doen.

Training: Overig

Gerry uit: Almere

14-03-2017

Gewldig weekend gehad. 3 daagse cursus begon op vrijdag, veel rijden al op dag 1. Veel geleerd van deskundige instructeurs. Zeker een aanrader.

Adriaan uit: BREDA

13-03-2017

Cursisten staan centraal, met veel persoonlijke aandacht van trainers en begeleiders. Zeer fijne sfeer, gecombineerd met strikte regels tijdens het rijden, waardoor weinig tot geen schade.

Goede instructeurs met veel eigen ervaring en de capaciteiten, om binnen je eigen leerstijl, de juiste kennis en vaardigheden over te brengen.

Leik avondprogramma met gemeenschappelijk diner en aandacht voor de persoon achter de cursist.

Kortom alles wat je van een training mag verwachten, aangenaam, persoonlijk gericht, veel leer momenten en bovenal heel veel plezier!

Coen uit: Knegsel

13-03-2017

ongedwongen sfeer, oog voor veiligheid, mogelijkheid voor veel vrij rijden in "master class", volop mogelijkheid mijn auto eigen te maken, iedere keer leer je toch weer nieuwe dingen, kortom een aanrader

Erik uit: Warnsveld

08-03-2017

Afgelopen zaterdag heb ik de Volvo Twin Engine Eco Training van ProDrive training gevolgd met instructeur Bonne Boon.
Ik wil daar graag ook de feedback op geven.

Als eerste: Het was een bijzonder leerzame training
Ik heb Bonne Boon leren kennen als een zeer sympathieke en bevlogen instructeur.
Vriendelijk, rustig en zeer helder en duidelijk in zijn uitleg.
Met een zeer goede kennis van zaken en met aanstekelijk enthousiasme heeft hij me de
grondbeginselen van het zuinig rijden uitgelegd.
Het was een zeer nuttige training die me het nodige heeft geleerd.
Inmiddels kan ik de informatie ook praktisch toepassen en dat resulteert
meteen in een zuiniger verbruik.
Daar hebben we allemaal iets aan.

Graag wil ik deze feedback met jullie delen.
Ik kan een ieder die hybride rijdt, deze training van harte aanbevelen.

Training: Overig