Beoordelingen Prodrive Training

• Deskundigheid trainer 9,4
  • Persoonlijke aandacht 9,3

Erik uit: Warnsveld

05-06-2018

Voor één van mijn relaties VRM, mocht ik een relatiedag organiseren. De deskundige begeleiding en tip-top verzorging voorafgaand aan het event en uiteraard tijdens de dag zelf spraken bij bijzonder aan. Met dergelijke professionele partijen werk ik graag samen.

Erik Smink, Aanpakker bij Advies in Communicatie

Pieter uit: Roelofarendsveen

29-05-2018

Aanvankelijk keek ik ik ietwat vreemd aan tegen het initiatief van MrGreen om deze training te volgen, ik rijd al >30 jr zonder grote brokken, ik vind mezelf een uitstekend rijder. Maar ja, je wordt toch geconfronteerd met blinde vlekken, ingesleten gewoonten, etc. Kortom een leerzame, nuttige en vooral plezierige cursus ! Dit zou ELKE automobilist moeten doen.

Han uit: Laren

15-05-2018

Top-initiatief van Mister Green om dit voor me te organiseren. Mes snijdt aan alle kanten en ik meen oprecht dat deze ochtend met instructeur Michael me een betere bestuurder/beheerder van een zelfrijdende auto maakt.

paul uit: zonhoven

15-05-2018
9,8

gewoon oerfect

Training: Overig

25-04-2018

Goede opfrissing van de ingesleten rijstijl.
Ga met de nieuwe inzichten aan de slag

Wim uit: Hoogvliet

20-04-2018

Ik vond het heel plezeirig de manier waarop de trainer mee meenam in nog zuiniger rijden en de uitleg helpt mij om dit actief te blijven doen.

Training: Defensive Driving Course

Els uit: Katwijk

16-04-2018

2 jaar geleden kreeg ik een MR2, een heel andere auto dan alles waarin ik daarvoor gereden had.
Tijdens de training heb ik geleerd om er echt goed en leuk mee te rijden. Het was een mooie ervaring!

vw uit: Arnhem

09-04-2018

goede en nuttige informatie als deelnemer in het dagelijks drukke verkeer.

Christine uit: Bilthoven

03-04-2018

Wat was dit weer ontzettend leuk om te doen; goede een- op-een benadering en met name wederom dingen geleerd die lange afstanden rijden leuker en daarmee ook veiliger maken. Ik kan dit echt iedereen aan raden om te doen!

Igor uit: Leeuwarden

03-04-2018

Positieve ervaring. Paar nuttige dingen opgestoken.

Training: Het Nieuwe Rijden Training