Beoordelingen Prodrive Training

• Persoonlijke aandacht 9,3

Jan Willem uit: Wassenaar

20-11-2017
9,8

Niet mijn eerste training bij Prodrive. Raad een ieder aan om 1x per jaar deze training te volgen, iedere keer pik je weer wat nieuws op. Instructeurs beleefd, begrijpend, niet belerend, vriendelijk.

Jos uit: Nieuwkoop

08-11-2017

Prettige ervaring, niet te belerend en een aantal dingen geleerd die ik nog niet wist

Training: Safe & Eco Driving Training

Training: Overig

Wilco uit: Meppel

26-10-2017
9,6

Jaarlijks rij ik gem 100.000km (schadevrij), en dan denk je dat je wel een sturen kan.
En het is toch maar weer eens bewezen dat je jezelf een beetje overschat.
Ik heb een geweldige leerzame ochtend gehad, dit soort trainingen zouden verplicht moeten zijn.

Skoda, bedankt voor de uitnodiging!!

Training: Overig

Judith uit: Purmerend

24-10-2017

Zeer uitgebreide training met ruimte voor extra uitleg en kennisdeling over mijn hybride auto. Met de nodige humor goede tips en trucs gekregen. Top!

Training: Safe & Eco Driving Training

Informed uit: Utrecht

05-10-2017

Met het gehele bedrijf hebben wij een rijvaardigheidstraining gedaan. Het begon goed met een uitgebreide theoretische instructie waarbij je al goed duidelijk werd gemaakt waar de gevaren liggen tijdens het autorijden.

Vervolgens werden we in 2 groepen ingedeeld waarbij elke groep een aparte instructeur kreeg. Door middel van 4 oefeningen werden we getraind in verscheidene praktijk situaties:
- Uit de berm zien te komen
- Remmen en uitwijken
- Uitwijken op een gladde weg
- Onderstuur en overstuur oefeningen

Tijdens al deze oefening was er meer dan genoeg tijd voor vragen en persoonlijke aandacht.
Niet alleen erg leerzaam allemaal maar ook nog erg leuk. Groot voordeel van deze training is ook dat deze uitgevoerd kan worden in de eigen auto.

Al met al een ongelofelijk leerzame dag waarbij heel het bedrijf ongelofelijk enthousiast was over de dag.

uit: Hazerswoude-Dorp

28-09-2017
8,2

A+O wil haar medewerkers de benodigde kennis, inspiratie en motivatie aanreiken om het thema ‘duurzaamheid’ te laten leven in de organisatie. Wij willen erachter komen hoe wij met onze bedrijfsactiviteiten (nog) meer kunnen betekenen voor mens, maatschappij en milieu.

Van toekomstbestendige medewerkers, energie besparen, een nieuwe rijstijl, tot gescheiden afvalinzameling. Daarom is deze training bij Pro Drive georganiseerd.

Veilig en zuinig rijden is voor iedereen van belang, daarom is de training aan alle medewerkers aangeboden.

Training: Het Nieuwe Rijden Training

Het KlusHuis uit: Terschuur

26-09-2017

Begin september hebben we met een grote groep Klusseniers deelgenomen aan de Rijvaardigheidstraining. Het was een zeer geslaagde dag! Vooral door de goede instructies van de trainers en de persoonlijke aandacht. Erg gezellig en leerzaam. Zeker een aanrader!

Pieter uit: Velsen-Zuid

06-09-2017
9,6

Super!!! leuke dag gehad!

Echt een aanrader. 6 uur lang gereden... top!

Training: Driftcursus

Ton uit: Nijverdal

10-04-2017

Het was een geweldige leerzame dag en er werd uitvoerig aandacht besteed aan alle mogelijke problemen en situaties. Bovendien was er tijd genoeg om te trainen. Mooi uitgebreide testbanen voor diverse situaties.