Beoordelingen Prive lease

• Snelheid reageren 8,8

Michael uit: Arnhem

16-01-2018
n.v.t.

Wij vinden dat we veel te lang moeten wachten op onze lease auto we horen niets moeten er zelf achter aan ook vervelend voor de verkoper die er niets aan kan doen

Teun Bogaard uit: Diemen

12-01-2018

100 % betrouwbaar in alles, inmiddels een tweede auto
in gebruik, echter de "concurrenten" komen dichterbij,
dus blijf alert !

Richard uit: Assen

23-12-2017

Een geweldig bedrijf
Zeer klantvriendelijk,en service waar niet de juiste woorden voor zijn
Inmiddels mijn derde auto bij noordlease
Ben zeer tevreden

Oudheusden uit: Tilburg

14-12-2017

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Het is onze tweede leas auto en als ze volgend jaar bij het aflopen van ons contract weer een smart maar SAN automaat kunnen leveren, zijn wij weer van de partij. Wellicht wel overwegen om wat dichter in de buurt te komen met een nieuwe vestiging.

Rijke RHA uit: Apeldoorn

13-12-2017
7,4

Bij inname dient de leaserijder aanwezig te zijn en de app "Mijn Volkswagen" wordt niet meegegeven.

M E Balkema-Plate uit: Hoogezand

08-12-2017

Nog geen spijt gehad. Kia picanto bevalt goed. Had achteraf graag midden console erin gehad. Soms mis ik de cruise controle.

R. Bakker uit: Groningen

06-12-2017

Rijden inmiddels al onze derde auto van prive lease van Noord Lease. Niets anders dan een dikke prima.
Fijn contact wanneer je iets wilt weten, goede en duidelijke afspraken. Wat ons opvalt, geen overbodige reclames. Gewoon op z'n gronings gezegd " is gout zo, kloar"

Erwin uit: Groningen

05-12-2017

Noordlease maakt de frase 'Bezit is last' waar: zorgeloos rijden in optima forma!

05-12-2017

Wij zijn inmiddels al ruim 4,5 jaar zeer tevreden klant van PrivéLease. Het bedrijf is heel klantgericht, afspraken worden altijd nagekomen en dat tegen hele scherpe prijzen. Noordlease heeft ons nog nooit teleurgesteld. Het enige minpuntje? Wij wonen in Zeeland, de auto moet worden opgehaald in Groningen. Maar dat is eigenlijk helemaal geen probleem: onderhoud kan gewoon bij een garage in de buurt en over een paar jaar wil je toch gewoon weer een nieuwe auto van PrivéLease. Dus als je je oude auto inlevert, haal je meteen je nieuwe op...

monsma uit: veendam

04-12-2017

goede en duidelijke service.........zorgeloos rijden