Beoordelingen Primodak Dakdekkers

• Persoonlijk advies 9,3
  • Deskundigheid 9,3

Pieter uit: Maarssen

18-03-2019

Zeer snel en vakkundig geholpen.

W.Bertram uit: Utrecht

25-02-2019

Primodak/Rudi is prettig in omgang en communicatie. Offerte en uitvoering liggen op een lijn. Geen verrassingen.Legt uit wat hij doet, klinkt deskundig en overtuigend. Wij gaan ervan uit dat het dak kwalitatief goed is voor de komende 20 jaar. Veel succes verder.

Koen de geus uit: Utrecht

25-02-2019

Ik belde Rudy en toevallig was hij in de straat. Binnen 5 minuten had ik advies. Daarna heb ik via de telefopn persoonlijk contact met Rudy gehouden en heeft hoj de lekkage goed verholpen!

Ik zou Rudy dan ook aanbevelen.

Constants Vd linden uit: Hagestein

15-01-2019

Snelle service.

Joyce van Dijk uit: Utrecht

30-11-2018

Nu óók mijn dakgoot laten vervangen door Primodak, en óók hier zeer tevreden over.

Charlotte uit: Maarssen

26-11-2018

Wat een leuke dakdekker! Professioneel, klantvriendelijk, keurig op tijd, goed advies en prima werk geleverd. En ook nog met een gezellig praatje erbij. Bij een volgend probleem of complete dakrenovatie bellen we zeker weer direct met Rudy van Primodak!

Joyce van Dijk uit: Utrecht

16-11-2018

Zeer deskundig en correct, reageert zeer snel op al je vragen zowel e-mail, Whatsapp, sms of telefonisch.

Jackson uit: Vleuten

14-11-2018

Rudy praat gemakkelijk,denkt mee en legt antwoorden op vragen goed uit. Het werk aan ons dak is prima gedaan. De beoordelingen leken bijna te goed om waar te zijn maar na afloop zijn we helemaal overtuigd!

M. ter Haak uit: Utrecht

10-11-2018

Ik heb een hele prettige ervaring met Rudy van Primodak en ik beveel hem van harte aan. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en na afloop werd alles ook weer keurig netjes opgeruimd. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn kat en de baby van de buren.

Barbara Propper uit: Utrecht

09-11-2018

Offerte ging soepel, snel en helder. Gelukkig kon de renovatie snel worden uitgevoerd. Rudy is prettig persoon. Ook goed advies gekregen. Dus zeker een aanrader