Beoordelingen Primo Keukens

11-02-2018

Dineke uit: Zuidwolde

10-02-2018

Vestiging: Meppel

Alle ervaringen met Primo keukens zijn zeer positief.
Wat wij echter niet hebben voorzien is het gebruik van de apparatuur omdat we er vanuit gingen dat die zonder meer goed zou zijn, bijv. de rekken van de vaatwasser zijn voor ons serviesgoed niet echt handig, de startknop van de magnetron is niet te vinden als het donker is, de gaspitten willen nog niet echt wennen omdat ze voor ons gevoel op een onlogische plaats zitten.

J. uit: Steenwijk

01-02-2018
7,8

Vestiging: Meppel

Aflevering is volgens afspraak gedaan. Installateur/monteur kwam keurig op vooraf afgesproken tijd. Afbouw en opbouw keuken geschiedde heel keurig en dit geldt ook voor opruiming en afvoer van afval e.d.

Anja uit: Oosterwolde

22-01-2018

bauke uit: dwingeloo

16-01-2018

Vestiging: Meppel

uit bovenstaande beoordeling blijkt wel dat wij uitermate
tevreden zijn over onze nieuwe PRIMO keuken.
over adviseur,bezorgers en uitvoerder alle lof.
bauke en lenie

Hans uit: Akkrum

14-01-2018

Vestiging: Heerenveen

Prima geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Ze denken echt met je mee op een pretige manier. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Plaatsing verliep perfect !

Patrick uit: Vleuten

27-12-2017

Vestiging: Meppel

Wij zijn door Alex van Primo keukens op een hele prettige en kundige manier geholpen bij het uitkiezen van onze keuken. Hij heeft de wensen die wij hebben aan de keuken heel goed vertaald naar een prachtig keukenontwerp. Hij heeft duidelijk heel veel ervaring in dit vak.

Naast kundig zijn we ook heel prettig geholpen. Er was ruimte voor meerdere gesprekken en al onze gesprekken vonden plaats in een hele prettige sfeer. Wanneer we bij thuiskomst toch nog ergens over na hadden gedacht en het ontwerp iets anders wilden aanpassen was dit geen enkel probleem. En voor ons heel belangrijk was dat we ons, in tegenstelling tot bij sommige andere keukenwinkels, bij Primo geen enkel moment onder druk gezet hebben gevoeld.

En wij vinden het ook heel prettig dat Primo je meteen een scherpe prijs geeft zonder dat je daar allerlei onderhandelingsspelletjes voor hoeft te spelen zoals bij sommige concurrenten. De prijs die we kregen was niet alleen helemaal compleet inclusief al het afwerkingsmateriaal maar daarnaast ook gewoon veel scherper dan die van de concurrentie.

Kortom we zijn heel tevreden!

Patrick en Marjolijne

Frans uit: Steenwijk

22-12-2017

Vestiging: Meppel

Heldere service en communicatie geen 'adders onder het gras' Heel fijn.