Beoordelingen Primo Keukens

jan uit: steenwijk

10-12-2017
9,7

Vestiging: Meppel

goede verkoper weet waar hij over praat top.

Jeanne uit: Meppel

26-07-2017
7,2

Vestiging: Meppel

Erg jammer dat er zoveel miscommunicatie is over de door ons bestelde afzuigkap.

Menno uit: Kampen

20-07-2017

Vestiging: Kampen

Alles TOP!! Kundig, persoonlijk, prettig en absoluut niet het idee dat er per se iets verkocht moest worden en zeker al geen dingen die we eigenlijk niet wilden. eerlijk over de prijs en geen wilde koehandel.

Direct volledig vertrouwen van ons!

edwin uit: steenwijk

08-07-2017

Vestiging: Meppel

alles is prima verlopen wat de verkoop betreft.
zo moeizaam gaat de monteur, dat is minder,we hebben inmiddels wel al 5x gebeld met marco en zal het nogmaals doorgeven.

Denise uit: Coevorden

04-07-2017

Vestiging: Hardenberg

Wij zijn bij meerdere keuken zaken geweest en Primo Keukens was veruit de beste. Hennie is een zeer vriendelijke man, die het beste met je voort heeft. Hij neemt alle tijd voor je, en geeft echt advies op maat waar andere concurrenten alleen maar willen verkopen gaat het bij Primo keukens ook echt om de klant zelf. Top! Mocht we ooit weer een nieuwe keuken willen of iemand in onze vriendenkring. Wij raden Primo Keukens zeker aan.

Jacqueline uit: Coevorden

27-06-2017

Vestiging: Hardenberg

Wij zijn zeer goed geholpen. Verkoper dacht goedmet ons mee, Wij hebben een heel mooie keuken. Zijn zeer tevreden

Erna uit: Enschede

08-06-2017

Vestiging: Kampen

Na 1 bezoek aan de zaak in Kamoen konden we alles per mail of telefonisch verder bespreken. Voorbeelden en stalen werden toegestuurd. Marian denkt mee en komt ook zelf met mogelijke oplossingen, toevoegingen

Roy uit: Kampen

11-05-2017