Beoordelingen Prefast

patrick uit: s-hertogenbosch

21-11-2016
7,3

Product Uitbouw

inmeten en uitbouw zelf zeer tevreden over
ook voorbereidingen en plaatsing zelf zeer goed
afwerking vwb het pur werk dramatisch slecht en heb ik zelf moeten afmaken etc.
tevens bleek uitbouw niet op aarde aangesloten, ook erg slordig

dus aanbevelen Ja, maar ik zou er wel bij zeggen dat er iemand moet zijn die alles checked..helaas...

Stephanie uit: Uithoorn

16-11-2016
9,8

Product Uitbouw

Zeer tevreden met de uitbouw echt een verrijking. De medewerkers waren vakkundig en zeer vriendelijk.

Lotte uit: Leusden

09-11-2016

Product Uitbouw

Prima service, mooie uitbouw, prettige samenwerking!

Jeroen uit: Winsum

02-08-2016
2,0

Product Dakkapel

Meerdere malen contact gezocht wordt niet gereageerd op mail en je wordt niet terug gebeld voor het maken van een afspraak.
Uiteindelijk zou hij langskomen voor het maken van een offerte 2 middagen gewacht niet op komen dagen daarna heeft hij beloofd offerte per mail te sturen afspraak weer niet na gekomen.
Niet aan te raden zo ga je niet met toekomstige klanten om.

Tamer uit: Hoofddorp

08-06-2016

Product Uitbouw

Goede zeer professionele ervaring. Onze uitbouw werd binnen een week geplaatst en afgewerkt door zeer vakkundige jongens. Werken netjes en schoon. De ingehuurde stukadoors door prefast waren ook zeer vakkundig en netjes de muren die grenzen aan de uitbouw zijn strak en mooi.

Liesbeth uit: Assen

23-08-2015

Product Dakkapel

Alles bij elkaar een dikke 10!!!
De vasthoudendheid richting de gemeente, het geduld en begrip.
Leuke dag gehad tijdens de plaatsing.
Grote vakkennis op de verschillende gebieden.

Bennie uit: Groningen

25-06-2015
1,5

Product Uitbouw

Ik heb de uitbouw niet zelf laten plaatsen maar de buren hebben het bedrijf ingehuurd. Pas op als ze naast u aan het werk gaan. Ze hebben geen enkel respect voor de buren. Ik heb 3 dagen een grote zak met puin in de tuin gehad, zonder overleg. Met een haakse slijper worden de stenen half door geslepen en met een voorhamer slaan ze de stenen eruit met alle gevolgen van dien. Veel kapotte stenen en omdat ze niet met water werken het hele huis onder het stof. Ze zetten uw eigendommen niet even aan de kant. Tuinstoelen zijn rood van het stof... Spouw vol met puin. Veel verder dan een schouderophalen komen ze niet als je ze er op aanspreekt. Ze boren geen fundering maar ze heien er palen in op dezelfde dag als de plaatsing; nogal anders dan op de website wordt verteld. Mochten uw buren met het bedrijf in zee gaan dan wens ik u heel veel sterkte.

G uit: Aalsmeer

06-05-2015
9,5

Product Uitbouw

Van verkoop tot de laatste werkdag is alles goed verlopen. Professionele medewerkers, prima communicatie en een prachtig resultaat! Een aanrader!

01-05-2015

Johan uit: Vlagtwedde