Beoordelingen Praktijk Jacqueline 't Gilde - Leunis

03-11-2016

Manita uit: Terneuzen

17-09-2016

Ervaring met: Therapie

Jacqueline heeft mij doen inzien dat m'n onverklaarbare lichamelijke klachten voortkomen uit een onverwerkt verleden. Zij heeft mij met heel veel inzet en toewijding gebracht tot wie ik nu ben en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

Anneke uit: Zaamslag

Ervaring met: Therapie

Al z'n 13 jaar kom ik bij Jacqueline. Ik zou geen andere therapeut willen. Altijd heel veel aandacht en met je meedenken. En goede adviezen geven en probeert je te helpen waar ze kan . Zij heeft altijd de tijd die je krijgt ,ook als het uitloopt krijg je toch alle aandacht en is nooit gehaast.

Ella uit: Sluiskil

Ervaring met: Therapie

is serieus met haar werk bezig

joke uit: terneuzen

Ervaring met: Coaching

Ben heel tevreden en ik kom heel graag naar de praktijk en ze is heel kundig in haar vak

Nella uit: Terneuzen

28-07-2016

Saskia uit: Terneuzen

28-07-2016

Colinda uit: Terneuzen

Ervaring met: Therapie

Ik kan alleen maar zeggen dat ik altyd super tevreden ben. Wordt altyd prima behandeld en altyd een luisterend oor.

Annemarie uit: Terneuzen

Ervaring met: Coaching

Heel betrokken & meedenkend. Vakbekwaamheid & deskundigheid Qua coaching nog verder te verfijnen. Ik ervaar de coaching niet opdringering.Ik zie haar af en toe denken, wat ik beschouw als zoeken naar de juiste invalshoek en ervaar dat ik op mijn tempo, met mijn gedachtegang, mijn persoonlijke groei, met wat sturing en aanreiken instrumenten, kan ontwikkelen.Mooie samenwerking in een zoektocht naar balans.

Anneriet uit: Terneuzen

Ervaring met: Acupunctuur

Al vele verschillende soorten behandeling gehad .
Altijd een luisterend oor en de vinger op de " zere" plek kunnen leggen en daarbij de beste behandeling geven . Dat getuigt van van heel veel kennis van de mens in de breedste zin .