Beoordelingen Houben Mondzorg Maastricht

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,7
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

paul debruijn uit: Eijsden

28-07-2019

Meer dan vriendelijke ontvangst. Deskundige tandarts die ook uitleg geeft wat hij gaat doen en waarom. Behulpzame en vriendelijke assistente.

A weerts gerards uit: Maastricht

24-07-2019

Eerste bezoek:
Vriendelijke, attente ontvangst
Zorgvuldig onderzoek

Niek van Hasselt uit: Maastricht

19-07-2019
8,1

Prettig ontvangst; keurige behandeling, ondanks de rebase drukplekje opleverde. Na tweede correctie was het probleem opgelost.

Nykle uit: Maastricht

19-07-2019
3,2

ik kwam binnen en 5 minuten later stond ik weer buiten met geen informatie over wat er aan de hand was. Ik kon namelijk wel even tussendoor ingepland worden om 16:50 maar het voelde alsof ik ook daadwerkelijk binnen 10 minuten weer weg moest zijn..
Ik kwam met kiespijn, de arts keek 1 minuut en zei: die moet eruit. Geen alternatieven, geen uitleg. Er zijn geen foto's gemaakt of iets anders om me te laten zien dat er inderdaad geen andere optie was.
Toen ik een vragende houding aannam werd verteld dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Kicken.j.a uit: Oirsbeek

16-07-2019

L. Gilissen uit: Berg en Terblijt

19-06-2019

zeer te vrede

marcel van den brink uit: maastricht

10-06-2019
6,8

Tandarts legt alles goed uit, zeker omdat ik een angst heb opgebouwd voor de tandarts in mijn verleden.
hopelijk zal mijn angst snel minderen omdat ik nu flinke behandeling krijg kan ik nog niet die 8 of 9 durven geven .. v.l.g Marcel van den Brink.

C.kramer uit: Maastricht

22-05-2019

Goede ontvangst en goede verzorging zeer tevreden met het geheel

Mohamed Chitich uit: Maastricht

21-05-2019

Eerste afspraak ben ik tevreden.
Tot nu toe ben ik tevreden
En de de heer Giorgio ben ik heel erg tevreden over .

Yann

21-05-2019

Heel vriendelijk. Snel geholpen, maar met veel zorg. Secuur te werk gegaan. Uitstekende zorgverlening!