Beoordelingen Praktijk HaRT

05-04-2019
9,5

Leeftijd: 56 tot 60 jaar

Positieve ervaring:
De professionele werkwijzen als positief ervaren, voelde vertrouwd aan. De behandeling heeft mij zeker een stap dichter bij volledig herstel gebracht.

geen

A. uit: Leidschendam

21-02-2019
9,6

Leeftijd: 36 tot 40 jaar

Positieve ervaring:
Ik heb gedurende een aantal maanden samen met Marie stukken uitgewerkt die mij belemmerden. Dit waren vooral angsten om niet goed genoeg te zijn, die zich op verschillende manieren openbaarden. Tijdens onze ‘reis’ ben ik verschillende donkere stukken tegengekomen die nog onbewust waren. Door hier samen met Marie naar te kijken en ze in het licht te zetten heb ik ervaren dat ik veel los heb kunnen laten en mijn leven een stuk ‘lichter’ aanvoelt. Ik voel mij meer thuis bij mijzelf en kan beter accepteren en erkennen wie ik ben, waar mijn kwaliteiten liggen en wat wel en niet bij mij past.

Ik was van tevoren best een beetje gespannen of het zou lukken om mij over te kunnen geven aan de hypnose. Door de prettige wijze waarop Marie je hierbij begeleidt hoef je je daar echt geen zorgen over te maken. Ze schept een heel veilige plek, waar ik mij heel gedragen bij voelde. Ook als er angst, verdriet of weerstand voorbij kwam, speelde Marie daar heel goed op in om daar doorheen te gaan en te ervaren wat nog gezien mocht worden.

Marie is een hele empathische, lieve maar ook daadkrachtige therapeute die je op Eem zachte maar ook aardse manier in contact brengt met jezelf. Ik ben heel dankbaar voor alle mooie inzichten die ik tijdens de therapie heb opgedaan. Ik verwacht in de toekomst nog eens een APK sessie te boeken ter onderhoud van de ontwikkelingsweg waarop ik mij nu bevind.

Marina uit: Zoetermeer

11-01-2019
9,5

Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Positieve ervaring:
Marie heeft een warme, rustige uitstraling en een prettige volledige aandacht waardoor ik me direct op mijn gemak voelde. Ze weet tijdens de sessies de juiste vragen te stellen waardoor er snel meer duidelijkheid ontstaat over dieper liggende gevoelens. Ook geeft ze tips mee die voor mij altijd erg behulpzaam zijn geweest.

Geen.

Liesbeth uit: Nootdorp

22-12-2018

Leeftijd: 56 tot 60 jaar

Positieve ervaring:
Hoewel ik in eerste instantie skeptisch was, hebben de behandelingen bijgedragen aan meerdere positieve veranderingen in m’n leven. Bewuster eten en sporten, veel minder (tot geen) alcohol en een positiever zelfbeeld. Marie is empatisch en deskundig.

Geen

gabrielle uit: den haag

18-12-2018

Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Positieve ervaring:
het voelde meteen goed toen ik de praktijk na binnen liep marie is een geweldig mens die me meteen op het gemak liet voelen.ik heb 2 sessies gehad van haar ik heb er zoveel baat bij geahd.ik zie alles weer positief.waar ik haar nog elke dag dankbaar voor ben.ik kan haar echt aanbevelen.

Anoniem uit: Voorburg

16-12-2018

Leeftijd: 26 tot 30 jaar

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de sessies die we hebben gehad. Hypnotherapie stelt je in staat om veel sneller tot nieuwe inzichten te komen waardoor je bijvoorbeeld beter begrijpt waar je eigen gedrag of dat van anderen vandaan komt. Dat inzicht brengt je ineens een stuk verder. Vaak lukt het niet om in de dagelijkse hectiek rustig na te denken en vaste patronen los te laten. Marie heeft me erbij geholpen om de andere kant van zaken in te zien waardoor ik sneller een doorbraak heb kunnen maken.
Tijdens de sessies ben je er gewoon helemaal bij zoals normaal, dus niks om je zorgen over te maken. Ik zou het zeker iedereen aanraden, of je nou zit met een probleem of als je gewoon sneller wilt ontwikkelen.

uit: zoetermeer

19-11-2018
8,5

Leeftijd: 51 tot 55 jaar

Positieve ervaring:
Ik doorkruis de supermarkt en het treinstation weer zonder dat er overbodige (snoep) producten worden aangeschaft en kies op het werk niet meer voor de suikerrijke koffie. Ook wandel ik nu 3x per week 1,5 tot 2 uur en de overige dagen 1 uur. Mijn excuusgedrag is geminimaliseerd tot een acceptabel niveau.

Marilyn uit: Nootdorp

10-09-2018

Leeftijd: 36 tot 40 jaar

Positieve ervaring:
Ik kon erg snel terecht in de praktijk wat ik heel fijn vond. Had meteen een vertrouwd gevoel bij Marie. De therapie zelf past goed bij me en voel me een stuk beter in mijn vel.

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
Ik kan echt niets negatiefs bedenken!

L uit: Den haag

02-08-2018

Leeftijd: 31 tot 35 jaar

Positieve ervaring:
Prettige sessies met deskundige therapeute. Fijne ruimte. We kwamen snel tot de kern.