Beoordelingen Praktijk HaRT

Tamara uit: Voorhout

05-07-2017

Leeftijd: 31 tot 35 jaar

Positieve ervaring:
De rust en betrokkenheid gaven mij een prettig en veilig gevoel.

geen

Esther uit: Nootdorp

06-06-2017

Leeftijd: tot 20 jaar

Positieve ervaring:
Het heeft mij zeer goed geholpen. Ben niet meer dan zeer tevreden.

D. uit: Pijnacker

26-05-2017

Positieve ervaring:
Marie, kon de kern van mijn probleem goed scherp stellen. Wat ik haar voor elke sessie vertelde verwerkte zij direct in de sessie. Op een manier die bij mij paste. Dat heeft veel effect gehad op het resultaat en wat ik uit de therapie hoopte te halen. Terug naar de kern, mijn 'IK'. Vandaar uit kan ik nu eindelijk weer verder.

Leonie uit: Nootdorp

20-05-2017

Positieve ervaring:
Marie weet goed vanuit een spirituele kant problemen te benoemen en een koppeling te maken naar je onbewustzijn. Dit in combinatie met haar ervaring en kennis van theorie, heeft dit zeker tot bepaalde inzichten bij mij geleid. Fijn!

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
Soms is de stap voor mij naar mijn onbewustzijn lastig en ver van mijn bed. Het ging soms in oefeningen daarom wat snel voor mij. Dit is ook wel positief te noemen, want daarin werd ik wel uitgedaagd om mee te gaan.

R. uit: Voorschoten

18-05-2017

Leeftijd: 26 tot 30 jaar

Positieve ervaring:
Hypnotherapie heeft veel emotionele deuren helpen openen, alhoewel ik de benaming hypno wat verwarrend vind. Ik heb deze vorm van therapie als 'bewustwording' ervaren. Bewust worden van dieper liggende emoties.
Focus en acceptatie.
Marie is zeer kundig en heeft me erg op mijn gemak laten voelen. Zeker een AANRADER.

Nermina uit: Den Haag

17-05-2017
9,9

Leeftijd: 36 tot 40 jaar

Positieve ervaring:
Ik had een hele specifieke klacht die met behandeling bijna helemaal verdwenen is over maar paar sessies. Het hielp ook dat hoe ik de wereld beschouw is in overeenstemming met de beschouwingen van de therapeut. Voor mij heeft de behandeling geweldige resultaten geleverd alsof mijn onderbewust mijn omgeving heeft beïnvloed op onverwachte maar waanzinnig goede manier. Een aanrader!

Tom uit: Zoetermeer

29-03-2017

Betrokken en deskundig
Je heb het idee dat je gewoon met je ogen dicht praat, maar ondertussen graaf je net een spade dieper
Dat is soms niet fijn maar wel zinnig
Vriendelijk en toegankelijk persoon

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
Mag strenger zijn in het proces
Legt af en toe haar belevingswereld (wat is goen en wat is slecht) op die van jou wat wringt en het proces iets kan storen.

uit: Pijnacker

21-03-2017

Leeftijd: 51 tot 55 jaar

Positieve ervaring:
Prima boekingssysteem. Laagdrempelig. Persoonlijke benadering, deelt ook eigen ervaringen. Ontspannen setting. Goede uitleg. Op gemak stellen. Flexibel

Geen

Rick uit: Pijancker

21-03-2017

Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Positieve ervaring:
Goede ervaring, Marie doet de therapie met een persoonlijk aanpak en deelt ook eigen ervaringen.
Heb een beter en duidelijker zelfinzicht gekregen.
Waarschijnlijk kom ik nog een paar keer terug voor onderhoud. APK :)

Geen