Beoordelingen Praktijk HaRT

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail) 9,2

Stefanie uit: Rotterdam

15-04-2018

Positieve ervaring:
Ik vond het zeer fijn om samen met Marie wat knelpunten uit mijn jeugd nader te bekijken. Na eerst een heel uitgebreid kennismakingsgesprek, zijn we vanaf de tweede sessie gaan kijken naar bepaalde oude situaties en situaties in het heden waarin ik vastloop. De trance waarin Marie me brengt is voor mij een heel diepe ontspanning. Rustig liggend op een zachte bank, raakte ik in een diepe ontspanning door de zachte plezierige stem van Marie, waarbij de aandacht onder meer op het lichaam werd gericht. (Bij hypnotherapie moet je in dit geval dus niet denken aan 'hypnotiseren' en 'knippende vingers'). Vanuit die diepe ontspanning hebben we naar situaties gekeken en heb ik geoefend met het mezelf alsnog datgene (liefde, aandacht, bescherming, veiligheid, etcetera) geven dat ik vroeger (en nu) graag had gekregen van de mensen om mij heen.
Steeds weer ging ik met een heel prettig gevoel, zoals ik dat ken van toen ik kind was - hoopvol, één met de wereld en in het nu zijnd - weg bij Marie.
Ik vond de sessies zeer waardevol op mijn weg om meer mijzelf te zijn en meer te vertrouwen in de loop der dingen.

Y. uit: Voorburg

13-04-2018

Leeftijd: 66 tot 70 jaar

Positieve ervaring:
Prettige ontvangst, voelde me erg goed daar. Aantal sessies gedaan, het werd allemaal wat helder voor mij, dus ik heb er enorm veel baat bij gehad. Het voelt veel lichter!

F uit: Voorbug

11-02-2018

Positieve ervaring:
Heel persoonlijk, warm, en veilig. Elke sessie zijn er mooie inzichten en merkbare resultaten. Ik gun iedereen dit.

* uit: Voorburg

31-12-2017

Positieve ervaring:
Fijne therapeute. De behandelruimte heeft een fijne sfeer en energie.

uit: Voorburg

12-12-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijke, betrokken en efficiënte behandeling.

uit: Delft

06-12-2017

Positieve ervaring:
Ik heb enorme grote sprongen gemaakt in de sessies en zeer veel belangrijke inzichten opgedaan. Hierdoor zijn er weer veel positieve dingen gaan stromen in mijn leven. Ook heeft het me meer innerlijke rust gegeven. Marie is een warme, fijne vrouw zonder oordelen die vanuit volledige gelijkwaardigheid, maar met veel expertise, met de cliënt kijkt naar onderliggende oorzaken van klachten. Het is ontzettend fijn om een liefdevolle ruimte te hebben om in alle rust naar het onderbewuste en het lichaam te luisteren. Waarbij Marie me hielp om snel tot de kern te komen. Ik ben ZEER positief over Marie en de sessies.

Craig uit: Den Haag

05-12-2017

Positieve ervaring:
The therapy was very helpful in ways that I didn’t really expect. I was impressed by Marie’s attitude and her sense of humour during the sessions. The therapy has really given me a different perspective which is helping me deal with situations in a much better way. Thanks Marie

Jeroen uit: Voorburg

05-12-2017

Leeftijd: 31 tot 35 jaar

Positieve ervaring:
Dankzij de hulp van Marie heb ik eindelijk goed aan de slag kunnen gaan met obstakels uit het verleden en gedragsaanpassing. Waar voorheen gesprekken met psychologen niet of nauwelijks hielpen, heeft de hypno-therapie mij meteen geholpen en heb ik de bronnen van mijn "problemen" kunnen ontdekken. Ik ben Marie enorm dankbaar voor hoe zij mij hierin heeft geholpen.

Yolanda uit: Voorschoten

18-11-2017

Leeftijd: 51 tot 55 jaar

Positieve ervaring:
Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt de tijd genomen, zodat je onthaast 😃
Het voelt heel prettig aan om zo aandacht aan jezelf te geven en naar jezelf te luisteren
Zeker de eerste 3 x werkte het voor mij als vanzelf, ik hoefde geen moeite te doen om mijn doel te bereiken

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
De 4e en 5e x kwamen er barstjes in mijn 'schild' en lukte het me niet meer om mijn doel te bereiken... ☹️
Ik weet niet waarom dit gebeurde, want aan de hypnose lag het volgens mij niet
Helaas zag ik geen wormen te Voorschoten komen wat ik graag wilde...

judith uit: den haag

30-10-2017

Leeftijd: 51 tot 55 jaar

Positieve ervaring:
bijzonder prettig integere therapeut, die enorm weet aan te sluiten bij behoeften van mij als cliënt.
weet op aangename wijze overtuigingen en ideeën uit het onderbewuste om te buigen ,naar positiviteit.

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
geen enkele, inmiddels 10 kilo lichter...