Beoordelingen Praktijk HaRT

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail) 9,2

uit: Voorburg

12-12-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijke, betrokken en efficiënte behandeling.

uit: Delft

06-12-2017

Leeftijd: 41 tot 45 jaar

Positieve ervaring:
Ik heb enorme grote sprongen gemaakt in de sessies en zeer veel belangrijke inzichten opgedaan. Hierdoor zijn er weer veel positieve dingen gaan stromen in mijn leven. Ook heeft het me meer innerlijke rust gegeven. Marie is een warme, fijne vrouw zonder oordelen die vanuit volledige gelijkwaardigheid, maar met veel expertise, met de cliënt kijkt naar onderliggende oorzaken van klachten. Het is ontzettend fijn om een liefdevolle ruimte te hebben om in alle rust naar het onderbewuste en het lichaam te luisteren. Waarbij Marie me hielp om snel tot de kern te komen. Ik ben ZEER positief over Marie en de sessies.

Craig uit: Den Haag

05-12-2017

Geslacht: man

Positieve ervaring:
The therapy was very helpful in ways that I didn’t really expect. I was impressed by Marie’s attitude and her sense of humour during the sessions. The therapy has really given me a different perspective which is helping me deal with situations in a much better way. Thanks Marie

Jeroen uit: Voorburg

05-12-2017

Geslacht: man

Leeftijd: 31 tot 35 jaar

Positieve ervaring:
Dankzij de hulp van Marie heb ik eindelijk goed aan de slag kunnen gaan met obstakels uit het verleden en gedragsaanpassing. Waar voorheen gesprekken met psychologen niet of nauwelijks hielpen, heeft de hypno-therapie mij meteen geholpen en heb ik de bronnen van mijn "problemen" kunnen ontdekken. Ik ben Marie enorm dankbaar voor hoe zij mij hierin heeft geholpen.

Yolanda uit: Voorschoten

18-11-2017

Positieve ervaring:
Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt de tijd genomen, zodat je onthaast 😃
Het voelt heel prettig aan om zo aandacht aan jezelf te geven en naar jezelf te luisteren
Zeker de eerste 3 x werkte het voor mij als vanzelf, ik hoefde geen moeite te doen om mijn doel te bereiken

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
De 4e en 5e x kwamen er barstjes in mijn 'schild' en lukte het me niet meer om mijn doel te bereiken... ☹️
Ik weet niet waarom dit gebeurde, want aan de hypnose lag het volgens mij niet
Helaas zag ik geen wormen te Voorschoten komen wat ik graag wilde...

judith uit: den haag

30-10-2017

Positieve ervaring:
bijzonder prettig integere therapeut, die enorm weet aan te sluiten bij behoeften van mij als cliënt.
weet op aangename wijze overtuigingen en ideeën uit het onderbewuste om te buigen ,naar positiviteit.

Negatieve ervaring / verbeterpunten:
geen enkele, inmiddels 10 kilo lichter...

Edith uit: Den Haag

04-10-2017

Positieve ervaring:
Voor mij hadden de sessies die ik heb gehad een positief resultaat, eigenlijk meteen al na de eerste sessie. Je wordt op je gemak gesteld maar houd toch de touwtjes zelf in handen. Afspraken maken ging heel soepel op de tijden die voor mij goed uitkwamen. Marie geeft je positieve energie.

Geen

uit: Den haag

28-07-2017
8,1

Tamara uit: Voorhout

05-07-2017

Leeftijd: 31 tot 35 jaar

Positieve ervaring:
De rust en betrokkenheid gaven mij een prettig en veilig gevoel.

geen

Esther uit: Nootdorp

06-06-2017

Leeftijd: tot 20 jaar

Positieve ervaring:
Het heeft mij zeer goed geholpen. Ben niet meer dan zeer tevreden.