Beoordelingen Powerpeers

• Klantenservice 9,1
  • Producten 8,9

Naam: Arend uit: Gaanderen

10-12-2017

Dit jaar klant tot nu toe perfect

Naam: Juul uit: AMSTERDAM

29-10-2017

heldere prijzen en contact met klant, handige website, simpel maar overzichtelijk.

Naam: M.E.B. Bal uit: Zevenhuizen Z H

29-10-2017

ben over alles zeer tevreden

Naam: J. Broersma uit: Surhuisterveen

29-10-2017

Sinds 2017 gebruik ik Powerpeers. Zij hebben een bijzonder leuk concept bedacht voor eco energie gebruik.
De energie die ik lever aan andere niet zakelijke gebruikers levert ook nog een 4 cent extra op. En let op, je gebruikt maar een heel klein deel van je eigen energie zelf direct op. Het meeste lever je in de zomer tijdelijk terug om het in de donkere wintermaanden weer terug te nemen! Bovendien heb je dagelijks een prachtig overzicht van je gebruik. Ik combineer dit met Slimmemeterportaal.nl. Maar het belangrijkste is dat Powerpeers met de klanten meedenkt en begrijpt dat dit een snel veranderende markt is met concurrerende prijzen waar je constant op in moet spelen. Zo hoef ik dat niet te doen.

Naam: Romijn uit: Gorinchem

28-10-2017

Hartstikke leuk om energie af te nemen van andere particulieren en bedrijven die een surplus aan energie produceren. En goed om op deze manier bij te dragen aan de doelstelling om Nederland energieneutraal te maken.

Naam: M. vd Weide uit: Rhenen

28-10-2017
6,7

Deze energie leverancier heeft absoluut potentieel. Fraai initiatief om een platform te creeeren waarop duurzame energie kan worden uitgewisseld. Helaas is de uitwerking mbt de communicatie over verbruik en levering nog steeds niet op orde. Deze situatie bestaat al zolang als ik klant ben (sinds 1 /7/17)

Naam: leoni uit: brummen

tot nu toe alles prima

Naam: Edgar uit: Alblasserdam

27-10-2017

Tot nu toe zeer goede ervaringen met Powerpeers. Overstappen ging feilloos, super overzichtelijk portaal waarin je alles eenvoudig snel terug kunt vinden. Hier kun je ook je 'bronnen' kiezen waar je je energie vandaan wilt hebben. En mocht je net als wij zonnepanelen hebben dan kun je zien wie jou als 'bron' heeft. Daarnaast krijg je nog een extra vergoeding per kWh!

Kortom zeker een aanrader! Van mij mag Powerpeers meer onder de aandacht komen en hopelijk in de toekomst nog een app voor snel overzicht van je gebruik en levering.

Naam: Gerard de Baar uit: Arnhem

27-10-2017

We kregen een mooie aanbieden en bij aansluiting een persoonlijk hand geschreven kaartje. Je wordt tevens niet vol gespamd door ze en dan ben ik een zeer tevreden klant. O ja, de stroom doet het ook die ze leveren :-)

Naam: Tijs Wilbrink uit: Oegstgeest

27-10-2017

Powerpeers komt op mij na nu een jaar als klant over als een slimme kleinschalige energieleverancier. 'Feel good' Handig is de hoge teruglever-vergoeding voor de zonnepanelen op mijn dak. Doordat het een jong bedrijf is zijn nog niet alle producten ontwikkeld - heb zelf net de uitnodiging gekregen om de beta-versie van de app te testen. Leuk bedrijf om klant bij te worden als je je meer betrokken wilt voelen bij energie!