Beoordelingen Powerpeers

• Klantenservice 9,0
  • Producten 8,9

Naam: Hans uit: Uden

13-07-2018

Leuke enthousiaste medewerkers die nog wat uit willen zoeken voor je! duidelijke mooie site en niet onbelangrijk, een erg sterke prijs!

Naam: Martijn uit: Rhenen

28-06-2018
6,0

Leuk concept om via een platform groene energie te delen. Helaas ontbreekt het aan uitwerking van dit concept. IT waarmee zaken als opgewekte- en ook gebruikte energie maar ook kosten en betaalde facturen zijn essentieel om dit proces te volgen. Dat werkt na ruim een jaar bij Powerpeers nog steeds niet, ondanks vele mooie beloftes. En dan heb ik het nog niet eens over kleine ergernissen dat bijvoorbeeld je inlognaam niet onthouden wordt e.d.

Naam: Gianmaria uit: Amsterdam

07-06-2018
9,7

Perfect delivery at competitive prices

Naam: Jan Maarten Fernig uit: Zuilichem

31-05-2018

Wat een leuke en inzichtelijke manier om je zelf opgewekte groene energie te delen met medeburgers!

Naam: Ron Bennink uit: Den Haag

28-04-2018

Ik vind dit een geweldig concept en een super manier om gezamenlijk bij te dragen aan een duurzame manier van leven.
Mijn enige minpuntje is dat het bijwerken van de verbruiks en teruglevergegevens niet altijd tijdig worden bijgewerkt. Dit zou eigenlijk altijd maximaal twee dagen 'achter' mogen lopen maar soms is dat veel langer, tot een week aan toe. Powerpeers is er wel heel serieus mee bezig om dit te verbetren en op dit moment (eind april 2018) gaat het eigenlijk best erg goed. Hopelijk blijft dat zo want Meten is Weten maar dan moet alles wel actueel zijn. Ik vind de klantenservice hun werk echt heel goed doen.

Naam: Wilbrink uit: Utrecht

22-01-2018
9,7

Mooi platform waar je schone energie van elkaars dak kunt krijgen. Heb zelf (nog) geen panelen maar vind het erg leuk om stroom van mijn 'buren' te krijgen.

Naam: Naomi uit: Utrecht

18-01-2018

Energievoorziening vanuit een duurzaam, sociaal en groen oogpunt. Transparant in waar de energie vandaan komt en leuk dat je zelf kunt kiezen wie je powerpeers zijn/worden.

Naam: Arend uit: Gaanderen

10-12-2017

Dit jaar klant tot nu toe perfect

Naam: Juul uit: AMSTERDAM

29-10-2017

heldere prijzen en contact met klant, handige website, simpel maar overzichtelijk.

Naam: M.E.B. Bal uit: Zevenhuizen Z H

29-10-2017

ben over alles zeer tevreden