Beoordelingen EPV Pot Verhuizingen/Logistiek

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,0

Marloes uit: Hattem

15-03-2017

Ik beoordeel als: Onderwijsinstelling

Positieve ervaring:
Pot Verhuizingen is zeer flexibel geweest tijdens het gehele verhuisproject. Een zeer prettige ervaring met de projectleider en allemaal goede verhuizers. Erg meedenkend en oplossingsgericht.

Linda uit: Amersfoort

12-08-2016

Positieve ervaring:
Pot Verhuizingen heeft de verhuizing vlekkeloos uitgevoerd voor een prima prijs. Ik vind het een verademing om als bedrijf niet te worden lastiggevallen door accountmanagers. Pot is een verhuizer die "gewoon" geruisloos zijn werk doet.

geen.

Tanja uit: Amsterdam

08-08-2016
8,2

Positieve ervaring:
Voorman Mo en Eelke zeer goed! Pro-actief en doortastend. Voorbereiding en kennis van ervaring van Karl van Leeuwen hielp bij onze voorbereiding.
Facturering is vooralsnog onduidelijk hoe dat loopt en of dit conform afspraak is.

Verbeterpunten:
van tevoren duidelijkheid geven over welke bakken gebruikt worden. Dit bespaart gedoe tijdens inpakken.

03-08-2016
7,7

Lars uit: Apeldoorn

15-06-2016
8,1

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
In het werk zijn er altijd kleine aanpassingen in het plan mogelijk, dat is nooit een probleem en hier wordt ook nooit moeilijk over gedaan.

Verbeterpunten:
Het heeft even geduurd maar de facturen lijken nu wel op de juiste manier naar onz verzonden te worden.

leon uit: Amersfoort

14-06-2016

Margreet uit: Leusden

13-06-2016

Imre uit: Vianen

13-06-2016

Ik beoordeel als: Anders

Positieve ervaring:
Ik ben erg tevreden t.a.v. alle facetten/ afdelingen. Persoonlijk maak ik het totale proces mee. Ik weet ook dat ik soms ''onmogelijke'' dingen vraag in bijvoorbeeld tijdspad, echter altijd is alles mogelijk. Als ik alles op 10 had gezet had ik misschien niet betrouwbaar overgekomen, maar ik ben gewoon erg tevreden!!!

Verbeterpunten:
Persoonlijk zou ik graag voorafgaand aan de opdrachtvertrekking meer inzicht willen hebben t.a.v. de kosten voor het afvoeren van afval. Ik weet ook dat dat deels aan onze kant ligt. Wij kunnen niet exact aangeven, op het moment van schouwen, welke items hiervoor in aanmerking komen. Wellicht kan hier nog wel een bepaalde modus in bedacht worden, waarbij de op basis van nacalculatie toch vooraf al bij benadering kan worden aangegeven, waarbij we wellicht een bepaalde marge kunnen afspreken.

15-04-2016
6,7