Beoordelingen Positie1

• Kennis & vakmanschap 8,6
  • Betrouwbaarheid 8,8

Klaas uit: Staphorst

12-07-2017

Goede samenwerking! Kennisniveau is hoog. Voordeel is dat ze online marketing voor MKB bedrijven goed weten in te zetten.

Emile uit: Meppel

Zeer kundig
Helder en duidelijke communicatie.
Doen wat ze beloven

Alexandar uit: Zwolle

12-07-2017

We willen graag een hogere positie in Google. Alhoewel we in huis het een en ander afweten van online marketing en SEO, is het een snel veranderende wereld. We hebben daarom Positie 1 gevraagd om ons te helpen. Positie 1 is in Zwolle en omgeving dé expert in zoekmachine marketing. Een hele deskundige, vriendelijke en laagdrempelige club die samen met jou kijkt naar wat je wilt bereiken en heel concreet uitlegt hoe zij je helpen om daar te komen. Positie 1 heeft in het begin een plan van aanpak gemaakt, een soort van stappenplan, waar we iedere maand samen mee aan de slag zijn gegaan. Onze vindbaarheid is behoorlijk verbeterd en daar zijn we erg blij mee. De aanvragen via de website zijn behoorlijk gestegen. De komende tijd blijven we samenwerken om niet alleen beter vindbaar te worden, maar ook meer te verkopen via de website.

Stefan uit: Zwolle

28-10-2016

Positie1 houdt goed rekening met de wensen van de klant en speelt hier goed op in. De communicatie verloopt heel soepel en men zit er altijd kort op. Hierdoor zijn de resultaten top! Zeker een aanrader om samen te gaan werken met deze organisatie.

Stefan uit: Eindhoven

15-09-2016

Leuke club mensen en erg prettig in de omgang. De persoonlijke benadering onderscheidt Positie1 van menig ander Online Marketing Bedrijf. Wij werken naar volle tevredenheid als samenwerkingspartner samen met Positie1.

Mij valt het in de positieve zin op dat Positie1 zeer professioneel handelt, met als belangrijk uitgangspunt een heldere en to-the-point communicatie. Ik beveel Eric en zijn team dan ook van harte aan bij iedere ondernemer die een betrouwbare en gedegen partner zoekt voor zijn online marketing vraagstuk.

Wim uit: Zwolle

31-05-2016

Positie1 is een vakkundig en betrouwbaar bedrijf, de communicatie is optimaal en daardoor weten ze precies wat de klant wil.

Appartement Services Nederland uit: Zwolle

28-04-2016

Positie1 is een actieve club die zich actief inzet voor het behalen van een optimaal resultaat. Je krijgt wat je verwacht!

Janco uit: Zwolle

06-04-2016
7,0

Erwin uit: Raalte

05-04-2016
8,2

Omgang met Postitie 1 heb ik als prettig ervaren. Ook de kennis en kunde is zeker aanwezig. In overleg is er ook veel mogelijk.

Klaas uit: Genemuiden

08-01-2016

Bij ons moet het resultaat nog zichtbaar worden.
Heb wel goede hoop om dit samen met eric en team te bereiken. Eric komt wel met goede tips en trucks om website beter en toegankelijker te maken. Hopelijk zien we eind 2016 dat we op de door ons gekozen zoekwoorden op POSITIE 1 ;-) staan in Google. Bedankt!