Beoordelingen Pop-Up camping Landgoed Groeneveld

Coen uit: Nijverdal

13-09-2015

In één woord super! Een unieke beleving: kamperen bij een kasteel, een heerlijke barbecue, prachtige muziek en alles perfect georganiseerd. Bedankt!

Marit uit: Bilthoven

09-09-2015

Een unieke ervaring! Zeker in combinatie met het programma, klassieke muziek in het kasteel een heel bijzondere ervaring.

Comfort, goed eten en drinken en een gemeleerd publiek van gelijkgestemden, heel gezellig en voor herhaling vatbaar!

Sven uit: Amsterdam

08-09-2015

Goede combinatie van glamping, goed eten en een intiem "huiskamer" concert. Leuke 1e kennismaking met klassieke muziek. Aanrader!

Nicolette uit: Amersfoort

08-09-2015

Super mooie lokatie, perfect verzorgde overnachting tot in de kleine details. We hebben erg genoten...dat smaakt naar meer!

Jan-Pieter uit: Voorschoten

08-09-2015

Wat een uniek, origineel en tot in de puntjes verzorgd evenement!
Knap hoe de organisatoren precies de juiste snaar hebben weten te treffen, door iets wat er niet was (een camping op zo'n klassiek landgoed) te verbeelden en vervolgens te realiseren, en dat op een manier die zowel recht deed aan de klassieke sfeer van het landgoed als de relaxte sfeer van kamperen. En met de gastrvrijheid was het ook dik in orde!
Wij voelen ons bofferds dat we hier deel van hebben mogen uitmaken en hebben enorm genoten van deze unieke ervaring!

Eva uit: Baarn

08-09-2015

Wij vonden het geweldig !! Goed verzorgd , heerlijk gegeten . De kinderen vonden het super spannend in de tent , volgend jaar weer ???!!

Marleen uit: Heteren

07-09-2015

Ondanks de kou genoten van een bijzonder verblijf op Landgoed Groeneveld. Niet elk plekje is een Bijzonder Plekje, deze pop-up camping was het zeker wel! Hopelijk komt er een herhaling op een andere bijzondere locatie.

Monique uit: Oud Turnhout

06-09-2015

je kunt je voor een evenement als dit geen betere plek voorstellen! Wat een mooie, sfeervolle accomodatie en wat een geweldige organisatie! Van de ontvangst, tot het BBQ buffet, tot de excellente musici en de gezellige borrel achteraf! Elke Plek, mijn complimenten!