Beoordelingen PolyStyle

Martin uit: Barendrecht

05-07-2018
8,1

Positieve ervaring:
Beleefd, klantgericht, duidelijk in communicatie en verwachtingen. Prettige omgang en onderhandelingen.

Negatieve ervaring:
Erg prijzig. We hadden pakket inclusief afwerking binnenkant. Hierbij is e.e.a. gemorst op de vloer. Tevens werd een vensterbankbreedte opgevraagd tussen 10-30cm. Hierbij hadden we 20cm gegvraagd, en uiteindelijk is dit zonder overleg opgeleverd als 12cm.

Ce uit: Oosterhout

09-06-2018

Duidelijke informatie vooraf
Dhr.Rademaker nam de tijd om alles uit te leggen en al onze vragen te beantwoorden.
Afspraken goed nagekomen.
Montage mensen zijn deskundig en rustig

Negatieve ervaring:
De kraan de eerste dag niet op tijd waardoor de monteurs een lange tijd hebben moeten wachten.
Maar gelukkig hadden we mooi weer.

Jan uit: Prinsenbeek

11-05-2018

Positieve ervaring:
Afspraken zijn prima nagekomen en de dakkapel is vlot en netjes geplaatst en afgewerkt.

J uit: Etten-Leur

06-05-2018

Positieve ervaring:
We zijn ontzettend fijn geholpen. Het plaatsen van de dakkapellen ging buitengewoon soepel, door zeer vriendelijke vakmannen. Een hendel die licht beschadigd was werd door de heren zelf opgemerkt en werd dezelfde dag al vervangen.
Ze zijn misschien wat duurder maar het is het geld dubbel en dwars waard. Het is echt prachtig geworden.

r uit: raaamsdonksveer

28-04-2018
7,0

Anton uit: Oosterhout

28-12-2017

Positieve ervaring:
Personeel vriendelijk en vakmensen.
Weten waarover ze praten de uitleg was ook heel duidelijk
Zeker wat de verkoper had besproken had, is ook gebeurd.
De mensen van de montage werkte netjes en goed en waren ook voorzichtig met onze spullen zoals de trap afdekken om beschadiging te voorkomen.

PS Nazorg en garantie kan ik nog niet over oordelen.

Negatieve ervaring:
Wij hebben geen negatieve ervaring.

Betina uit: Oosterhout

21-12-2017

Positieve ervaring:
Het personeel heeft een Goede vakmanschap en zijn op elkaar ingespeeld. Waardoor de dakkapel super mooi wordt afgeleverd in 1 dag.

Karin uit: Breda

11-11-2017
8,1

Positieve ervaring:
De dakkapel is prijzig, maar wel mooi en hopelijk ook heel degelijk. Personeel is vakkundig en plaats in korte tijd de dakkapel.

Erwin uit: Terheijden

20-10-2017

Positieve ervaring:
Een fyne communicatie waardoor er naar perfect eind resultaat gewerkt wordt.
Vriendelijke en professioneel personeel die de situaties goed bekijken en uitvoeren

In eerste instantie lijkt het een duur product.. t.o.v ander soort dakkapellen.. maar het geld waard . Waardoor je een onderhouds vrije dakkapel hebt.
Aanbeveling zeker waar.

Robbert uit: Prinsenbeek