Beoordelingen PolyStyle

• Nazorg en garantie 8,8

J. uit: Breda

22-11-2018

Positieve ervaring:
Planning levering, demonteren, Hijskraan en montage zeer goed gepland.Op elkaar ingespeeld.

Negatieve ervaring:
Het schoon achter laten na de 1ste dag zolder veeg schoon. Niet alles opzij gelegd voor doorgang en niet stofvrij gemaakt met stofzuiger. Dit kan wel in de nieuwe bouw maar niet in particulier bewoonde huizen.

Walter uit: Etten-Leur

08-11-2018

Positieve ervaring:
Eerst een goed voorbereide offerte ontvangen via een Internet search. Daarna een zeer onderhoudend gesprek gehad met de heer Rademaker. Goede en prettige opvolging, coordinatie en communicatie door de heer Norbert. De installateur was zeer kundig en heeft in ons geval het team van SloopRoosendaal gehoolpen die ons de zonnepanelen van ons dak heeft verwijderd en het dak heeft gereconstrueerd. Is ook op zaterdag de dakkapel komen afwerken tot volle tevredenheid en met zeer prettige communicatie. Het resultaat is volledig volgens verwachting, een perfecte kap, perfect op het dak geplaatst.

Negatieve ervaring:
Enige kanttekening is dat er op de prijs weinig korting wordt gegeven. De prijs is in vergelijk hoog maar dat is geen probleem daar je als klant weet dat je voor kwaliteit gaat. Pshychologisch is het alleen niet slim dat er op de initiele offerte prijs bijna geen onderhandelingsruimte zit. Beter zou zijn de initiele offerte wat te verhogen om toch nog een redelijke korting te kunnen geven als psychologisch verkoopmiddel

Marcel uit: Klundert

11-10-2018

Positieve ervaring:
Fijne gesprek in de showroom; verkoper heeft kennis van zijn product. Gebruikte technieken en afwerking zeer fraai.
Plaatsing van de dakkapel door vakkundig personeel.
Alle afspraken zijn nagekomen. Kortom: top ervaring.

niet van toepassing.

Wout uit: Prinsenbeek

11-10-2018

Positieve ervaring:
Communicatie en afspraken prima, met 1 dag geplaatst, top.

Geen

Michiel uit: Leiden

09-10-2018

Positieve ervaring:
Zeer goede communicatie, dakkapel netjes geplaatst. Eventuele problemen ter plekke besproken en opgelost. Keurig. Zeer nette afwerking van binnen.

John uit: Breda

20-09-2018

Positieve ervaring:
PolyStyle is een zeer vakkundig bedrijf met goed personeel die zeer vakkundig zijn. Voor en nazorg is ook top.

Elke uit: Rotterdam

02-09-2018
9,5

Positieve ervaring:
Van begin tot eind goed geholpen

Martin uit: Barendrecht

05-07-2018
8,1

Positieve ervaring:
Beleefd, klantgericht, duidelijk in communicatie en verwachtingen. Prettige omgang en onderhandelingen.

Negatieve ervaring:
Erg prijzig. We hadden pakket inclusief afwerking binnenkant. Hierbij is e.e.a. gemorst op de vloer. Tevens werd een vensterbankbreedte opgevraagd tussen 10-30cm. Hierbij hadden we 20cm gegvraagd, en uiteindelijk is dit zonder overleg opgeleverd als 12cm.

Ce uit: Oosterhout

09-06-2018

Duidelijke informatie vooraf
Dhr.Rademaker nam de tijd om alles uit te leggen en al onze vragen te beantwoorden.
Afspraken goed nagekomen.
Montage mensen zijn deskundig en rustig

Negatieve ervaring:
De kraan de eerste dag niet op tijd waardoor de monteurs een lange tijd hebben moeten wachten.
Maar gelukkig hadden we mooi weer.

Jan uit: Prinsenbeek

11-05-2018

Positieve ervaring:
Afspraken zijn prima nagekomen en de dakkapel is vlot en netjes geplaatst en afgewerkt.