Beoordelingen PolyStyle

R uit: Breda

26-07-2017
9,9

Positieve ervaring:
Na een aantal bedrijven over de vloer te hebben gekregen, toch het beste gevoel over gehouden bij Polystyle. Ze zijn wel iets duurder maar dan heb je ook echt waar voor je geld! Ook het personeel was super, deze vakmannen weten van aanpakken en bezorgen het gewenste eindresultaat. Polystyle zou ik dus iedereen aanraden!

Ward uit: Breda

15-07-2017
9,7

Positieve ervaring:
Het Polystyle product is kwalitatief zeer goed. De jaren lange ervaring en doorvoeren van eerdere verbeterpunten zie je er aan af. Afwerking , isolatie , degelijke bouw , onderhoudsvrij , maximale binnenmaat. De uitvoerders hebben het heel mooi afgewerkt. Ook toen het weer tegen zat werd er goed gecommuniceerd , vooraf hadden we uitloop gepland en ook waar je niet op hoopt . Hoosbuien voorspeld zorgde voor een dag latere montage werd zonder stress goed gedaan ? Alleen maar lof? Ja in een woord fantastisch alles klopt en maakt mij zelfs trots op de dakkapel

Hans uit: Dongen

02-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Heel fijne mensen om mee te werken. Absoluut een aanrader. Van Jan (Sales), Daniel (technisch inmeten en advies), Patrick en Stefan (technische montage) tot Ferry (kraanmachinist) zijn het professionele, capabele en heel aardige en gezellige vakmensen. Voor mij een 10- als totaalbeoordeling.

Negatieve ervaring:
Op de site lees je veelal de prijs. Maar in mijn optiek heeft elke kwaliteit een prijs en dan is deze absoluut acceptabel te noemen. Geen gezeur vooraf, tussentijds en achteraf. Niets negatiefs te noemen van onze zijde

W.J. uit: Capelle aan den IJssel

08-05-2017

Positieve ervaring:
Prima product, duidelijke communicatie. Je betaalt wat meer maar je krijgt wel kwaliteit. Ook het feit dat de dakkapel in 1 dag wordt geplaatst is erg prettig.

Johan uit: Hendrik Ido Ambacht

Arnold uit: Oosterhout

07-03-2017
8,1

Positieve ervaring:
Fijn gesprek bij de aankoop, tijdens de plaatsing is netjes gewerkt, goede afwerking.
Al met al zeer tevreden

Negatieve ervaring:
Geen

Kees uit: Klundert

16-02-2017

Ton uit: Heiningen

28-01-2017

Positieve ervaring:
Een aanrader voor ieder die van plan is eendakkapel aan te schaffen,superstrak! Goed geadviseerd en snel geleverd. Polystyle,bedankt!

L uit: Ulvenhout

26-12-2016