Beoordelingen PolyStyle

28-09-2017

Annemarie en Hans uit: Tholen

25-09-2017

Positieve ervaring:
Fijne en eerlijke service. Goede begeleiding in showroom en uitleg bij het inmeten. Op de dag van plaatsing was het personeel zeer vriendelijk en netjes.
Weeffout in hor, hierover contact gehad, een nieuwe hor volgt.

Negatieve ervaring:
De brief met de details over het plaatsen klopte niet.
De tijden weken af; het personeel zou om 8 uur komen, waren er al om 7.25 uur. De kraan zou om 10 uur komen, deze arriveerde al om 8.25 uur.

Haidy uit: Breda

16-09-2017

Positieve ervaring:
Mooi, strak, netjes. Op tijd, snelheid.
Goede afwerking. Tevreden.

Jammer dat het regende,

Jan uit: Steyl

30-08-2017

Positieve ervaring:
Betrouwbaar, kan deze firma van narte aanbevelen. Wel aan de prijs maar uitstekende kwaliteit.

R uit: Breda

26-07-2017
9,9

Positieve ervaring:
Na een aantal bedrijven over de vloer te hebben gekregen, toch het beste gevoel over gehouden bij Polystyle. Ze zijn wel iets duurder maar dan heb je ook echt waar voor je geld! Ook het personeel was super, deze vakmannen weten van aanpakken en bezorgen het gewenste eindresultaat. Polystyle zou ik dus iedereen aanraden!

Ward uit: Breda

15-07-2017
9,7

Positieve ervaring:
Het Polystyle product is kwalitatief zeer goed. De jaren lange ervaring en doorvoeren van eerdere verbeterpunten zie je er aan af. Afwerking , isolatie , degelijke bouw , onderhoudsvrij , maximale binnenmaat. De uitvoerders hebben het heel mooi afgewerkt. Ook toen het weer tegen zat werd er goed gecommuniceerd , vooraf hadden we uitloop gepland en ook waar je niet op hoopt . Hoosbuien voorspeld zorgde voor een dag latere montage werd zonder stress goed gedaan ? Alleen maar lof? Ja in een woord fantastisch alles klopt en maakt mij zelfs trots op de dakkapel

Hans uit: Dongen

02-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Heel fijne mensen om mee te werken. Absoluut een aanrader. Van Jan (Sales), Daniel (technisch inmeten en advies), Patrick en Stefan (technische montage) tot Ferry (kraanmachinist) zijn het professionele, capabele en heel aardige en gezellige vakmensen. Voor mij een 10- als totaalbeoordeling.

Negatieve ervaring:
Op de site lees je veelal de prijs. Maar in mijn optiek heeft elke kwaliteit een prijs en dan is deze absoluut acceptabel te noemen. Geen gezeur vooraf, tussentijds en achteraf. Niets negatiefs te noemen van onze zijde

W.J. uit: Capelle aan den IJssel

08-05-2017

Positieve ervaring:
Prima product, duidelijke communicatie. Je betaalt wat meer maar je krijgt wel kwaliteit. Ook het feit dat de dakkapel in 1 dag wordt geplaatst is erg prettig.

Johan uit: Hendrik Ido Ambacht

22-04-2017