Beoordelingen Polikliniek voor Acupunctuur

• Deskundigheid 9,2

Henk uit: Delfzijl

17-10-2016

Positieve ervaringen:
Ik kwam met herniaklachten bij Barth de Ridder. Tot dat moment moest ik jaarlijks naar een ziekenhuis voor pijnbehandelingen. Daar ben ik na de behandelingen in de praktijk van De Ridder niet meer geweest. De hernia is niet weg, maar ik heb nagenoeg geen pijn meer. Ik ben blij met de behaalde resultaten.
En al kom je daar niet voor, het is prettig toeven in het onderkomen van De Ridder: mooie achtergrondmuziek, interessante literatuur en ja, het uitzicht in de wachtkamer is mooi en rustgevend.

Kan ik niet bedenken.

Magriet uit: Paterswolde

15-05-2015

Positieve ervaringen:
Wordt altijd snel en prettig geholpen.

L. uit: Veendam

06-05-2015
9,5

Positieve ervaringen:
Ik ben in contact gekomen met Dhr. Ridder door mijn collega. Ik had een hernia en stond op de lijst voor operatie. Door de goede behandeling van dhr. Ridder & acupunctuur is mijn rugpijn verminderd en heb ik geen last meer van een hernia. Hierdoor heb ik mij niet meer laten opereren, omdat het niet meer nodig was! Ik kan iedereen aanbevelen om acupunctuur te doen. Dhr. Ridder is erg professioneel en zeer deskundig.

Nely J. uit: Groningen

29-04-2015
8,2

Positieve ervaringen:
Prettige ervaring mijn klachten, die soms vaag zijn, te kunnen omschrijven en aandacht, soms advies, daarop te ontvangen.
Resultaat van een behandeling is soms duidelijk merkbaar, maar blijft ook soms uit.
Uw humor wordt gewaardeerd!

Verbeterpunten:
Ik heb soms behoefte aan nog duidelijker uitleg van mijn situatie om deze beter te kunnen bevatten. Zulks mede in verband met mijn leeftijd. Waar mogelijk toch gaarne dieper op verbanden ingaan.

G uit: Groningen

28-04-2015

Positieve ervaringen:
Ben heel tevreden over de behandelingen. Er is ook altijd vrij snel een afspraak te maken.

Pinky uit: Haren

23-04-2015

H uit: Groningen

22-04-2015

Positieve ervaringen:
Bart is in staat om via de pols, tong en huid het functioneren van je totale systeem in te schatten. De behandeling wordt daar op afgestemd. De resultaten zijn echt heel bijzonder. Ik moet bijvoorbeeld vanwege astma vaak een peniscilinekuur als ik een flinke verkoudheid oploop, maar de behandeling van Bart voorkomt dat. En de bijwerkingen van een kuur zijn er dan dus ook niet.

M.C.van uit: Groningen

21-04-2015
8,2

Positieve ervaringen:
Of dit nu goed ingevuld is kan ik niet zien maar alle lof over de hele linie ! Een mens bof met zo'n dokter !!

Karin uit: Yde

20-04-2015
8,5

Positieve ervaringen:
Tijdens de behandeling werd het al aanmerkelijk beter en na de behandelingen zijn de klachten vrijwel verdwenen!!

titia uit: een

20-04-2015

Vriendelijk. Eerlijk.
Ook na weken niet komen, toch nog weten wat de klant zoal doet.