Beoordelingen Plameco vakbedrijf WeRA

Driessen uit: Eindhoven

12-04-2018

Ik beoordeel als: bedrijf

Uw ervaring:
Gebeld en binnen 24 uur een adviseur en de mogelijkheden besproken. Vervolgens snel een offerte en montagedatum ingepland.
Op afgesproken tijd ter plaatse voor montage. Nette medewerkers, keurig gewerkt en TOP service !

Anton uit: Valkenswaard

09-04-2018
8,1

Viola uit: Son en Breugel

24-03-2018

Uw ervaring:
De monteur was erg netjes en correct, gaf goede tips en informatie! Wist ook op al mijn vragen antwoord! Een berouwbaar iemand!!
Als ik een tip mag geven, dat er even gestofzuigd/geveegd kon worden om de kleine zaagsels enz te verwijderen, dat geeft een netter gevoel als de monteur weggaat, nu kan je gelijk gaan vegen/stofzuigen voordat je kan genieten van t plafond! Maar dit was een kleine tip, we zijn verder overal tevreden over, ook dat er tijdig gebeld werd dat de monteur later kwam omdat de bus naar de garage moest.

P. uit: Eindhoven

08-03-2018

Wim uit: Wintelre

06-02-2018
8,1

Uw ervaring:
Het plafond is netjes en met zorg en vakmanschap geplaatst.

Miriam uit: Best

28-01-2018

Uw ervaring:
We zijn erg goed geïnformeerd voor we besloten het plafond te lat bestellen. Vervolgens zijn de afspraken netjes nagekomen. En het eindresultaat mag er zeker wezen. We zijn er heel erg blij mee.

J uit: Best

28-12-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Uw ervaring:
Na de. Huis kamer. Nu ook de keuken. Gedaan. Huiskamer. Nieuw. Doek erin om dat er vlekken in zaten. Van af het begin. Mooi. Netjes. Afgewerkt. Garantie. Van de zaak. Geweldig

Henk uit: Best

28-12-2017

Ik ben: vaker klant geweest

nancy uit: nuenen

20-12-2017
7,8

Uw ervaring:
plafond zit er strak in, erg aardige en goede monteur die zelf oplossingen zoekt als iets niet helemaal mooi is.
vind het wel jammer dat ze in de showroom helemaal niets van een prijsindicatie kunnen geven en dat er dan iemand langs komt voor een vrijblijvende offerte.
vond deze man vrij pusherig, kwam binnen en vertelde al meteen van "als dadelijk het plafond er in zit dan..."
voelde niet geheel vrijblijvend

Hanneke uit: Veldhoven