Beoordelingen Plameco vakbedrijf Van Osch

Familie uit: Helmond

12-04-2018
9,5

Positieve ervaring:
Goede en duidelijke uitleg over plafond in de badkamer en de mogelijkheden ,installatie in een dag. Het badkamer plafond is vocht bestendig. Tijdens installatie is er een vlek geconstateerd in het plafond en nog dezelfde dag een nieuw plafond kunnen regelen op maat, top service! Mooie LED verlichting, de spotjes zijn op maat ingepast in het plafond.

Negatieve ervaring:
geen (installatie april 2018)

Jan en Ine uit: Liempde

04-04-2018
9,8

Positieve ervaring:
Wij waren al langer van plan om ons, ooit heel moderne, balkenplafond te vervangen door iets wat beter bij deze tijd past.
Toen wij bij een grote landelijke bouwmarkt een folder zagen over spanplafonds hebben we die eens doorgenomen en aangezien wij nou niet echte doe het zelvers zijn, meteen maar een bezoek gebracht aan de showroom van Plamecodie recht tegen over deze bouwmarkt gevestigd is. Hoewel deze eigenlijk gesloten was, werden we toch uitgenodigd om binnen te komen en rustig rond te kijken en vragen te stellen over de mogelijkheden.
Het bleek toen dat de vestiging in Best waar we waren, Liempde niet als werkgebied had, maar dat was (uiteraard) geen enkel probleem, ze zouden regelen dat de collega's van de vestiging waar we wel onder vallen, contact op zou nemen.
Aldus geschiedde en uiteindelijk hebben we besloten om de complete benedenverdieping te laten pimpen.
Op de afgesproken datum en tijd waren de monteurs ter plaatse en gingen inderdaad zoals beloofd aan de slag zonder rotzooi te maken en met de meubels gewoon in de ruimte.
Helaas was het niet in een dag klaar, maar dat was van tevoren al duidelijk omdat er vier plafonds moesten worden gemaakt, waarvoor twee dagen waren ingepland. Deze planning werd ruimschoots gehaald en de monteur ging pas weg toen wij niks meer aan te merken hadden :-)

(nog) geen

Peter en Steffie uit: s"Hertogenbosch

08-02-2018

Positieve ervaring:
Het werk is professioneel en snel uitgevoerd. de communicatie was erg prettig en we genieten nog steeds van ons schitterende plafond en bijbehorende verlichting. We kunnen dit adres iedereen aanbevelen.

Negatieve ervaring:
Geen negatieve ervaringen gehad tijdens dit project.

Harry uit: Erp

28-01-2018

Positieve ervaring:
Na een bekwame uitleg in zowel de showroom als thuis is de monteur ook nadien zeer vakkundig te werk gegaan
Wij zijn super tevreden !
Met recht: vakbedrijf van Osch

Peter uit: Gemert

14-01-2018

Positieve ervaring:
Net bedrijf dat afspraken goed nakomt.

Geen.

Jacku uit: Deurne

21-12-2017

Positieve ervaring:
Marc is een fijne man om afspraken mee te maken
Hij is eerlijk en denkt zelf mee hoe iets op te lossen

Els uit: Heeswijk-Dinther

24-08-2017

Ik beoordeel als: bedrijf

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke en deskundige mensen die in een dag, heel vakkundig een mooi en strak plafond hebben geleverd in de praktijk. Groot voordeel is dat de inboedel kan / mag blijven staan!

cath uit: 's-hertogenbosch

03-08-2017

Positieve ervaring:
Bijzonder hoe in betrekkelijk korte tijd (twee keer twee dagen) ons hele appartement is voorzien van erg mooie nieuwe plafonds. Er is snel en zeer professioneel gewerkt. Dat was erg prettig.

Negatieve ervaring:
De belangrijkste reden voor het laten aanbrengen van Plameco plafonds was voor ons het meer geluidswerend maken van de plafonds voor geluid van bovenburen. (Wij wonen op de eerste etage). Aan de ene kant zijn wij erg blij met onze mooie nieuwe plafonds, aan de andere kant is het resultaat ten aanzien van geluidswering minder dan we hadden gehoopt.

Emile uit: Helmond

24-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Op de jaarmarkt van Gemert hebben wij voor het eerst contact gelegd met Plameco. Na in de showroom een afspraak te hebben gemaakt om thuis alles op te meten en uitleg te hebben gekregen over de diverse mogelijkheden, zijn wij overstag gegaan en hebben 3 plafondsystemen gekocht (2 x Toilet en 1x Badkamer).
Enkele maandedn daarna zijn de plafonds gemonteerd. En inderdaad professioneel, zonder rotzooi te maken.
Het resultaat mocht er dan ook zijn, wij waren dolblij met de aankoop (het kost wat, maar je krijgt er wel iets voor terug).
Toen wij begin dit raamdecoratie zochten, was de weg naar PLameco zo gevonden. Weer werd dezelfde professionaliteit getoond. Het meedenken van de medewerker was prima, mede dankzij zijn kennis, hebben wij ook de raamdecoratie (houten jalouziën, aluminium jalouziën, rolgordijnen) bij Plameco gekocht.
Ook hiermee zijn wij uiterst content. Bij een eventuele vervolgaankoop zullen zeker weer bij dit bedrijf aankloppen.

PS Bij service en garantie hebben wij n.v.t. ingevuld, omdat wij hiervan tot op heden nog geen gebruik gemaakt (kwaliteit materialen en montage), maar wij zijn ervan overtuigd dat deze ook uitstekend is.

Helaas geen.

Henk uit: Rosmalen

18-07-2017

Positieve ervaring:
100.000 % tevreden over de kwaliteit. Wij hebben bij plameco in1989 4 plafonds gekocht. In 1997 in een ander huis 6 plafonds en in febr. 2017 het enigszins aflopende serredak wat tevens door Plamecobwerd geisoleerd. Echt vakwerk. Heel mooi.