Beoordelingen Plameco vakbedrijf Van Osch

Els uit: Heeswijk-Dinther

24-08-2017

Ik beoordeel als: bedrijf

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke en deskundige mensen die in een dag, heel vakkundig een mooi en strak plafond hebben geleverd in de praktijk. Groot voordeel is dat de inboedel kan / mag blijven staan!

Geen

cath uit: 's-hertogenbosch

03-08-2017

Positieve ervaring:
Bijzonder hoe in betrekkelijk korte tijd (twee keer twee dagen) ons hele appartement is voorzien van erg mooie nieuwe plafonds. Er is snel en zeer professioneel gewerkt. Dat was erg prettig.

Negatieve ervaring:
De belangrijkste reden voor het laten aanbrengen van Plameco plafonds was voor ons het meer geluidswerend maken van de plafonds voor geluid van bovenburen. (Wij wonen op de eerste etage). Aan de ene kant zijn wij erg blij met onze mooie nieuwe plafonds, aan de andere kant is het resultaat ten aanzien van geluidswering minder dan we hadden gehoopt.

Emile uit: Helmond

24-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Op de jaarmarkt van Gemert hebben wij voor het eerst contact gelegd met Plameco. Na in de showroom een afspraak te hebben gemaakt om thuis alles op te meten en uitleg te hebben gekregen over de diverse mogelijkheden, zijn wij overstag gegaan en hebben 3 plafondsystemen gekocht (2 x Toilet en 1x Badkamer).
Enkele maandedn daarna zijn de plafonds gemonteerd. En inderdaad professioneel, zonder rotzooi te maken.
Het resultaat mocht er dan ook zijn, wij waren dolblij met de aankoop (het kost wat, maar je krijgt er wel iets voor terug).
Toen wij begin dit raamdecoratie zochten, was de weg naar PLameco zo gevonden. Weer werd dezelfde professionaliteit getoond. Het meedenken van de medewerker was prima, mede dankzij zijn kennis, hebben wij ook de raamdecoratie (houten jalouziën, aluminium jalouziën, rolgordijnen) bij Plameco gekocht.
Ook hiermee zijn wij uiterst content. Bij een eventuele vervolgaankoop zullen zeker weer bij dit bedrijf aankloppen.

PS Bij service en garantie hebben wij n.v.t. ingevuld, omdat wij hiervan tot op heden nog geen gebruik gemaakt (kwaliteit materialen en montage), maar wij zijn ervan overtuigd dat deze ook uitstekend is.

Helaas geen.

Henk uit: Rosmalen

18-07-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
100.000 % tevreden over de kwaliteit. Wij hebben bij plameco in1989 4 plafonds gekocht. In 1997 in een ander huis 6 plafonds en in febr. 2017 het enigszins aflopende serredak wat tevens door Plamecobwerd geisoleerd. Echt vakwerk. Heel mooi.

Geen

Aad & Cora uit: Helmond

09-04-2017

Positieve ervaring:
Zeer vakkundige vriendelijke mensen die kwaliteit leveren en de afspraken nakomen.
Echt een super strak mooi plafond

Joke uit: Uden

30-06-2016

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Snel klaar en prachtig resultaat.

Martien uit: Deurne

01-06-2016
7,7

zeer goed

Jos en Jeanne uit: Beek en Donk

01-06-2016
9,9

Positieve ervaring:
wij zijn erg blij met dit mooie nieuwe plafond wat in zo'n korte tijd gemaakt is zonder breken en hakken.
Ook de grote meubelstukken konden blijven staan, heel positief. We hebben een compleet nieuwe kamer gekregen.

Negatieve ervaring:
iets minder afgewerkt waren de gordijnkoven aan de achterkant en de onderzijde waar je tegenaan keek. Deze heeft onze schilder bijgewerkt (ik ben van nature heel puntje precies vandaar)

C.J.M. uit: 'S-HERTOGENBOSCH

30-05-2016

Positieve ervaring:
Al jaren had ik een advertentie van Plameco bewaard en na een gesprek met een van de medewerkers op een braderie hebben wij na informatie van Mark van Osch en voorlichting in de showroom in Zaltbommel besloten onze hele bovenverdieping te laten voorzien van Plameco spanplafonds. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en eenieder die bij ons de plafonds komt bekijken is ook zeer enthousiast!

Adriaan uit: 's-Hertogenbosch

29-05-2016

Positieve ervaring:
Uitstekende service. netjes afgewerkt.