Beoordelingen Plameco vakbedrijf Van Osch

Wim uit: Venlo

13-06-2018

Ik beoordeel als: bedrijf

Positieve ervaring:
prettige communicatie tijdens de overlegfase en nakomen van afspraken. praktische en duidelijke weergave van de aanbieding en sterke oplossingen van de wat lastigere punten.
de monteurs waren ruim voor tijd aanwezig en hebben perfect werk afgeleverd. de communicatie met hun verliep zeer soepel en prettig. zij hebben bij het opleveren zeer nuttige informatie verstrekt mbt de verlichting en onderhoud.
het spanplafond is zeer strak en netjes afgewerkt inclusief de verlichting.

Negatieve ervaring:
de offerte oogt wat eenvoudig, maar is daarnaast wel concreet.

Fon uit: Tilburg

23-05-2018

Positieve ervaring:
Prachtig plafond geworden, mooi strak, je kunt niet zien dat het kunststof is. Een stucadoor zou dit niet kunnen verbeteren. Zeer netjes afgewerkt. Ging erg vlot, sneller dan verwacht. Hebben ook netjes gewerkt en afval verwijderd en schoon achtergelaten.

Kris uit: Dongen

23-05-2018
9,9

Positieve ervaring:
Erg snel en precies volgens afspraak geleverd wat er afgesproken was. Resultaat erg netjes en vlot geplaatst.

Lia uit: Gilze

19-05-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden , alle afspraken zijn nagekomen en het ziet er super uit. Tot op heden top

Lamber uit: Gemert

13-05-2018
9,9

Positieve ervaring:
Zijn zeer tevreden over uitleg en montage van plafon

jan uit: tilburg

07-05-2018

Positieve ervaring:
voor de eerste keer ziet er zeer goed uit en het is aan een ieder aan te raden om zoon plafond te nemen
ook zeer klant vriendelijk

Tiny en Poula uit: Uden

02-05-2018

Positieve ervaring:
Na een goed contact en advies in de winkel en de afstemming bij ons in huis het besluit genomen om een Plameco plafond te kopen bij van Osch.
gemaakte afspraken werden na gekomen en de monteurs dachten super mee om niet alledaagse oplossingen te vinden voor enkele nettere oplossingen.
Betrouwbaar bedrijf.

H.G.J.E. uit: Hintham

30-04-2018
9,6

Ik beoordeel als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

prima bedrijf, fantastich produkt

geen

Familie uit: Helmond

12-04-2018
9,5

Positieve ervaring:
Goede en duidelijke uitleg over plafond in de badkamer en de mogelijkheden ,installatie in een dag. Het badkamer plafond is vocht bestendig. Tijdens installatie is er een vlek geconstateerd in het plafond en nog dezelfde dag een nieuw plafond kunnen regelen op maat, top service! Mooie LED verlichting, de spotjes zijn op maat ingepast in het plafond.

Negatieve ervaring:
geen (installatie april 2018)

Jan en Ine uit: Liempde

04-04-2018
9,8

Positieve ervaring:
Wij waren al langer van plan om ons, ooit heel moderne, balkenplafond te vervangen door iets wat beter bij deze tijd past.
Toen wij bij een grote landelijke bouwmarkt een folder zagen over spanplafonds hebben we die eens doorgenomen en aangezien wij nou niet echte doe het zelvers zijn, meteen maar een bezoek gebracht aan de showroom van Plamecodie recht tegen over deze bouwmarkt gevestigd is. Hoewel deze eigenlijk gesloten was, werden we toch uitgenodigd om binnen te komen en rustig rond te kijken en vragen te stellen over de mogelijkheden.
Het bleek toen dat de vestiging in Best waar we waren, Liempde niet als werkgebied had, maar dat was (uiteraard) geen enkel probleem, ze zouden regelen dat de collega's van de vestiging waar we wel onder vallen, contact op zou nemen.
Aldus geschiedde en uiteindelijk hebben we besloten om de complete benedenverdieping te laten pimpen.
Op de afgesproken datum en tijd waren de monteurs ter plaatse en gingen inderdaad zoals beloofd aan de slag zonder rotzooi te maken en met de meubels gewoon in de ruimte.
Helaas was het niet in een dag klaar, maar dat was van tevoren al duidelijk omdat er vier plafonds moesten worden gemaakt, waarvoor twee dagen waren ingepland. Deze planning werd ruimschoots gehaald en de monteur ging pas weg toen wij niks meer aan te merken hadden :-)

(nog) geen