Beoordelingen Plameco Utrecht

M uit: Leerdam

02-08-2017
8,2

Positieve ervaring:
Wordt hard gewerkt en netjes.

N.v.t.

Peter uit: Houten

14-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
zeer deskundige monteur met liefde en veel aandacht voor het product en de details. Hij nam geen genoegen met "gewoon goed", maar wilde uitstekend werk doen.

geen

Jaap uit: Driel

14-07-2017

Prima gegaan allemaal!!!

Negatieve ervaring:
Is er nog niet, hoop ook niet dat het komt!!!

Marcel uit: Nieuwegein

12-07-2017

Positieve ervaring:
We zijn erg blij met het resultaat. Het plafond is er snel en heel vakkundig ingezet. Het ziet er prachtig uit.

Laila uit: Culemborg

03-07-2017
7,8

Positieve ervaring:
We zijn netjes geholpen en zeker de monteur was top.

Romy uit: Nieuwegein

28-05-2017
5,8

Positieve ervaring:
Na het versturen van de eerste mail om informatieaanvraag werd ik direct dezelfde dag (zondagavond) gebeld.

Goed advies, fijn meegedacht over de kleur wat goed bij onze badkamer past.

Monteur heeft mooi werk afgeleverd! En we zijn dan ook zeer tevreden over het eindresultaat.

Negatieve ervaring:
Afspraak maken om te komen monteren ging niet helemaal zoals het hoort. Pas bij de 3e keer afspreken kwam de monteur zoals afgesproken. Bij de andere 2 keer werd ik de 1e afspraak om 22.00 uur 's avonds voor de dag dat de monteur zou komen afgebeld. Toen gelijk 2 nieuwe datums gekregen waarop de monteur kon komen. Daar verder geen bevestiging van gehad. En bij de 2e afspraak tevergeefs thuis op een monteur gewacht. Daarop gebeld met dhr. van Kruining van Plameco Utrecht en die gaf aan alleen de 2e datum genoteerd te hebben. Gelukkig kwam de monteur op die datum wel opdagen om het plafond te vervangen.

Onze tip voor de volgende keer: spreek alleen iets af als zeker is dat er dan ook een monteur kan komen. En als het toch niet lukt om een monteur te laten komen, eerder afbellen om een nieuwe afspraak in te plannen. Daarbij is het om miscommunicatie te voorkomen handig de afspraken per mail te bevestigen.

L.A. uit: Driebergen

26-05-2017

Positieve ervaring:
Zowel verkoper als monteur kwamen bij mij zeer betrouwbaar en vakbekwaam over. In 5 werkdagen is mijn huis omgetoverd. Menig familie en kennis staan hun ogen uit te kijken. Perfect. Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb.

Negatieve ervaring:
Heb ik niet. Mensen staan de hele dag voor je klaar en werken perfect, wat wil je nog meer?