Beoordelingen Place for Bizz

15-09-2017

Rob uit: Helmond

22-08-2017
7,8

Place for Bizz Helmond is een erg mooie locatie met een een kwalitatieve uitstraling. De vindbaarheid is niet altijd even goed: is het nou Bedrijvencentrum Carré of Place for Bizz? Bezoekers blijken dat niet altijd te snappen... In de ruimte zelf vind ik het ontbreken van airco echt een gemis, met name op de warme dagen is het aan de zonkant wel erg warm! Al met al een fijne locatie met enige verbeterpunten!

Aurelia uit: Helmond

01-08-2017

ik ervaar place for bizz als erg prettig, alles is aanwezig en iedereen is erg vriendelijk. dicht bij mijn huis en dat is ook al fijn. een goede plek om klanten te ontvangen en rustig aan het werk te gaan wanneer het mij uitkomt.

Frank uit: Helmond

28-07-2017

Nadeel van de ruimte is dat het vrij snel warm is. Ik weet ondertussen dat ik een airco kan plaatsen. Wellicht een idee om dit als huurderscollectief op te pakken?

Tomas uit: Heeze

27-07-2017

Dit was de beste keuze voor ons als bedrijf hier te vestigen. Precies wat we op dit moment zochten. Place for Bizz is erg flexibel en denkt graag met je mee. Ruimtes en faciliteiten zijn erg goed.

Jochem uit: Eindhoven

20-03-2017
7,6

Zeer positief!

Karen uit: Waalre

20-03-2017

Cees uit: Veldhoven

17-01-2017

Wij zijn erg in ons nopjes met de plek waar we terechtggekomen zijn. Kon niet beter.

Steffanie uit: AMSTERDAM

16-11-2016
7,4

Zou fijn ijn als het gebouw op zaterdagen beschikbaar was, wordt wel soms geregeld, maar met veel moeite voor mij als klant

Hans uit: Eindhoven

16-11-2016