Beoordelingen Pixels en Pagina's

Anne

18-02-2019

Training: Kleurbeheer / PDF

Peter legt heel duidelijk uit hoe het zit met de verschillende aspecten van kleurbeheer. Dat dit 1 op 1 mogelijk is, is ook erg prettig. Zo'n 1 op 1 dag is erg intensief meer zeer leerzaam. De informatie die (zelfs 's avonds) nog wordt nagestuurd wordt ook zeer gewaardeerd.

Marketing & Communicatie medewerkers Eindhoven247

07-02-2019

Training: InDesign

Prima cursus, fijne rustige uitleg. We hebben veel opgestoken en gaan met plezier verder met InDesign aan de slag!

Renske

23-01-2019

Training: Kleurprofielen

Peter heeft mij erg goed op weg geholpen om het begrip kleurprofielen en wat hier allemaal bij komt kijken goed onder de knie te krijgen. Ik zal hier veel baat bij hebben voor mijn toekomstige nieuwe baan.

Robert

11-01-2019

Training: PDF's toegankelijk maken

De cursus die we bij Peter Maas gevolgd hebben, was goed voorbereid met een duidelijk instructie. Prettig was dat we de cursus hier op locatie konden volgen. Peter had verder een goede documentatie die we handig konden gebruiken als naslag. Kortom: een aanrader. Peter nog bedankt !!

Fred Vermaat

29-12-2018

Training: praktische tips en instructies gekregen over het kalibreren van de Eizo monitor, het gebruik van kleurprofielen in Photoshop, en het maken van PDF met InDesign

De cursus die heb gekregen van Peter Maas was ruim voldoende en zal ik ook zeker andere aanraden.

Marian

12-12-2018

Training: Toegankelijke pdf

In een relaxte sfeer door middel van praktijkvoorbeelden in een dag heel veel wijzer geworden over toegankelijke pdf's. Alle tips zijn meteen toepasbaar in de praktijk. Super!

Anneke

14-11-2018

Training: Toegankelijke PDF

Het was een hele goede en waardevolle cursus!
Heel informatief en tegelijk ook zeer praktisch. Het blijft hangen door Peter zijn duidelijke uitleg. Tevens heeft hij direct helder antwoord op vragen en is bereid dingen uit te zoeken om later een nog uitgebreider antwoord te kunnen geven.
Prettige sfeer gedurende de dag!

Julian

12-07-2018

Training: Illustrator

Duidelijke uitleg en veel geleerd. Peter Maas geeft de cursus aan de hand van onze eigen praktijk voorbeelden, waardoor precies hetgeen wordt behandeld wat voor ons van toepassing is. Daarbij maakt hij tijdens de lessen handige instructie video's die later gebruikt kunnen worden als naslagwerk.

Bas

12-07-2018

Training: Illustrator op maat

Prima ingespeeld op de stof die wij moeten verwerken met Illustrator. En dankzij zijn tijdens cursus gemaakte filmpjes hebben wij ook genoeg info om terug te vallen op die info als men het even niet meer weet.

Sarah

11-07-2018

Training: Epub

Het was een een duidelijke en praktische ochtend, we hebben veel nieuwe dingen gezien en geprobeerd.