Beoordelingen Pixels en Pagina's

Joan

28-11-2017

Training: Photoshop

Peter is enthousiast. Legt duidelijk uit. De gereedschappen die belangrijk zijn voor je werk behandelt hij stap voor stap. Daarnaast krijg je filmpjes toegestuurd die je thuis kunt gebruiken als naslagwerk.

Anne

28-11-2017

Training: Photoshop

Leuke, goede en leerzame cursus. Goed afgestemd op mijn behoefte. Veel handige tips geleerd.

02-10-2017

Karlijn

23-09-2017

Training: Adobe Illustrator Infographics

Hele fijne tweedaagse cursus helemaal afgestemd op eigen behoeften.

Roline

22-09-2017

Training: Adobe Illustrator Infographics

In twee dagen ontzettend veel geleerd over Illustrator. Peter legt goed, duidelijk en geduldig uit en heeft op alle vragen antwoord. In de training is voldoende tijd om zelf ook te oefenen met de nieuwe vaardigheden. Tijdens de cursus sloot Peter goed aan bij onze behoefte en de het soort infographics dat wij voor ons werk (willen) maken. Alles wat ik geleerd heb, kan ik dagelijks in mijn werk toepassen: het maken van infographics is er dankzij de training een stuk makkelijker én leuker op geworden! En ook mijn collega's zijn enthousiast over de creatievere infographics die we nu kunnen maken. Heel erg bedankt, Peter!

18-09-2017

Audrey

07-09-2017

Training: Illustrator

Ik heb de training als erg prettig ervaren. Met veel rust en een duidelijke uitleg werd de stof mij beetje bij beetje helder. De duidelijke filmpjes achteraf zijn een goede houvast voor de kleine kneepjes. Mochten we weer willen uitbreiden weten we je zeker weer te vinden, dankjewel!

Wessel

01-09-2017

Training: Basiscursus InDesign

Goede, heldere uitleg. Peter speelt heel goed in op wat jij nodig hebt in de training.
Ik heb fijne, rustige uitleg gekregen met waar ik mee bezig was en werd goed gemotiveerd.
Dankjewel Peter!

15-08-2017

Arnaut

13-08-2017

Training: InDesign, Colour management

Fijne docent, veel kennis en ervaring. Neemt de tijd om alles rustig uit te leggen.