Beoordelingen Pixels en Pagina's

Julian

12-07-2018

Training: Illustrator

Duidelijke uitleg en veel geleerd. Peter Maas geeft de cursus aan de hand van onze eigen praktijk voorbeelden, waardoor precies hetgeen wordt behandeld wat voor ons van toepassing is. Daarbij maakt hij tijdens de lessen handige instructie video's die later gebruikt kunnen worden als naslagwerk.

Bas

12-07-2018

Training: Illustrator op maat

Prima ingespeeld op de stof die wij moeten verwerken met Illustrator. En dankzij zijn tijdens cursus gemaakte filmpjes hebben wij ook genoeg info om terug te vallen op die info als men het even niet meer weet.

Sarah

11-07-2018

Training: Epub

Het was een een duidelijke en praktische ochtend, we hebben veel nieuwe dingen gezien en geprobeerd.

linda

04-06-2018

Training: Illustrator en InDesign gevorderd; interactieve PDF maken

Peter weet echt belachelijk veel over Adobe Creative Suite en dat weet hij ook op een leuke manier over te brengen. ik heb mega veel geleerd in een paar dagen tijd.

28-05-2018
n.v.t.

Anneke & Mientje

01-05-2018

Training: Kleurbeheer

Ik vond de cursus een waardevolle aanvulling, laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik deze cursus heb gevolgd en me een stuk zekerder voel als ik nu bestanden moet aanleveren dankzij jouw heldere en geduldige uitleg.

Mientje

01-05-2018

Training: Kleurbeheer

Een hele prettige en zinvolle cursus met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voel me nu een stuk zekerder over kleurbeheer in de verschillende pakketten en ben blij dat mijn scherm ook nog eens gekalibreerd is! Een aanrader!

Otto

27-04-2018

Training: Indesign

Een heel goede cursusdag gehad bij Peter Maas. Hij weet niet alleen veel van Adobe programma's, Peter beheerst de Adobe programma's tot in de finesses. Zonder enig haperen verteld hij hoe het zit. Ook bij de complexe vraagstukken en bewerkingen. Het is verbazingwekkend hoe iemand de zaken zo helder in het hoofd kan hebben. Kortom, echt een aanrader voor wie in korte tijd een flinke sprong voorwaarts wil maken. Een 10 zou ik Peter willen geven maar dat lijkt zo ongeloofwaardig. Maar ik doe het toch.

Naween

05-04-2018

Training: Adobe Indesign maatwerk

Ik heb gekozen voor de cursus-variant maatwerk. Van tevoren heb ik aangegeven wat mijn wensen zijn. Peter Maas is een fijne docent en heeft hier precies op ingespeeld, zodat alles duidelijk en in korte tijd aan bod is gekomen. Tevens heb ik een video-instructie van mijn cursus ontvangen, om deze rustig nogmaals te bekijken.

Esmée

14-03-2018

Training: Indesign

Fijne manier om de stof in korte tijd eigen te maken. Goede opbouw van de cursusdag en volgende mogelijkheden om zelfstandig verder te kunnen studeren.