Beoordelingen Pixels en Pagina's

03-05-2017

Carel

26-04-2017

Training: Cursus kleurbeheer

Peter heeft een uitgebreide cursus kleurbeheer georganiseerd voor een gevarieerd gezelschap van ontwerpers. We hadden van te voren uitgebreid gecommuniceerd over onze verwachtingen, vragen, en dingen waar we in de praktijk tegenaan lopen en graag meer over zouden leren. Peter heeft het allemaal meegenomen in de cursus, en had ook tijd om in te gaan op specifieke vragen en problemen van cursisten. Het was een geweldig interessante dag, en zeker aan te raden als je meer wil weten over kleurbeheer en kalibratie.

Frank

11-04-2017

Training: Op maat Indesign

Peter weet waar hij het over heeft. Hij beheerst zowel de technische achtergrond(en) en het -op elk gewenst tempo- overbrengen van de benodigde informatie. Iedere vraag wordt meestal binnen 1 dag beantwoord.
Als je met een probleem komt duikt Peter erin en -als hij het niet direct weet (=zelden) zoekt hij net zo lang totdat hij het antwoord, of een work around gevonden heeft.

Peter is een zeer sympathiek persoon.
Ik heb erg veel geleerd, mijn producten zijn beter geworden en ben blij met iemand als Peter die ik op de achtergrond standby staat. Ook je ter plekke opgenomen videopresentatie en uitleg zijn zo handig en duidelijk.

Dank je wel Peter, zeer gewaardeerd, van harte aanbevolen! Graag tot een volgende keer, want ik ben nog lang niet uitgeleerd..

Kees

31-03-2017

Training: Certified pdf maken

Hele goede en heldere uiteenzetting van de te doorlopen stappen om een goede certified pdf te maken. Plus veel extra informatie waardoor ik goed weet wat ik aan het doen ben.

Miranda

30-03-2017

Training: Certified PDF

Heldere en duidelijke training. Praktische tips, ik kan gelijk aan de slag. Ook de achtergrond informatie over het hoe en waarom en over foutmeldingen en wat dan te doen is fijn. Ik heb het vertrouwen dat ik nu zelfstandig Certified PDF's kan maken. Want dat het meer dan een druk op de knop is dat is wel gebleken. Dank je wel Peter!

Tjeerd

28-03-2017

Training: Photoshop en Illustrator

Het was een fijne en goed uitgelegde cursus. Het was op maat gemaakt en we hebben de onderdelen die we wilden leren allemaal behandeld. We hebben onze nieuwe ervaringen al in de praktijk kunnen gebruiken wat heel fijn is.

Amy

24-03-2017