Beoordelingen Pixels en Pagina's

Anneke & Mientje

01-05-2018

Training: Kleurbeheer

Ik vond de cursus een waardevolle aanvulling, laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik deze cursus heb gevolgd en me een stuk zekerder voel als ik nu bestanden moet aanleveren dankzij jouw heldere en geduldige uitleg.

Mientje

01-05-2018

Training: Kleurbeheer

Een hele prettige en zinvolle cursus met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voel me nu een stuk zekerder over kleurbeheer in de verschillende pakketten en ben blij dat mijn scherm ook nog eens gekalibreerd is! Een aanrader!

Otto

27-04-2018

Training: Indesign

Een heel goede cursusdag gehad bij Peter Maas. Hij weet niet alleen veel van Adobe programma's, Peter beheerst de Adobe programma's tot in de finesses. Zonder enig haperen verteld hij hoe het zit. Ook bij de complexe vraagstukken en bewerkingen. Het is verbazingwekkend hoe iemand de zaken zo helder in het hoofd kan hebben. Kortom, echt een aanrader voor wie in korte tijd een flinke sprong voorwaarts wil maken. Een 10 zou ik Peter willen geven maar dat lijkt zo ongeloofwaardig. Maar ik doe het toch.

Naween

05-04-2018

Training: Adobe Indesign maatwerk

Ik heb gekozen voor de cursus-variant maatwerk. Van tevoren heb ik aangegeven wat mijn wensen zijn. Peter Maas is een fijne docent en heeft hier precies op ingespeeld, zodat alles duidelijk en in korte tijd aan bod is gekomen. Tevens heb ik een video-instructie van mijn cursus ontvangen, om deze rustig nogmaals te bekijken.

Esmée

14-03-2018

Training: Indesign

Fijne manier om de stof in korte tijd eigen te maken. Goede opbouw van de cursusdag en volgende mogelijkheden om zelfstandig verder te kunnen studeren.

Julia

13-03-2018

Training: InDesign

Hele goede uitleg en een slimme opbouw van de cursus in drie delen- uitleg, zelf doen en een samenvattende video op het eind- garantie om het te begrijpen en te onthouden! Heel fijn!

12-03-2018
n.v.t.

Janny van der Schaaf - Oevering

02-02-2018

Training: Adobe Illustrator

Joan

28-11-2017

Training: Photoshop

Peter is enthousiast. Legt duidelijk uit. De gereedschappen die belangrijk zijn voor je werk behandelt hij stap voor stap. Daarnaast krijg je filmpjes toegestuurd die je thuis kunt gebruiken als naslagwerk.

Anne

28-11-2017

Training: Photoshop

Leuke, goede en leerzame cursus. Goed afgestemd op mijn behoefte. Veel handige tips geleerd.