Beoordelingen Pixels en Pagina's

Training: interactieve publicaties maken

Fijne uitleg, helder, eigen tempo, 1 op 1

Jenny Manders

Training: Infographics maken

Goede docent! In staat om ingewikkelde stof in korte tijd behapbaar te maken.

Cynthia

Training: Infographics maken

De training was erg leuk en leerzaam. Peter heeft een docentenachtergrond en dat merk je goed. Hij legt moeilijke materie simpel en rustig uit. En hij is erg geduldig! Bedankt!

Mark

Training: Infographics maken

Superfijne cursus, kijkt goed naar de diverse niveau's van de cursisten. Veel geleerd in 2 dagen tijd!

28-02-2019
n.v.t.

Claudia

25-02-2019

Training: Toegankelijke pdf

Duidelijk, veel ruimte voor vragen, goede documentatie om mee aan de slag te gaan

Anne

18-02-2019

Training: Kleurbeheer / PDF

Peter legt heel duidelijk uit hoe het zit met de verschillende aspecten van kleurbeheer. Dat dit 1 op 1 mogelijk is, is ook erg prettig. Zo'n 1 op 1 dag is erg intensief meer zeer leerzaam. De informatie die (zelfs 's avonds) nog wordt nagestuurd wordt ook zeer gewaardeerd.

Marketing & Communicatie medewerkers Eindhoven247

07-02-2019

Training: InDesign

Prima cursus, fijne rustige uitleg. We hebben veel opgestoken en gaan met plezier verder met InDesign aan de slag!

Renske

23-01-2019

Training: Kleurprofielen

Peter heeft mij erg goed op weg geholpen om het begrip kleurprofielen en wat hier allemaal bij komt kijken goed onder de knie te krijgen. Ik zal hier veel baat bij hebben voor mijn toekomstige nieuwe baan.

Robert

11-01-2019

Training: PDF's toegankelijk maken

De cursus die we bij Peter Maas gevolgd hebben, was goed voorbereid met een duidelijk instructie. Prettig was dat we de cursus hier op locatie konden volgen. Peter had verder een goede documentatie die we handig konden gebruiken als naslag. Kortom: een aanrader. Peter nog bedankt !!