Beoordelingen Pirot Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,0

Pien uit: Zeist

01-05-2017

Algehele mening:
Vriendelijk, heel netjes en zorgvuldig gewerkt en betrouwbaar. Alleen op het laatst niet alles meer op de plaats teruggeplaatst, zoals de raam uitzetijzer en een voorplaatje van een slot. Dat is een kleinigheid. Het schilderwerk is top.

Michiel & Caroline uit: Driebergen

01-11-2016

Algehele mening:
We zijn erg tevreden over Pirot Schilderwerken!
Jirvus gaf ons een goed kleuradvies. Hij maakte zelfs twee kleurstalen met de verf er daadwerkelijk op om te kunnen bepalen welke kleur beter zou staan bij de rest van het huis en de omgeving.
Ook is Jirvus erg klantvriendelijk en servicegericht! Zo heeft hij een buitenraam zelfs een tweede keer geschuurd en dus opnieuw geschilderd, omdat hij nog wat klemde.
Verder werkt Jirvus heel geordend, netjes en precies!
Kortom, je hebt aan Jirvus Pirot een professionele, vriendelijke schilder die goed schilderwerk levert voor een prima prijs!

Nicolette uit: Wilnis

12-10-2016
9,8

Algehele mening:
Het is niet zomaar dat ik een dikke 10 als beoordeling geef. Met een grote uitroepteken een perfect resultaat bij een moeilijke schilderopdracht waarbij vakkundig advies meer dan noodzakelijk is geweest. Jirvus Pirot denkt graag mee op alle fronten en levert kwaliteit op hoog niveau. Onze complimenten!!!

Dannis uit: Zeist

30-09-2016

Algehele mening:
Jirvus is een positief en professioneel persoon die zijn afspraken nakomt. Kleine dingen ook oppakt zonder dat het zijn rol is. Wij raden Jirvus dan ook aan iedereen in onze omgeving.

Ronald uit: Odijk

28-09-2016