Beoordelingen Pirot Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Mike uit: Houten

21-01-2019

Algehele mening:
We zijn zeer tevreden met het schilderwerk. Eventuele gebreken (een zakker of zo) wat je altijd hebt zijn netjes in overleg opgelost. Maakt vooraf eerst alle ramen schoon voordat hij gaat schuren en schilderen. Werkt heel schoon en laat na elke werkdag alles keurig achter. Kan hem echt aanbevelen.

Lidwien uit: Utrecht

09-11-2018

Algehele mening:
Zeer vakkundig, buitengewoon prettig in de omgang, denkt mee met de klant, flexibel, goede adviezen en stipt. Het resultaat is een prachtig geschilderd huis. Respecteert daarnaast de wens van de klant om net zo goed te kunnen werken zonder hardaanstaande radio.

M uit: Huis ter Heide

01-08-2018

Algehele mening:
Wij bevelen Pirot Schilderwerken van harte aan. Er is uitstekend vakwerk geleverd! Ook over orde en netheid zijn wij zeer tevreden.

Hans uit: Odijk

24-04-2018

Algehele mening:
Goede communicatie en vriendelijke benadering . Het werk is netjes en snel uitgevoerd (het weer zat ook mee).

David uit: Haarlem

08-04-2018

Zeer content

Tom uit: Zeist

08-04-2018

Algehele mening:
Ondanks tegenvallende weersomstandigheden bij het buitenwerk, werd het werk naast professioneel zo snel als mogelijk uitgevoerd, waarbij het schilderwerk steeds werd gecontroleerd op eventule weersinvloeden, die bijvoorbeeld door de regen zouden kunnen zijn ontstaan.
Pirot scoort bij ons derhalve een dikke 10. Tenslotte niet onbelangrijk: een prettig persoon om mee om te gaan.

Victor uit: Zeist

11-10-2017

Vincent uit: ZEIST

30-09-2017

Algehele mening:
Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Er wordt keurig en professioneel werk geleverd. De schilder pakt uit zichzelf dingen op om de kwaliteit te bevorderen en draagt oplossingen aan, als dat nodig is. Dit is erg prettig.

Jose uit: Houten

30-08-2017

Pien uit: Zeist

01-05-2017

Algehele mening:
Vriendelijk, heel netjes en zorgvuldig gewerkt en betrouwbaar. Alleen op het laatst niet alles meer op de plaats teruggeplaatst, zoals de raam uitzetijzer en een voorplaatje van een slot. Dat is een kleinigheid. Het schilderwerk is top.