Beoordelingen Pirot Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

M uit: Huis ter Heide

01-08-2018

Algehele mening:
Wij bevelen Pirot Schilderwerken van harte aan. Er is uitstekend vakwerk geleverd! Ook over orde en netheid zijn wij zeer tevreden.

Hans uit: Odijk

24-04-2018

Algehele mening:
Goede communicatie en vriendelijke benadering . Het werk is netjes en snel uitgevoerd (het weer zat ook mee).

David uit: Haarlem

08-04-2018

Zeer content

Tom uit: Zeist

08-04-2018

Algehele mening:
Ondanks tegenvallende weersomstandigheden bij het buitenwerk, werd het werk naast professioneel zo snel als mogelijk uitgevoerd, waarbij het schilderwerk steeds werd gecontroleerd op eventule weersinvloeden, die bijvoorbeeld door de regen zouden kunnen zijn ontstaan.
Pirot scoort bij ons derhalve een dikke 10. Tenslotte niet onbelangrijk: een prettig persoon om mee om te gaan.

Victor uit: Zeist

11-10-2017

Vincent uit: ZEIST

30-09-2017

Algehele mening:
Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Er wordt keurig en professioneel werk geleverd. De schilder pakt uit zichzelf dingen op om de kwaliteit te bevorderen en draagt oplossingen aan, als dat nodig is. Dit is erg prettig.

Jose uit: Houten

30-08-2017

Pien uit: Zeist

01-05-2017

Algehele mening:
Vriendelijk, heel netjes en zorgvuldig gewerkt en betrouwbaar. Alleen op het laatst niet alles meer op de plaats teruggeplaatst, zoals de raam uitzetijzer en een voorplaatje van een slot. Dat is een kleinigheid. Het schilderwerk is top.

Michiel & Caroline uit: Driebergen

01-11-2016

Algehele mening:
We zijn erg tevreden over Pirot Schilderwerken!
Jirvus gaf ons een goed kleuradvies. Hij maakte zelfs twee kleurstalen met de verf er daadwerkelijk op om te kunnen bepalen welke kleur beter zou staan bij de rest van het huis en de omgeving.
Ook is Jirvus erg klantvriendelijk en servicegericht! Zo heeft hij een buitenraam zelfs een tweede keer geschuurd en dus opnieuw geschilderd, omdat hij nog wat klemde.
Verder werkt Jirvus heel geordend, netjes en precies!
Kortom, je hebt aan Jirvus Pirot een professionele, vriendelijke schilder die goed schilderwerk levert voor een prima prijs!

Nicolette uit: Wilnis

12-10-2016

Algehele mening:
Het is niet zomaar dat ik een dikke 10 als beoordeling geef. Met een grote uitroepteken een perfect resultaat bij een moeilijke schilderopdracht waarbij vakkundig advies meer dan noodzakelijk is geweest. Jirvus Pirot denkt graag mee op alle fronten en levert kwaliteit op hoog niveau. Onze complimenten!!!