Beoordelingen Pieterman & Partners

• Professionaliteit 8,8
  • Tevredenheid 8,8

Rayenne uit: Schiedam

14-01-2016

Professioneel, enorm veel aandacht voor de persoon en de slag naar je eigen praktijk is knap gemaakt. Leuk om met anderen in een groep van elkaar te leren.

Anna uit: Soest

07-01-2016
6,3

Een inspirerende dag. Een leuke training en ik werd er lekker scherp van.

Diny uit: Rotterdam

06-01-2016

Rosanne is een professionele trainer. Ze stelt iedereen op zijn/ haar gemak. Ik heb veel geleerd over mijzelf. Uiteindelijk bleek dat so mige van mijn collega's een ander beeld hadden van mij dan ik zelf. Dit was voor mij een eyeopener. Wat ik bijzonder vind is dat Rosanne aangegeven heeft dat het voor onze groep belangrijk kan zijn dat er een vervolg komt op de training. Ik had zelf nml ook het idee dat we nog niet klaar waren met de feedbacktraining. Knap dat je als trainer deze conclusie trekt.

Marcel uit: Uden

06-01-2016

Marian uit: Zeist

24-12-2015

Trainers uitermate goed in staat om de activiteiten van onze organisatie te vertalen in concrete praktijkvoorbeelden die aansluiten bij wensen in training en gedragsverandering van medewerkers. Daarbij ook snelle aanpassing in stijl mbt organisatie en cultuur.

Bert uit: IJSselmuiden

21-12-2015

Deze training gaf mij de mogelijkheden een veel betere gesprekspartner van mij klanten te worden. Hierdoor scoorde ik direct al meer opdrachten en mijn werk is er veel leuker van geworden. Deze organisatie beveel ik aan, omdat ze aanleren HOE je kunt verbeteren.

Nelleke uit: Montfoort

15-12-2015
8,1

De training heb ik als heel nuttig ervaren. Iedere keer wanneer je een opleiding c.q. training volgt is er altijd weer informatie waar je weer wat mee kan. Ik heb hetgeen ik geleerd heb inmiddels in praktijk gebracht.

Claudia uit: Tiel

11-12-2015

Deze cursus heeft mij geholpen om beter te communiceren met de klant.

Tamar uit: Amsterdam

01-12-2015

hele fijne begeleiding gehad vanuit pieterman. de trainers weten mij te inspireren en weten mij op een prettige manier te confronteren met mijn eigen gedrag. ik ben geinspireerd en keer graag terug. ik raad het iedereen aan!

Janna uit: Breda

30-11-2015

Veel aandacht voor individu en eigen praktijk. Het geleerde meteen in de praktijk kunnen toepassen. Prettige leeromgeving, fijne groep mensen en ervaren trainer. Ook fijn dat er nog ruimte en mogelijkheid is om na de training nog contact te hebben met de trainer!