Beoordelingen Piet van der Knaap Doe Het Zelf

attila uit: strijen

26-06-2017
8,5

Ervaring met: Kast op maat

Prima kast kwaliteit van voorgaande kast was beter afgewerkt

A.P. uit: Sliedrecht

26-06-2017
9,5

Ervaring met: Kast op maat

Goed advies, prima werk geleverd

Marcel uit: sliedrecht

13-06-2017

Dick uit: Papendrecht

08-06-2017

Ervaring met: Kast op maat

Vakbekwame, rustige en netjes werkende vaklui, die niet alleen de schuifdeurkasten en een kapstok op maat hebben geplaatst, maar ook laminaat vakkundig hebben gelegd plus een mooie nieuwe deur met facetglas hebben geplaatst. Tijdens de uitvoering werd er regelmatig gevraagd hoe we het precies wilden en werden suggesties gedaan voor een nog beter resultaat. Kwaliteitscontrole ook tijdens de werkzaamheden, want de eerste keer werd het glas in de deur afgekeurd en teruggestuurd. Men doet wat nodig is en meer. Klasse!

Jan Willem uit: Sliedrecht

14-05-2017
7,5

Ron uit: Papendrecht

12-05-2017

Caroline

03-04-2017

Ervaring met: Kast op maat

Goed advies, vakmanschap en zeer blij met eindresultaat!

Albert uit: Gorinchem

01-04-2017
7,8

Ervaring met: Overige

Wij zijn zeer tevreden over de en-suite die Piet van der Knaap bij ons heeft geinstalleerd. Wij waren verbaasd dat we geen aanbetaling hoefden te doen toen we de opdracht gaven. Op zich een goed teken van vertrouwen. De mannen die de en-suite kwamen installeren waren vriendelijk, klantgericht en gingen zorgvuldig te werk. Minpuntje bij de communicatie was dat er eind vorig jaar wat makkelijk werd gezegd dat de en-suite in de loop van januari wel geinstalleerd zou worden, wij zelf contact moesten opnemen om de definitieve afspraak voor installatie duidelijk te krijgen en uiteindelijk werd het eind januari. Achteraf prima verlopen, maar de communicatie kan wat strakker en zakelijker.

Marcel uit: Alblasserdam

31-03-2017

Ger uit: Papendrecht

21-03-2017

Ervaring met: Kast op maat

Zeer prettig, afspraken worden altijd keurig nagekomen,alle medewerkers weten waar ze het over Hebben. Kortom een zaak om aan te bevelen.