Beoordelingen Piet van der Knaap Doe Het Zelf

• Vakmanschap 9,3

Pieter uit: Ridderkerk

22-09-2017

Ervaring met: Deuren

Wij kwamen voor nieuwe binnendeuren bij Piet van der Knaap, zijn uitstekend geholpen en ook goed advies gekregen. Afgelopen woensdag zijn de deuren geplaatst door heel aardig en vakbekwaam personeel. We zijn dus erg tevreden!

evert uit: papendrecht

11-09-2017

Ervaring met: Kast op maat

Vakkundig en netjes gewerkt. Afspraken en werkzaamheden correct na gekomen.

Evelien uit: Sliedrecht

09-09-2017

Jeroen uit: Gorinchem

08-09-2017
8,5

Ervaring met: Meubels op maat

Prima meegedacht. Snelle prijsopgave. Deze was wel mondeling. De eindafrekening was volgens mij 250 euro hoger dan de offerte. Had ik wel graag van tevoren gehoord. Heel erg tevreden met het eindresultaat. In de toekomst komen we zeker terug.

Liesbeth uit: Sliedrecht

07-09-2017
9,8

Ervaring met: Kast op maat

We zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden! Prachtige kast geleverd!

Maartje uit: Alblasserdam

07-09-2017

Ervaring met: Kast op maat

Wij zijn vanaf het moment dat we de deur van jullie showroom inliepen tot aan het moment dat jullie onze deur weer verlieten geweldig geholpen. Jullie blinken uit in vakmanschap en inlevingsvermogen! Iedereen was even vriendelijk en meelevend.
Kortom, een geweldig bedrijf met veel kennis in huis!

attila uit: strijen

26-06-2017
8,5

Ervaring met: Kast op maat

Prima kast kwaliteit van voorgaande kast was beter afgewerkt

A.P. uit: Sliedrecht

26-06-2017
9,5

Ervaring met: Kast op maat

Goed advies, prima werk geleverd

Marcel uit: sliedrecht

13-06-2017

Dick uit: Papendrecht

08-06-2017

Ervaring met: Kast op maat

Vakbekwame, rustige en netjes werkende vaklui, die niet alleen de schuifdeurkasten en een kapstok op maat hebben geplaatst, maar ook laminaat vakkundig hebben gelegd plus een mooie nieuwe deur met facetglas hebben geplaatst. Tijdens de uitvoering werd er regelmatig gevraagd hoe we het precies wilden en werden suggesties gedaan voor een nog beter resultaat. Kwaliteitscontrole ook tijdens de werkzaamheden, want de eerste keer werd het glas in de deur afgekeurd en teruggestuurd. Men doet wat nodig is en meer. Klasse!