Beoordelingen Petplan

• Informatie op de Petplan website 8,1

Audrey uit: Geleen

3,8

Soort verzekering: Hondenverzekering

Kreeg met topverzekering bloedonderzoek niet vergoed, zelfs de verzekering niet verlengen.

Nadieh uit: Geleen

Soort verzekering: Hondenverzekering

Declaraties worden snel afgewikkeld.

Elise uit: Roosendaal

6,7

Robine uit: Amsterdam

3,0

Soort verzekering: Hondenverzekering

Sorry, het spijt me heel erg, maar ik vind dat jullie echt veel te lang doen over het uitbetalen van gedeclareerde bedragen. Mijn hond is 2 juli behandeld, ik heb dezelfde dag de factuur via jullie website gedeclareerd en het geld wat jullie uitkeren staat nog steeds niet op mijn rekening en het is nu 16 juli.

Linda uit: Hensbroek

13-07-2018

Soort verzekering: Hondenverzekering

Alles altijd keurig geregeld en duidelijk. Ook van andere mensen nooit anders dan positieve ervaringen gehoord dus kan er niets anders dan een 10 van maken

Mirjam uit: Tilburg

7,4

Christel uit: Hansweert

9,8

Soort verzekering: Kattenverzekering

Is een goede verzekering je kunt makkelijk online declareren alleen het enige min puntje is dat het erg lang duurt eer je geld wordt over gemaakt

Lidia uit: Maastricht

8,5

Soort verzekering: Hondenverzekering

Ik heb de basisverzekering al 10 jaar en ben er tevreden over. Enige wat mij enigszins stoort is de verhoging van de premie elk jaar en de 'verminderde' vergoedingen in deze basisverzekering. Ben wel blij dat het eigen risico er niet meer is. Het is nu eenvoudiger geworden.

L.F. uit: Baambrugge

6,0

Soort verzekering: Hondenverzekering

Ik voel mij uitgemolken door petplan elk jaar wordt het duurder.Als ik dit van te voren had geweten had ik geen verzekering afgesloten.Betaal nu zowat 29, euro p.m. en je krijgt de helft terug, ík vind het verschrikkelijk duur.

Sophie uit: Heerlen

11-07-2018

Soort verzekering: Hondenverzekering

ik heb destijds de verzekering bij petplan afgesloten, omdat de dierenarts de rekening rechtstreeks met petplan zou afhandelen, nu is dat sinds afgelopen januari schijnbaar veranderd, hier hebben wij geen bericht van gehad.
ik zou het echter op prijs stellen om een verzekering te hebben waar de dierenarts zelf de declaratie kan indienen bij petplan en dat wij dat het eventuele restant bij de dierenarts betalen.
nu heb je zo`n driehoek qua betalen.