Beoordelingen Petplan

• Telefonische communicatie 8,1
  • Informatie op de Petplan website 8,1

jos uit: bocholtz

Soort verzekering: Hondenverzekering

hele fijne snelle afhandeling!

Lydia uit: Alkmaar

8,5

Soort verzekering: Kattenverzekering

Simone uit: Bathmen

6,0

Soort verzekering: Hondenverzekering

Het is een dure verzekering met op veel onderdelen een eigen bijdrage. Ik ben echt boos dat een nota is afgewezen vanwege te oud. Kosten zijn wel gemaakt en vallen onder de polis. Ik verzamel de nota's en stuur ze dan op. Als jullie spelregels wijzigen dan mogen jullie klanten béter informeren. Ik begrijp dat jullie graag de nota's tijdig willen ontvangen naar zorg dan voor een eenvoudig systeem en breng geen kosten in rekening als je een nota declareert.

6,7

Soort verzekering: Hondenverzekering

Afwikkeling duurt onwaarschijnlijk lang.

Ruud uit: Deventer

Soort verzekering: Hondenverzekering

Goede verzekering krijg veel geld terug

Ryanka

Soort verzekering: Papegaaienverzekering

De aller eerste keer ging er iets mis met de declaratie. Ik belde op en dit is meteen hersteld.
Daarna geen problemen meer gehad.

Frank uit: Eindhoven

9,8

Soort verzekering: Hondenverzekering

Bhodi Ik ben zeer tevreden met Petplan hondenverzekering, ons hond Bhodi is 9 jaar oud en heeft de ziekte van cushing en is ook nog diabetes suikerziekte, en daarna is hij blind geworden, aan beide ogen (staar), het was mogelijk om met Bhodi naar een oogspecialist van Universiteit Utrecht te laten onderzoeken na onderzoek en testen vonden ze het wel zinvol beide ogen te laten opereren en dat is met succes gebeurd.Bhodi is nu weer heel vrolijk en kan alles weer zien, jammer dat ik hier geen foto,s op kan zetten, maar dankzij heefd Petplan dit mogelijk gemaakt, ik raad iedereen aan om je te laten verzekeren bij Petplan . Petplan keerde al meer dan 3000 euro uit over een jaar dank u wel namens ons en BHODI

Fred uit: Rijen

6,3

Jan uit: Veendam

Soort verzekering: Hondenverzekering

Ben tervreden over de hondenverzekering

martje uit: oldehove

18-09-2017
7,8

Soort verzekering: Hondenverzekering

er worden zomaar dingen verandert waar we niet over ingelicht worden en dat vind ik vervelend