Beoordelingen Petplan

• Informatie op de Petplan website 8,1

Milou uit: Mijdrecht

Marjo uit: HEERHUGOWAARD

Soort verzekering: Hondenverzekering

Prima verzekering. Goed contact en ook de af handelingen

Margré uit: Lent

Prima services

Pascale uit: Rijswijk

Soort verzekering: Hondenverzekering

Snelle afwikkeling, makkelijk te communiceren en duidelijk omschreven wat wel en niet vergoed wordt. Een huisdieren verzekering zou iedereen die van haar/zijn huisdier houdt moeten afsluiten!

Conny uit: Schiedam

6,5

Soort verzekering: Hondenverzekering

Altijd goed geholpen, alleen nog steeds erg jammer dat jullie t pasjessysteem hebben afgeschaft. Niet iedereen is in staat om dierenartskosten even zo op tafel te leggen. Ikzelf ben van Dier&Zorg naar jullie overgestapt omdat eerder genoemde verzekering met de pas gestopt was en jullie m nog hanteerden.
Daarnaast is er bij jullie met de verlenging van mijn hondenverzekering (alweer een paar jaar terug) iets in de post niet goed gegaan (stom dat ik geen kopie heb gemaakt) waardoor ik in de standaardverzekering terecht kwam.

Wil uit: Almere

Soort verzekering: Hondenverzekering

Jullie zijn een klantvriendelijke verzekering
Prettige dier vriendelijke Mensen

Esther uit: SWEIKHUIZEN

Soort verzekering: Hondenverzekering

we zijn zeer tevreden over de communicatie en de afhandeling van klachten

Kayleigh uit: Utrecht

3,0

Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een misser heb ik gemaakt door een verzekering af te sluiten voor mijn pup. Ik dacht dat ik met een plus pakket helemaal goed zou zitten, maar wat had ik het mis. Er wordt in principe helemaal niets vergoed, zeker niets wat te maken heeft met het eerste levensjaar van je pup zoals gezondheidsconsulten, vaccinaties, ontwormingen etc. Er wordt alleen, wellicht, iets vergoed als je hond zijn pootje breekt of ziek wordt.. Of ik dan mijn verzekering op kan zeggen, nee dat kan pas na een jaar, 500 euro armer aan alleen de verzekering en dan komen daar nog alle dierenartskosten bovenop. Ik raad het iedereen af om een verzekering af te sluiten voor je huisdier. Je kunt het geld veel beter zelf apart zetten mocht er iets aan de hand zijn met je dier, want nu gooi je het gewoonweg in een bodemloze put, helemaal top!

jj uit: brummen

16-10-2018
6,6

Een erg goede ervaring

Wilma uit: Nijmegen

16-10-2018

Soort verzekering: Hondenverzekering

Bij hoge rekening had ik het geld al met 3 werkdagen terug. Was daar ontzettend blij mee,daar ik het geld even moest lenen.