Beoordelingen Petplan

• Informatie op de Petplan website 8,2

Esther uit: Zoetermeer

18-02-2019

Soort verzekering: Hondenverzekering

Vragen worden goed beantwoord. Snelle afwikkeling.

Henriette uit: De Meern

Soort verzekering: Hondenverzekering

Prima verzekering snelle afhandeling .
Tot nu toe, ik heb deze verzekering pas eind november afgesloten.
Mijn zus is met haar hondje bij jullie ook verzekerd, en was erg tevreden, vandaar dat ik dit ook gedaan hebt

Ella uit: Ommen

Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoe alert en attent kun je als verzekeringsmaatschappij zijn! Helaas moest onze hond een hele grote operatie ondergaan met helaas daarbij hoge kosten! Maar de afwikkeling en de telefoongesprekken met de medewerkers waren zo begripvol en zo vriendelijk dat ik daar diep van onder de indruk ben! Nu nog hoop ik nog één ding en dat is dat Doyen niet meer voor zo'n grote OK hoeft en dat zij een hele oude hond mag worden! Mijn dank Petplan voor jullie goede en snelle afwikkeling! Jullie verdienen een 10.

Odette uit: Tilburg

Soort verzekering: Hondenverzekering

Afgelopen maandag iemand van PP gesproken omdat onze hond Max voor donderdag een operatie nodig had en de kosten waarschijnlijk boven 750,- uitkwamen. Heel netjes te woord gestaan en ook netjes alles genoteerd. Gisteren ook gelijk de declaratie ingediend en vandaag al bericht gehad wat we vergoed krijgen. Top snelheid en service. Erg tevreden over PP.

Wout uit: Den Haag

Soort verzekering: Hondenverzekering

Jullie zijn vriendelijk en betalen de vergoedingen op de cent nauwkeurig uit, erg fijn!

Alie uit: Groningen

14-02-2019
9,6

Soort verzekering: Hondenverzekering

Duidelijk , goede uitleg ( telefoon )
Snelle afwikkeling , mijn moeder is zeer tevreden.

Kim uit: Enschede

Soort verzekering: Hondenverzekering

Snelle en keurige afhandeling van declaraties. Al 12 jaar verzekerd en altijd keurig behandeld.

Maria uit: Zoetermeer

Soort verzekering: Kattenverzekering

Altijd goed geholpen. Afwerking tijdig en goed. Infomatie to the point

Nick uit: Zwolle

snel en efficiënt. Heerlijk

Ella

Soort verzekering: Hondenverzekering

Nu ik weet dat je niet eerst hoeft bellen als er echt een acuut probleem is met onze hond en dat je dan na een dure ingreep pas hoeft bellen ben ik gerust gesteld. Het leek me al te gek voor woorden dat je in acute situaties eerst met je verzekering moet overleggen en dan pas een levensbedreigende situatie zou mogen behandelen. Ik had een goed telefonisch contact met een geruststellende uitleg van één van uw medewerkers. Morgen ondergaat onze Doyen een hele grote OK. Ik zie er tegenop maar het moet en we gaan er voor! Er is een notitie gemaakt bij pet plan. Nu maar hopen dat Doyen snel volledig is hersteld want het geeft mij veel onrust als er iets is met Doyen.