Beoordelingen Petplan

Mariska uit: Doetinchem

23-02-2018
9,8

Soort verzekering: Kattenverzekering

Mijn kat Toi is overleden en ik bleef achter zonder kat maar met hoge dierenarts rekening. Gelukkig was Toi verzekerd. Ik heb naar Petplan gebeld en de situatie uitgelegd en nog dezelfde dag was de declaratie afgehandeld en stond het geld al op mijn rekening. Dat is bijzonder te noemen. In tijden van deze stress van het verlies van je huisdier moet je ook nog niet eens zitten wachten op je geld. Bedankt Petplan!
Vorig jaar zomer overleed het zusje van Toi aan dezelfde erfelijke (rot) ziekte en toen deden jullie dit ook. Ik heb nu geen katten meer maar als er weer wat komen dan gaan die uiteraard weer in de verzekering.

lida uit: poeldijk

7,0

Martha uit: Amsterdam

Altijd duidelijk
Snelle communicatie
Prima telefonisch contact; heldere voorlichting
Snelle afhandeling

JHA uit: Doetinchem

Dilek uit: Amsterdam

2,0

Soort verzekering: Kattenverzekering

op 11 Februarie heb ik on line-decleratie gedaan. Op 22 februari kreeg ik een email van Petplan dat de faktuur niet leesbaar is. Behalfe de medewerkers van Petplan vinden andere mensen de scan hartelijk leesbaar. Als Petplan premie krijgt, werkt alles heel snel. Maar als het in de buurt van terug betaling is, loopt alles te langzaam.

Marjan uit: Lelystad

21-02-2018

Soort verzekering: Hondenverzekering

Om via jullie website te declareren werkt niet feilloos. Elke keer als ik declareer gaat bij de het toevoegen van de nota altijd wel wat fout. Ga ik de nota opnieuw declareren gaat het goed. Het declareren voor 01-01-2018 was veel beter. Ik denk dat heel veel mensen dat weer terug willen.

Joana uit: Hilversum

21-02-2018

Soort verzekering: Hondenverzekering

Heldere communicatie, relatief snelle afwikkeling, goede prijs-kwaliteit verhouding

R uit: Hasselt

Soort verzekering: Kattenverzekering

Goed en vriendelijk aan de telefoon.

León uit: Amsterdam

hw uit: vianen

Soort verzekering: Hondenverzekering

zeer goede ervaringen met petplan