Beoordelingen Peters Psychotherapie

04-04-2017

Jan-Maarten

31-10-2016
7,6

Confronterende sessies die goed inzicht hebben gegeven in het probleem en hoe het te voorkomen in de toekomst.

Maik

26-10-2016
9,6

Soort therapie: Cognitieve Gedragstherapie

Het is nu mijn tweede keer dat ik onder behandeling van Mevrouw Peters ben geweest en wederom met succesvol resultaat. Wilma,.. het voelde weer als "thuiskomen" en ben je wederom erg dankbaar. Je bent en blijft een speciaal plekje in mijn hart hebben en wens jou en je praktijk alle goeds.

Mark

21-10-2016

Soort therapie: Cliëntgerichte Psychotherapie (inzichtgevende therapie)

Mijn altijd op de loer liggende depressieve klachten zijn beheersbaar. Mijn kwaliteit van leven is verbeterd. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij Peters psychotherapie, gelukkig maar.

Kim

20-06-2016

De adviezen sluiten aan bij mijn persoonlijkheid. De therapeut voelt goed aan in hoeverre ze mij kan spiegelen in mijn gedrag. De keuzes die ik maak worden gerespecteerd en er is voldoende positieve feedback wat mijn eigen regie bekrachtigd. Ik vind het fijn dat het een kleine praktijk is.

N.

16-05-2016

Soort therapie: Cognitieve Gedragstherapie

Een hele vakkundige praktijk. Mw. Peters neemt de tijd voor haar cliënten en weet met veel kennis en kunde echt iets te bereiken. Zij heeft aandacht voor haar cliënten en geeft tips die bijv. iemand met een depressie echt kan gebruiken en toepassen. In zware tijden geeft zij ook altijd aan op welke wijze en/of momenten zij bereikbaar is en weet altijd te handelen in het belang van het probleem. Mw. Peters is voor mij de afgelopen jaren van grote waarde geweest. Ik zou Peters Psychotherapie zeker aanbevelen.

Manuela

06-05-2016

Soort therapie: EMDR (traumatische ervaringen)

Erg plezierige manier van behandelen, je voelt je er echt op je gemak, al is EMDR best heftig. Ik voel me gehoord en serieus genomen. De feedback die ik krijg, daar kan ik ook echt iets mee.

Ik heb geen 10 gegeven omdat er altijd ruimte is voor verbetering. ;)

Wiel

25-04-2016
9,8

Soort therapie: Cliëntgerichte Psychotherapie (inzichtgevende therapie)

Zeer prettige sfeer.

Malou

23-04-2016

Soort therapie: EMDR (traumatische ervaringen)

Er wordt uitgebreid gekeken naar een passend behandelplan met in mijn geval o.a emdr. Behandelplan sluit aan en biedt perspectief. Therapie voor alsnog erg positief, er wordt tijd voor je genomen. Ook buiten de afspraken om is er ruimte om te bellen. Wel een lange wachttijd gehad maar uiteindelijk absoluut de moeite waard geweest om te wachten. Ook erg fijne klik met therapeut

Marco

21-04-2016