Beoordelingen Peter Pan Kookstudio & Catering

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,6

Ingrid uit: Amsterdam

17-07-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Super leuke kookworkshop gehad! Vriendelijk ontvangen, met alle wensen rekening gehouden en allemaal tevreden collega's. We komen graag een keer terug!

Sigrid uit: Utrecht

07-07-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Heerlijke en goede Arabische kookworkshop gehad tijdens het vrijgezellenfeest van mijn zus! Het was een erg leuke, gevarieerde maar vooral lekkere avond, een echte aanrader!

04-07-2017
8,2

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Kookworkshop op de boerderij: ontspannen en gezellige sfeer, heerlijke gerechten gemaakt!

Johan uit: Almere

05-04-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

We waren met een groep van RS Finance (werkgever).
heel gezellig, mooie producten en geweldige mensen !!

Frans uit: Amstelveen

05-04-2017

04-04-2017
9,7

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Fantastisch leuke avond! Internationaal gezelschap van 40 personen en iedereen vond het erg ontspannen en gezellig. Peter en zijn crew geven precies genoeg begeleiding dat je een relaxte sfeer hebt en iedereen kan proberen, maar niets mislukt! Topavond!

Rosa uit: Amsterdam

06-02-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Met een groep dames voor een vrijgezellenfeest de kookbattle gedaan. Iedereen was zeer enthousiast!
De gerechten/ technieken waren uitdagend, maar met hulp van Peter is alles gelukt. We hebben daarna dus heerlijk gedineerd. Echt een aanrader!

Charlotte uit: Amsterdam

05-01-2017
9,7

Ik ben: Eerste keer klant

De klant heeft gebruik gemaakt van Catering

Peter heeft gezorgd voor een fantastisch kerstdiner op kantoor. Het eten was lekker en gezellig opgediend. We hoefden nergens voor te zorgen, peter nam alles mee.

Angela uit: Doorn

02-01-2017
9,8

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

OOOOOH, wat een topfeest met Peter Pan!! Thuis een kookworkshop met vrienden voor mijn verjaardag. Goed geregeld, heerlijk eten en een gezellige kok! Ik ben al aan het verzinnen wanneer het volgende feest zal zijn. ;)
Peter, bedankt!

Ingrid uit: IJmuiden

18-12-2016
6,0

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben i.v.m. een jubileum dat gevierd met o.a. een kookworkshop bij Peter Pan in Amsterdam Noord. De locatie is mooi, de begeleiding van Karin was niet sfeerverhogend. Ze gaf ons de indruk een groep (we waren met 8 volwassenen) niet aan te kunnen. Ondanks dat hebben we leuke recepten gemaakt en heerlijk gegeten. Jammer dat ze ook vergeten was ons de recepten te mailen, maar na een herinneringsmailtje kregen we die alsnog.