Beoordelingen Peter Pan Kookstudio & Catering

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,6

Ingrid uit: Amsterdam

27-12-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Hebben via het werk de Italiaanse kookworkshop gedaan. Was TOP! erg gezellig en prima gegeten. Had niet verwacht dat het ons allemaal zou lukken. Het leek bij de start veel en best intensief maar het is ons gelukt en was nog lekker ook. Beslist de moeite waard! :)

Raisa uit: Amsterdam

23-12-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

We hebben een onwijs leuke avond gehad bij Peter Pan! Eerst een kerstdiner gekookt met personeel en daarna zijn alle partners aangeschoven om te dineren. De koks van Peter Pan zijn erg behulpzaam en enthousiaste mensen en de gerechten die we kookten waren verrassend en erg lekker. Kortom, we hebben genoten!

20-12-2017
9,8

Haike uit: Waverveen

15-12-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben met ons team van Waternet Arabisch gekookt voor elkaar (met de hulp van Peter en zijn team): bijzondere gerechten met bijzondere kruiden in een bijzonder leuke sfeer. Resultaat: volle buikjes, lege borden en een voldaan gevoel.

Alice uit: Zaandam

11-12-2017
8,2

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben met ons Management eerst een training gehad boven bij Peter Pan en vervolgens een kookworkshop lunch, het was een leerzame ervaring en samen met Peter met veel geduld en uitleg van hem hebben we een heerlijke lunch voorbereid en vervolgens van gegeten. Het was leuk om op deze manier met je collega's samen te werken.

Wanja

27-11-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben met ons team een battle kookworkshop gedaan.
Heerlijke gerechten gemaakt in een ontspannen en gezellige sfeer.
Deskundige begeleiding door Chef Peter en zijn team
Een echte aanrader!!

Chantal uit: SPanbroek

23-11-2017

Ik ben: Terugkerende klant

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

We hebben zakelijk 2x een kook workshop gevolgd. Beide keren lekkere en ook uitdagende gerechten gekookt.

Louis uit: Hoofddorp

17-10-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Leuke en leerzame kookworkshop gehad.

petra uit: amsterdam

12-09-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

we hebben met ons leiderschapsprogramma genoten van een mooie volle avond, van samen koken onder goede begeleiding van 'chef Peter' tot en met het nuttigen van de heerlijke gerechten bij kaarslicht en fijne wijn. een aanrader!

Ingrid uit: Amsterdam

17-07-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Super leuke kookworkshop gehad! Vriendelijk ontvangen, met alle wensen rekening gehouden en allemaal tevreden collega's. We komen graag een keer terug!