Beoordelingen Peter Pan Kookstudio & Catering

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,6

Wessel uit: Amsterdam

09-07-2018

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

We hebben de kookbattle gedaan als afdelingsuitje en dat was zeer geslaagd: hartelijke ontvangst en begeleiding; smakelijke en uitdagende (maar toch ook uitvoerbare) recepten; goede organisatie. Een gezellige en leerzame ervaring.

Iris uit: Amsterdam

04-06-2018

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben met onze vrijwilligers een ontzettend gezellige en leuke avond gehad bij de kookworkshop van Peter Pan! Peter en zijn collega's leidden alles in goede banen in een fijne en relaxte sfeer. En na de workshop natuurlijk heerlijk gegeten met z'n allen!

Victor uit: Abcoude

19-05-2018

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Ontzettend leuke kookworkshop gehad bij Peter. Leuke locatie, goede begeleiding en de recepten precies goed. Geen haute cuisine, maar uitdagend genoeg voor een stelletje amateurs. Daarna heerlijk gegeten met goede wijnen.

Jordi uit: Amsterdam

17-04-2018
7,8

Ik ben: Terugkerende klant

heel tevreden!

Angelique uit: Amsterdam

03-04-2018

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Met ons team hebben wij een Italiaanse kookworkshop gedaan. Voorafgaand hebben we een boottocht door de Amsterdamse grachten gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Het was een fantastische middag en avond. De recepten waren zeer smaakvol en goed te bereiden. Iedereen vond het zeer geslaagd.

Ingrid uit: Amsterdam

27-12-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Hebben via het werk de Italiaanse kookworkshop gedaan. Was TOP! erg gezellig en prima gegeten. Had niet verwacht dat het ons allemaal zou lukken. Het leek bij de start veel en best intensief maar het is ons gelukt en was nog lekker ook. Beslist de moeite waard! :)

Raisa uit: Amsterdam

23-12-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

We hebben een onwijs leuke avond gehad bij Peter Pan! Eerst een kerstdiner gekookt met personeel en daarna zijn alle partners aangeschoven om te dineren. De koks van Peter Pan zijn erg behulpzaam en enthousiaste mensen en de gerechten die we kookten waren verrassend en erg lekker. Kortom, we hebben genoten!

20-12-2017
9,8

Haike uit: Waverveen

15-12-2017

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben met ons team van Waternet Arabisch gekookt voor elkaar (met de hulp van Peter en zijn team): bijzondere gerechten met bijzondere kruiden in een bijzonder leuke sfeer. Resultaat: volle buikjes, lege borden en een voldaan gevoel.

Alice uit: Zaandam

11-12-2017
8,2

De klant heeft gebruik gemaakt van Kookworkshop

Wij hebben met ons Management eerst een training gehad boven bij Peter Pan en vervolgens een kookworkshop lunch, het was een leerzame ervaring en samen met Peter met veel geduld en uitleg van hem hebben we een heerlijke lunch voorbereid en vervolgens van gegeten. Het was leuk om op deze manier met je collega's samen te werken.