Beoordelingen Perida Design

• Deskundigheid/kennis/vakmanschap 9,0
  • Levering volgens verwachting 8,9

Inge uit: Kudelstaart

16-06-2018

Wij zijn blij met de persoonlijke aandacht en luisterend oor! Prachtige grote voetstoel voor ons op maat gemaakt! Kortom een adres waar je moet zijn voor een meubel op maat!

margaretha uit: st.christophe frankrijk

28-05-2018

onze banken zijn inmiddels bijna dertig jaar oud,zitten nog steeds prima, hebben hond kinderen en kleinkinderen helemaal overleefd. Laten de banken binnenkort bekleden met een andere kleur leer.

15-05-2018

Gekocht in 2011:
3 Fauteuils model etude in drie verschillende maten
met zwart lederen draaivoet. Een draaivoet begeeft het in
maart 2018. Na vermelding in Haarlem thuis gerepareerd.
gratis K l a s s e !

Guido uit: Overveen

15-05-2018
9,8

Wij hebben biijna dertig jaar geleden bij Perida een bank en een zetel gekocht. De bank toonde de sporen van intensief gebruik en de tand des tijds: het open leer was zeer verbleekt. Het model beviel ons nog altijd heel goed. Perida heeft het oorspronkelijke frame hergebruikt en nu staat er - vinden wij - opnieuw een prachtige bank in een heel mooie leersoort en kleurstelling. Voor vakwerk en maatwerk moet je bij Perida zijn !

Sigrit uit: Haarlem

13-05-2018

Goed contact, prachtige banken.

Corry uit: Haarlem

11-05-2018

super service! Veel keuze uit stoffen etc

J. uit: Haarlem

10-05-2018

Zeer prettige begeleiding bij keuze van een op maat gemaakte zitbank. Professioneel en uiterst bekwaam. Enorme keuze aan soorten en kleuren van bekleding.
Puur vakmanschap - een aanrader .....

Jan uit: Noordwijk

10-05-2018

F uit: Haarlem

09-05-2018

Diverse malen ook in het verleden kundig, goed en snel geholpen. Goede adviezen en prima maatwerk. Valmanschap!

09-05-2018

Het herstellen van onze 2,5 zits bank en de twee stoelen, al meer dan tien jaar oud, is geheel naar tevredenheid afgehandeld.