Beoordelingen Perida Design

• Deskundigheid/kennis/vakmanschap 9,1
  • Levering volgens verwachting 9,0

Frits uit: Vijfhuizen

06-02-2019

Dit jaar hebben wij de bekleding van ons bankstel, anno 1989, laten vernieuwen. Na 30 jaar intensief gebruik mocht dat dan ook wel. Het geraamte was nog perfect, en i.p.v. en lederen bekleding kozen wij voor een stoffen.
Onze opmerkingen over verminderd zit-comfort zijn perfect begrepen en verwerkt in het vernieuwde bankstel. Het bankstel is nu, weer niet ALS nieuw, nee het IS nieuw.
De persoonlijke aandacht en de daaruit ons gebleken deskundigheid hebben wij als erg positief ervaren.
Ad collectie: we hebben ons daar niet echt in verdiept, want, we hadden ons ook al elders wat georiënteerd, ons bankstel was nog steeds 'bij de tijd'.

Marc uit: Heemstede

05-02-2019
7,4

Onze ervaring met het aanschaffen van een bankstel
was kort en krachtig. Totale ervaring: een ruime voldoende toen en nu nog steeds

dick uit: haarlem

04-02-2019

een bedrijf waar vakmanschap nog hoog in het vaandel staat.

top!

Haije uit: Velsen Zuid

04-02-2019

Zeer correcte behandeling, afspraken worden stipt nagevolgd. Zeer goed advies. Uitstekende "nazorg`'.

Karien uit: Amsterdam

02-02-2019
8,5

Goede winkel. Mooie meubelen. Deskundig advies.
In een van mijn Rio-banken was 10 jaar na levering een veer gesprongen. Het verensysteem was inmiddels veranderd i.v.m. teveel breuk. Perida heeft in mijn huis beide banken uit elkaar geschroefd, in de werkplaats van een nieuw veersysteem voorzien en ‘s avonds weer in elkaar gezet. Viel niet meer onder de garantie, maar ik hoefde maar voor een bank te betalen. Prima geregeld, was blij.

02-02-2019

Vriendelijke te woord gestaan. Het met leer bekleden van een oud bankstel is heel normaal. Kleuradvies en vinden van de juiste leersoort gebeurde zeer deskundig. Er werd alle tijd voor genomen. Het resultaat is verbluffend mooi geworden. De banken waren op de afgesproken datum gereed.

Floris en Johanna uit: Voorschoten

01-02-2019

Aangezien wij in het verleden al tot volle tevredenheid een bank en een fauteuil bij u hadden gekocht hebben wij vorig jaar een tweede fauteuil op maat bij u aangeschaft. Dit was weer een goede keus. Uw firma is zeer aan te bevelen, wat wij ook doen in onze vriendenkring.

Huisartsenpraktijk uit: Bennebroek

Topwerk tav onze wachtkamerbank

Albert uit: Epse

01-02-2019

Wij zijn zeer tevreden zowel over het aanbiedingsproces als over de uitvoering van het bekleden met leer van ons Minotti bankstel, inclusief het ophalen en weer thuis installeren ervan. (September 2018)

Familie uit: Ermelo

01-02-2019

Onze derde (!) zitbankenset van Perida: de eerste ging mee met de kinderen op kamers, de tweede wilde de koper van ons huis heel graag overnemen en nu - na weer veel zoeken en vergelijken - weer bij Perida uitgekomen. Banken op kwalitatief zeer hoog niveau, op maat (letterlijk!), perfect aangepaste zit, strak ontwerp, heel mooi leer en super degelijk gebouwd, dus waarschijnlijk onze laatste Perida......