Beoordelingen Perfect Timmerwerken BV

• Personeel 8,8
  • Nazorg en garantie 8,1

Hans uit: Breda

17-11-2017

In 1 dag gerealiseerd volgens afspraak. Goed personeel en een goed product. Er moet nog wel wat afgewerkt worden, maar dat was bekend.

Bart uit: Landgraaf

09-11-2017
8,1

Dakkapel deze week ontvangen, tot nu toe erg tevreden! Nazorg inzake een klein probleem echt netjes opgelost! Tevreden klant die zeker Perfect zal adviseren.

Jarno uit: Tilburg

08-11-2017

We wachten nog op een nalevering, verder is alles keurig netjes gedaan en zijn we echt tevreden

Paul uit: Eindhoven

07-11-2017

Wij zijn zeer tevreden over onze enkele nokverhoging !
Personeel wat hier os geweest zijn prima en vriendelijke kerels. Zo ook diegene die in zijn komen meten.
Een echte aanrader !

Martin uit: Weert

03-11-2017

Korte levertijd, ik kreeg wat ik verwachtte.geen poeha,. Gewoon goed!

Rene uit: Nuenen

03-11-2017
6,6

Het resultaat mag er wezen! De dakkapellen zijn erg mooi en zijn snel en zonder gedoe geplaatst.

Punt van aandacht zou de communicatie daarna zijn. Er waren wat problemen en, hoewel dat gewoon goed is opgelost, liep de communicatie wat stroef.

Frank uit: Eindhoven.

7,6

Bart uit: Helmond

23-10-2017

Dakkapel keurig geplaatst volgens afspraak. Professionele medewerkers.

Manon uit: Veldhoven

7,8

A uit: Tilburg

20-10-2017

Bij het eerste contact kreeg ik meteen het gevoel dat het personeel veel (bouwtechnische) kennis heeft. Bij de intake werd er geluisterd naar wat ik precies wilde. Ik kreeg het gevoel dat er werd meegedacht om de dakkapellen qua afmetingen zo te maken dat ik maximaal van mijn zolder kan gaan genieten. Na een keurige offerte te hebben ontvangen ben ik bij het bedrijf gaan kijken hoe de dakkapellen geproduceerd worden. Dezelfde middag heb ik besloten om de offerte te ondertekenen. De vergunningaanvraag heb ik ook laten regelen door Perfect Dakkapellen, dit verliep allemaal erg soepel. Vervolgens zijn de twee dakkapellen in minder dan een dag geplaatst. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel, echte vakmensen! Al met al ben ik dik tevreden met het resultaat!