Beoordelingen Perfect Timmerwerken BV

• Nazorg en garantie 8,1

Wolter uit: Veldhoven

23-09-2017
7,1

Achteraf had de dakkapel verder naar voren gekund, dan was de dakkapel groter geweest en begonnen de ramen lager.

Casper uit: Den Bosch

23-09-2017

Zeer goed en snel werk

Peter uit: Empel

22-09-2017
8,5

Afspraken correct nagelomen, de nazorg nog niet nodig gehad :-)

uit: Eindhoven

7,4

Marie uit: Tilburg

19-09-2017

Ik kan werkelijk waar geen enkel negatief punt noemen. Had vanaf het begin een erg goed gevoel bij het bedrijf. Over de voorlichting, het strakke van de dakkapel en ook de dag van plaatsing liep gestroomlijnd. Ben ook erg te spreken over het polyester gegoten dak, afvoer water er in verwerkt, geen extra afwerklatjes aan dakzijde en t.b.v. het geïntegreerde rolluik. Kortom TOP, en daar heb ik geen woord teveel over gezegd. Een dikke 10 krijgen ze van mij.

7,2

Jasper uit: Den Bosch

17-09-2017
4,1

Begin dat jaar een dakkapel laten plaatsen door Perfect Dakkapellen. Op de dag van plaatsing werd ons verteld dat de maten niet klopten. Hierdoor was de dakkapel in eerste instantie niet volgens onze wens geplaatst en is men hier een maand later voor teruggekomen. Hierna dachten wij dat het allemaal goed was. Onlangs helaas moeten constateren dat de afwerking aan de bovenzijde van de dakkapel totaal niet 'goed en deugdelijk' is uitgevoerd, waardoor de kans op lekkages bij sneeuw en slagregen aanzienlijk is. Wij hebben dit ook laten controleren door andere bedrijven. Na Perfect Dakkapellen hier op te hebben aangesproken, hebben zij een timmerman langs laten komen, die het probleem op een zeer amateuristische wijze heeft proberen op te lossen. Na het bedrijf hiervoor in gebreke te hebben gesteld, stuurt het bedrijf direct een advocaat op je af en blijven ze hun fouten ontkennen. Terwijl jij met het probleem blijft zitten. Onze mening is dan ook: Wil je een hoop zorgen en ellende? Doe dan zaken met deze firma.

Tim uit: Tilburg

30-08-2017

Mooie dakkapel laten plaatsen.
Ziet er prachtig uit. Afval werd meegenomen wat ook erg fijn is.
Jammer dat er niets afgewerkt is aan de binnenzijde. Ook zijn de werklui uitgeschoten met een zaag waardoor ik nu een grote zaagsnede heb naast de dakkapel aan de binnenzijde

M uit: Oosterhout

29-08-2017

J uit: Aalst

14-07-2017

Goede werklui!
Werken netjes, snel en schoon.