Beoordelingen Perfect Timmerwerken BV

• Personeel 8,8
  • Nazorg en garantie 8,2

Maikel uit: Hoensbroek

15-07-2018

Mooi werk geleverd, snel en vakkundig alles gemonteerd en netjes opgeruimd!

Karlijn uit: Eindhoven

14-07-2018

Als je belt, weten ze precies wie ze aan de telefoon hebben en hebben ze gegevens paraat. Heel persoonlijk. Boodschappen worden door gegeven. Vriendelijk personeel die goed werk leveren. Wij zouden ze zeker aanraden!

jack uit: bladel

13-07-2018

Dakkapel gisteren geplaatst, vandaar nazorg en garantie n.v.t.; goed gepland, prima uitgevoerd, net en vakbekwaam personeel, dakkapel in halve dag geplaatst (ca. 7.30 tot 11.30 uur); m.n. ook afvoer afval goed geregeld, dat de container enkele dagen langer kon blijven staan zodat ik alle overige afval van strippen zolder kwijt kon; zeer aanbevelingswaardig

Paul uit: Gorinchem

13-07-2018

Perfect Timmerwerken heeft op het dak van ons huis twee dakkapellen geplaatst. Het gehele traject vanaf het eerste gesprek tot aan de plaatsing is zeer prettig verlopen. Zowel telefonisch als per email altijd goed contact gehad. De kwaliteit van de dakkapellen is zeer goed. De plaatsing is zeer correct en zorgvuldig uitgevoerd door professionele mensen. Wij zijn erg tevreden met het geleverde product.

Chris van Veluw uit: Haarsteeg

13-07-2018

Ik heb hoede ervaring met jullie. Transparant en dat is voor mij belangrijk. Aangezien wij in de toekomst waarschijnlijk maar gaan samenwerken wil ik me verdiepen in het productieproces zodat ik de klanten kan vertellen hoe alles tot stand komt. Rondleiding zou fijn zijn

Martin uit: Klundert

12-07-2018

Het succes van een bedrijf zit in de kwaliteit van de manschappen. Mijn ervaring is louter positief.

Sjef en Thea uit: Heijen

18-06-2018

Het hele traject van 1e gesprek tot plaatsing is prima verlopen. Offerte uitermate snel, leverings-/plaatsingsdatum zeer snel na opdracht, mooi op tijd op de dag van levering-/plaatsing. Snel en vakkundig werk geleverd en schoon achtergelaten. Nazorg en garantie is nog niet van toepassing omdat de dakkapel maar net een uurtje staat. Ben er van overtuigd indien de nood aan de man komt de nazorg ook helemaal correct zal verlopen.

29-05-2018
9,7

Zeer tevreden over totale pakket. Van melding dakkapel aan gemeente tot afvoeren puin en plaatsen dakkapel zeker een goede keus.

Gerard uit: 's-Hertogenbosch

29-05-2018
9,9

Prijs/Kwaliteit is prima.
Snelle en correcte levering en uitvoering.

John uit: Dongen

27-05-2018
9,8

Goede service, en vriendelijk en vakbekwame mensen!