Beoordelingen Paul Roescher

veronique uit: Rhenen

08-10-2018
1,0

Ervaring met: Keukens

keuken gekocht in december 2016, in maart 2017 geplaatst en nu oktober 2018 is hij nog niet in orde, het frontpanneel is nog niet gemaakt en er wordt ook niet meer gereageerd op onze mail erg onbeschoft!!

J. uit: ALMELO

05-10-2018
7,7

Ervaring met: Vloeren, Haarden

Prima zaak.
Planning en communicatie kan beter.

Hovanis uit: Almelo

03-10-2018
9,8

Ervaring met: Tegels

Een heel vriendelijk bedrijf die mee denkt!!
Ik ben laats geholpen door Artjan die de tijd nam om twee grote tegels uit te zoeken we zijn goed geholpen en goed geadviseerd.
Ze hebben voor de volgende keer duidelijk een klant er bij en voor de ander een aanrder.

Bert uit: Coevorden

30-09-2018

Ervaring met: Keukens, Tegels

Goed meegedacht bij het ontwerp van de keuken. Men kwam met idee├źn waar wij nooit aan hadden gedacht. De montage door het bedrijf Jeltes uit Hardenberg was zeer vakkundig en men stond klaar om te helpen bij het aansluiten van de apparatuur. Tevens gaven ze ook nog enkele nuttige tips. Het eind resultaat was dat wij een hele mooie keuken hebben gekregen zoals wij ook graag wilden.

Anoniem uit: Idem

19-09-2018
9,6

L.S., (graag anoniem)
In de media horen en lezen we regelmatig over slechte ervaringen van mensen die een keuken- of badkamer willen aanschaffen en zich door verkopers onheus bejegend of onder druk gezet voelen. Vandaag hadden we een volstrekt tegengestelde ervaring bij Paul Roescher in Rijssen. In het kort: sympathiek eerste telefonisch contact, bijzonder aardige ontvangst met koffie en gebak, alle rust om rond te kijken en, last but not least, zeer deskundig advies. We ervoeren geen verkoper, maar een adviseur, die met ons mee dacht en alle tijd voor ons nam. Kortom, een genoegen om aankopen te doen, en een reis van ruim drie uur (heen en terug, dat wel) zeker waard. Voor ons geldt: Paul Roescher, een aanrader! JK

M uit: M

17-09-2018

Ervaring met: Vloeren, Haarden, Kasten

Ik ben fantastisch geholpen bij Paul Roescher! De vakkennis en het enthousiasme waarmee de verkopers adviseren is zeldzaam!! Het eindresultaat is dan ook ver boven verwachting en dat is echt 100% te danken aan de adviseurs. Ook de levering liep fantastisch. Nu na 3 maanden gebruik te maken van de geleverde vloer, inbouwkast en haard heb ik niets anders dan lof! Ik raad iedereen aan naar Paul Roescher te gaan... je mist wat als je daar niet geweest ben!

Sabine uit: Harderwijk

10-09-2018
9,6

Ervaring met: Tegels

Wij hebben gebruik gemaakt van het heerlijke Twente arrangement en werden daarna gastvrij ontvangen. Bij binnenkomst dacht we even is dit het? Maar daarna werden wij meegenomen naar een supergrote showroom! Echt heel mooi en uitgebreid.
De verkoper Ardjan was oprecht persoonlijk geïnteresseerd en hielp ons op een prettige en eerlijke wijze. Hij wilde niet de allerduurste tegels verkopen, maar echt degene die die het beste bij onze wensen past. En dat is gelukt! Vanwege het goede gevoel en de mooie (zomer)aanbieding durfden wij dan ook meteen over te gaan tot aankoop.
Echt een aanrader!

Jessica uit: Eibergen

06-09-2018
6,0

Ervaring met: Badkamers

Goed geholpen qua advies. Uiteindelijk daar de aankoop gedaan.
Bij de levering van de spullen bleek niet alles aanwezig te zijn, dus de aannemer kon maar een klein stukje verder.
Gelijk gebelt, erg onvriendelijk te woord gestaan. Ze zouden het uitzoeken en eind van de middag terug gebeld worden. Dit is echter niet gedaan. Dag erna zelf gebeld, wisten ze nergens van. Ze zoude het uitzoeken en zou wederom laat in de middag terug gebeld worden. Je raad het al, weer geen telefoontje terug. Zelf gebeld, ja het zou geleverd worden as woensdag maar konden geen tijdstip aangeven. Vrij genomen van het werk, hele dag gewacht echter niemand op komen dagen.
Dag erna gelijk weer gebeld, ze wisten nergens van af maar gingen het uitzoeken. Paar dagen later stond in 1 keer wel het bedrijf op de stoep zonder dit door te geven.
Afijn, aannemer kon weer verder. Helaas blijken ze de verkeerde douche deuren geleverd te hebben. Weer gebeld werden gewoon zeer onbeschoft behandeld en ze wilden niks doen. Gemailt, persoonlijk naar de winkel geweest, heeft allemaal geen zin gehad.
Uiteindelijk via een andere badkamerzaak wel de spullen gekregen.
Nooit weer Paul roescher! Stelletje oplichters

Marielle uit: Holten

29-08-2018
8,2

Ervaring met: Keukens

Mooie showroomkeuken gekocht. Erg blij mee, resultaat mag er echt zijn. Veel mensen die bij ons langs komen geven dan ook complimenten over de keuken. Erg tevreden over Paul Roescher, had doordat het een showroom keuken betrof nog wat extra scharnieren nodig en daar ben ik netjes mee geholpen, was ook nog op voorraad dus direct toe kunnen passen op onze keuken. Een echte aanrader en erg vriendelijk personeel. Je krijgt ook altijd een lekker kopje koffie aangeboden!

Bianca uit: Nijverdal

22-08-2018

Ervaring met: Tegels

Voor onze toilet waren we op zoek naar tegels. Mijn man wil dit zelf doen, dus wilden we het liefst tegels die we direct mee konden nemen. In de restanten verkoop vonden we mooie tegels die ons wel aanstonden en die je ook direct mee kon nemen.
Wat helemaal mooi was, we ze konden kopen voor een super prijs! Wij zijn super tevreden met onze aankoop en de hulp die we hebben gehad.