Beoordelingen Paul Roescher

• Bezorging / service 8,1

Alice uit: Coevorden

15-09-2017

Ervaring met: Keukens

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Er werd mij een combistoomoven geadviseerd en nadat de keuken was geïnstalleerd ben ik meteen aan de slag gegaan. Geen spijt, bijna elke dag wel de oven gebruikt voor van alles. Op 14 september had ik me opgegeven voor de cursus bij Paul Roesscher voor de stoomoven. Toch nog weer een en ander duidelijk geworden wat betreft de mogelijkheden van de stoomoven. Ook werden wij verrast door een cheque voor een kunstwerk. Ook hier hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. Al met al zijn we heel blij met Paul Roesscher. Ook de service is zoals het hoort.

M uit: Apeldoorn

31-08-2017

Ervaring met: Badkamers

Fokke uit: Urk

30-08-2017
3,0

Ervaring met: Keukens

Pas op met dit bedrijf ! Dure keuken gekocht en toen was het blad stuk. Slecht product geleverd . Je krijgt ze bijna nooit aan de telefoon en ze komen hun afspraken niet na!! Je moet het maar zelf uitzoeken. Intern is het heel erg slecht geregeld en de klanten service is 3 x niks. 1,5 jaar zijn wij nu al bezig om een normaal goed aanrecht blad te krijgen

Leo uit: Kruisstraat 33 Kalmthout België

23-08-2017

Ervaring met: Keukens

We wilden een nieuwe keuken, in België is de mode nu WIT, daar we daar geen voorstander van zijn gingen we zoeken op internet. Daar kwamen we Paul Roescher tegen en bekeken we de keukens. Old Wood had onze voorkeur, afspraak gemaakt en er naartoe gereden. Wat een keuze maar we bleven toch bij onze voorkeur. Deze werd door medewerkster afgedrukt. Wat een PRACHT van een keuken hebben wij nu staan. Alles naar wens buiten 1beugelgreep die tekort was maar deze werd SNEL nageleverdd. Paul Roescher word door mij zeer sterk aanbevolen. Bedankt voor de snelle service!!!! Foto volgt nog.
Tevreden groetjes, Marysia en Leo

robert uit: hengelo

22-08-2017

Ervaring met: Keukens

We hebben dagelijks veel plezier van onze keuken.
Belangrijk is prijs / kwaliteit verhouding en die vinden wij top. Onze complimenten aan het hele team!!!

Cor uit: Arnhem

03-08-2017

Ervaring met: Vloeren

Na twee jaar ben ik nog steeds heel tevreden met het door Paul Roescher geleverde parket. Van bezoekers krijg ik steeds complimenten betreffende mijn mooie vloer.

Syl uit: Apeldoorn

02-08-2017
3,8

Ervaring met: Haarden

Zeer slecht bedrijf, als er problemen zijn moet je het zelf maar oplossen. Wat een slechte service ik ga net zo lang door tot ze uiteindelijk wel gaan betalen.lees de recensies maar eens hoeveel mensen slecht behandeld worden.

22-07-2017

Ervaring met: Badkamers

Ramona uit: Apeldoorn

22-07-2017

Alice uit: C

19-07-2017
9,5

Ervaring met: Keukens

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Goed advies gehad bij Paul Roescher.