Beoordelingen Paul Roescher

Piet uit: Hendrik Ido Ambacht

15-01-2019
9,8

Ervaring met: Keukens

Bij Roescher de tweede keuken aangeschaft.
Zeer fijne omgang met Cornelis Schaleij gehad.
Prachtige keuken samengesteld en inmiddels geplaatst door Willem Verhoeks.Vakwerk!

Marcel uit: APELDOORN

1,0

Ervaring met: Keukens

Heb 4 jaren geleden een fornuis van € 2200,-- gekocht. Na 4 jaren gebruik is deze defect en mag ik voor de kosten opdraaien. Geen enkele vorm van coulance is mogelijk. Koopt er geen spullen want ze maken hun reclame niet waar.

F.A. uit: Terneuzen

8,5

Ervaring met: Keukens, Tegels

Het verkoopadvies van onze keuken en tegels was prima evenals de bezorging. Wat we wel vonden is dat we veel onnodige mails ontvingen van de planning. De afzuigkap die we gekocht hebben valt ons wat tegen.

J uit: Duiven

Ervaring met: Badkamers, Tegels, Vloeren

Wij zijn erg tevreden over Paul Roesscher, ze zijn al hun afspraken nagekomen en wij konden Ardjan altijd bellen tijdens de bouw van ons huis over alle bestellingen. Ze hebben ons echt geholpen. De keramisch parket tegels houtlook zijn prachtig, ook in de badkamer. Goede adviezen gehad.

Bert uit: Putten

12-01-2019

Ervaring met: Badkamers

Bij Theo Booij complete badkamer uitgezocht, prima advies en goed geholpen. Ook de tegelafdeling prima geholpen en goed advies gehad.

Na een paar weken ook nog een kunst cheque ontvangen van € 500,- waarvoor wij een mooie schilderij hebben uitgezocht.

Egbert uit: Barneveld

27-12-2018

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Kasten

Perfect geholpen in de showroom! Gelijk goede prijzen! Tevens zijn we door de verkoper geholpen aan een briljante keuken opstelling, erg blij mee!
Kortom: fijne partij om zaken mee te doen!

Lida uit: Maarssen

20-12-2018

Ervaring met: Keukens, Tegels, Vloeren

heel goed advies op maat. netjes alles geleverd. En super blij met eind resultaat
zowel van de wc , keuken, vloer en wandtegels. ook erg blij met de aannemer. c Verhoeks

uit: Rijssen

28-11-2018
7,6

Ervaring met: Keukens

Wij zijn goed geholpen bij het uitzoeken van onze keuken. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig.

Wim uit: Kinderdijk

15-11-2018

Ervaring met: Keukens, Kasten

Vanwege de positieve ervaring 12 jaar geleden zijn we opnieuw bij Paul Roescher gaan kijke.
Erg goed geholpen, ook op latere momenten tijdens de puntjes op de i zetten.
Aflevering was ook correct en bij plaatsing was alles precies zoals afgesproken. Overigens heeft de monteur die aanbevolen was ook erg goed werk geleverd.
Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten.

P uit: Holten

11-11-2018

Ervaring met: Badkamers, Haarden

Goede gastvrije ontvangst. Zeer vriendelijk personeel die zelfs na sluitingstijd ons nog te woord stonden en advies gaven. Goede aanbieding bij de aanschaf van een haard. En goed advies bij de aanschaf van een badkamermeubel. Al met al een positieve ervaring!