Beoordelingen Paul Roescher

14-08-2018
1,0

Ervaring met: Tegels

Correctie op eerdere bericht:
Net terug gekomen om de tegels op te halen en hier een uur zitten wachten!! Vervolgens met inladen komen we erachter dat 2 pakken gewoon een totaal andere kleur tegel is en laat meneer mijn spiegel kapot vallen, en komen ze niet met een alternatief! Erg jammer.

Richelle uit: Enschede

14-08-2018

Ervaring met: Keukens, Tegels

Wij zijn starters op de woningmarkt en hebben een niet al te groot budget, toch wilden wij een keuken waar alles in zit. Waar je dan bij sommige bedrijven raar aangekeken word van; ‘denk je dat je dat voor dat budget gaat krijgen?’ Werden wij hier wel gelijk goed geholpen en werd er mee geholpen om er zoveel mogelijk uit te halen.
Omdat wij ook nog de badkamer gaan verbouwen zijn we een paar dagen later weer langsgekomen. We zagen onze droom tegels en kregen daarbij hulp van Ardjan, die ons graag wilde helpen en omdat we al een keuken hadden gekocht de tegels voor een topprijs kregen! Als dat geen combideal is!
Kortom, super ervaring met deze zaak en zeer vriendelijk personeel!

A.J. uit: Haaksbergen

02-08-2018

Ervaring met: Tegels

Ik ben goed geadviseerd door Ardjan en heb tegels gekocht voor een scherpe prijs!

Julie uit: Houten

13-07-2018

Ervaring met: Keukens

We waren ons nog slechts aan het orienteren op een nieuwe keuken, maar kregen zo'n goed aanbod van Maarten Schalij, de keukenverkoper, dat we besloten met Paul Roescher verder te gaan. We hebben samen met Maarten zitten puzzelen, wat, hoe, waar en welke keuken in ons huis paste. Er werd ruimschoots de tijd voor genomen. Maarten dacht positief mee en kwam met goede ideeen. En ja, dan staat alles op papier en moet je maar afwachten wat het wordt......Nu een paar maanden verder, is het resultaat fantastisch geworden! Wát een mooie keuken! Ook alle lof voor de mannen van Waal en Maas die de keuken hebben gemonteerd en geinstalleerd! Snel en goed! Ik ben alleen maar positief! Dus ja, ik beveel Paul Roescher aan!

uit: Slagharen

12-07-2018
2,3

Ervaring met: Keukens, Badkamers

Keuken en badkamer gekocht bij paul roesscher. Nog nooit zoveel ellende gehad wat betreft service. Een te geoot bedrijf dat niets meer van u wil horen als het product een keer aangeschaft is. Verschillende kleinere en grotere problemen gehad bij zowel levering als garantie zaken. Telkens werd geprobeerd mij af te schepen dat het helaas niet anders is. Echter na veel strijd met de afdeling service. Tot soms een persoonlijk bezoek aan toe mijn gelijk behaald.

Zeer slechte service spelen alles via fabrikant. Er valt niet met paul roesscher zelf te overleggen.

Zou er nooit weer wat kopen. En zou iedereen het advies geven hoer niets te kopen!
Lijkt aantrekkelijk en goedkoper maar service is ook wat waard!

Gegroet een zeer ontevreden klant

A. uit: Lochem

23-06-2018

Ervaring met: Badkamers

Een prettige ontvangst bij Paul Roescher in een schitterende showroom. Op een rustige en vriendelijke wijze werden we deskundig geadviseerd over de in te richten badkamer. Alle afspraken werden nagekomen.

Ferry uit: Delft

21-06-2018

Ervaring met: Keukens

We hebben een nieuw huis gekocht waar we flink in moeten verbouwen . Dus zoeken en surfen op internet naar een leuke goede functionele keuken.
Zo kwamen we langs een hele mooie keuken met eiland bij Paul Roescher. Gelijk een afspraak gemaakt en op een zaterdagmorgen vroeg vanuit Delft naar Rijsen gereden om de showroom keuken te bezichtigen.

Na een paar uur gereden te hebben kwamen we aan .
We werden door de uiterst vriendelijke Balie medewerkster verzocht om aan een tafel plaats te nemen. We kregen een heerlijk kopje koffie en een stuk taart ook heerlijk .
Het ontvangst was grandioos.
Na wat uitleg zijn we naar onze toekomstige keuken gelopen en waren we opslag verliefd.
Samen met de adviseur nog wat assesoires uitgezocht om het helemaal compleet te maken.
We hebben de afspraken op papier gezet. en mochten nog een heerlijk broodje en een kopje soep genieten.

Toen was het wachten op het moment dat we hem op mochten halen .
Zulke spannende weken waren dat.
Gaat alles wel goed lukt het allemaal.

We moesten hem er zelf af schroeven dat ging helemaal volgens plan
Ook met tussendoor de ontspanning en het verwennen van de innerlijke mens.
Toen kwamen we bij het losmaken van de spatwand achter het fornuis dit ging niet helemaal volgens plan. Paul Roescher heeft heel erg zijn best gedaan voor een alternatief en hebben ons heel erg geholpen en zeer gelukkig gemaakt met een schitterende tegel.
We zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken
En bevelen Paul Roescher zeker aan
Zo gastvrij en behulpzaam echt te gek.
Groetjes Ferry en Paula Post

Willem uit: Geldermalsen

29-05-2018

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Vloeren, Kasten

Na een voortreffelijk dagje Apeldoorn, met hoge gastvrijheid, ruime keuze, gedegen advies, tot aankoop besloten. Bij de levering van het gehele assortiment, alles 100% compleet. Beter kan niet!! Kan Paul Roescher iedereen aanbevelen!

Arjan uit: Heerde

25-05-2018
9,7

Ervaring met: Keukens, Badkamers

Ruim 4 jaar geleden hebben wij zowel onze keuken als onze badkamer bij Paul Rosscher gekocht. We zijn nog steeds erg blij met onze aankoop en de service die door Paul Roescher is geleverd en welke ze nog steeds leveren. De spiegel met verlichting en verwarming in onze badkamer vertoonde helaas wat mankementen. De garantie termijn was al verlopen maar van Paul Roescher hebben we toch een geheel nieuwe spiegel geleverd gekregen. Heel erg fijn! We bevelen iedereen Paul Roescher aan en zullen zelf ook bij Paul Roescher blijven komen.

Familie Vos uit Heerde

Cor uit: Rijssen

23-05-2018
5,7

Ervaring met: Vloeren

Ze zijn prima in verkopen. Maar erg slecht in het oplossen van problemen en klachten. Zeer slechte communicatie.