Beoordelingen Paul Roescher

Super service en hulp van Ardjan Schalij

Fam. uit: Apeldoorn

21-02-2018

Ervaring met: Keukens, Vloeren

Prettig en klantvriendelijk werden we door mevrouw Schalij begeleid in de aankoop van onze keuken. Diverse mogelijkheden werden ons geschetst in de zeer ruime showroom. Voors en tegens werden duidelijk verteld, waarbij de uiteindelijke keukenkeuze ons qua prijs meeviel. De afneembare "spetterachterwand" voorzien van een mooie foto ipv van tegels is geslaagd te noemen. Dank voor de tip. Ook een te groot uitgevallen afzuigkap werd binnen no time omgeruild voor een passende iets kleinere met eenzelfde capaciteit. Een snelle service.

Voor de PVC-vloer kwamen we voor deskundig advies terecht bij dhr. Wijnne van PR. Doordat in de fabriek een machine voor langere tijd defect ging, lukte 't hem alsnog op tijd een pracht vloer te leveren. Dat noem ik ook service.

Daar de vernieuwing van de keuken deel uit maakte van aanpassing van de hele benedenverdieping werd ons door PR "Jopsen Montage uit Urk" aangeraden. Dat bleek een vakman. In één woord: TOP!

Gezien onze ervaringen is Paul Roescher zeker aan te raden.

Jonathan uit: Arnhem

21-02-2018
6,0

Ervaring met: Keukens

Onze keuken is mooi en we zijn ook echt blij ermee. Maar de service wordt niet opgepakt. De montage is erg slecht gegaan, er zijn gewoon veel fouten gemaakt. Paul Roescher is wel bereidy dit op te lossen, maar tot nu toe (een jaar na plaatsing) is er nog steeds niets gebeurd. Behalve een monteur die een fout (spoelbak op verkeerde plek) kwam oplossen, maar onverricht ter zake is teruggekeerd omdat hij de goede spullen niet had.
Ook beloofd Paul Roescher iedere keer de spullen voor ons uit te zoeken en later die week terug te bellen wat dan ook weer niet gebeurd.
Echt een duidelijke NEE aanbeveling. Het lijkt allemaal heel mooi, en dat is het ook als alles goed gaat. Maar als je te maken krijgt met service dan kun je het wel vergeten.

Gerjan uit: Apeldoorn

13-02-2018
9,5

Ervaring met: Badkamers

Nadat beide slangen van onze twee douche koppen waren los gegaan na twaalf jaar hebben wij bij Paul Roescher Apeldoorn geheel gratis en ommiddelijk twee nieuwe slangen meegekregen!!! Ik vind dit een uitmuntende vorm van klantenbinding en prima service.ik wens de firma veel success en zal ze zeker bij iedereen aanbevelen!

erik uit: apeldoorn

13-02-2018

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Haarden

Jaren geleden hebben we een keuken, badkamer en toilet met tegels en al bij paul roescher gekocht. alles is prima verlopen en wat advies betreft werd er naar ons geluisterd en niet naar de trends die ze wel konden leveren maar wij wilde graag iets klassiekers. Toen een mengkraan defect bleek werd er direct een nieuwe besteld zonder kosten of verweid en toen ik pas de nieuwe bewoonster van mijn flat sprak was ook zij al jaren blij met de kwaliteit van alles.

toen ik afgelopen week voor een defect aan een kachel die ik niet bij hen had gekocht voor advies en nieuw onderdeel kwam kreeg ik het advies oude onderdeel, een pakking tussen de kachel en de asla, niet te vervangen maar te plakken. de lijm die ik nodig had ik gratis geleverd kreeg omdat Gerrit nog een tube had liggen en de kachel werkt nu weer prima, nogmaals dank.

ik ben over al mijn bezoeken erg te spreken en dat kan ik niet zeggen van bezoeken aan andere keuken leveranciers! de volgende keuken kom ik zeker weer bij jullie halen ook al is dat voor de aannemer "te lastig"

met vriendelijke groeten

erik

Ina

12-02-2018
5,5

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Vloeren, Kasten

Zeer teleurgesteld. Afspraken worden niet nagekomen. Je moet overal zelf achteraan. Alles betalen als het nog in de doos zit. Dus geen controle mogelijk op breuk of incompleet zijn. Daarna zeer slechte service. Na bijna een half jaar is het probleem nog niet opgelost.

G.W. uit: Nijverdal

06-02-2018

Ervaring met: Keukens, Badkamers

Nu, bijna 3 jaar later, is het nog als nieuw en genieten we alle dagen van onze keuken en badkamer.
Hele goede kwaliteit voor weinig geld.

Claudia uit: soest

02-02-2018

Ervaring met: Keukens

Wat een mooi bedrijf ! Fantastische producten en service! En wat maakt Justin heerlijke gerechten op de Stoves. Een ware beleving!

Gijsbert uit: Ede

01-02-2018

Ervaring met: Badkamers

Jaar of vier geleden keuken, badkamer en vloeren uitgezocht bij Paul Roescher in Rijssen. Voor prachtige prijs. Zeer gastvrije, gedreven, enthousiaste verkoopadviseurs. Nu, vier jaar later hing een van de kinderen in bad aan de sproeierhouder, waardoor deze afbrak. Eén mailtje naar Paul Roescher en kreeg gelijk antwoord dat binnen enkele dagen een nieuwe houder thuisgestuurd zou worden. En zo gebeurde. En.... dat alles GRATIS. Dat is nog eens verrassende SERVICE!!! Hartelijk dank Team Paul Roescher!

Rob uit: Apeldoorn

26-01-2018

Ervaring met: Badkamers

Was op zoek naar een oud model wastafel stop. Nergens te koop, maar Wim van Roescher had ergens nog een oud model compleet met afvoer liggen en bood het me gratis aan. Past precies waarvoor veel dank!
Uitstekende manier om oude klanten te houden en nieuwe te werven.