Beoordelingen Paul Roescher

Alice uit: C

19-07-2017
9,5

Ervaring met: Keukens

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Goed advies gehad bij Paul Roescher.

G. uit: Terwoldd

19-07-2017

Ervaring met: Keukens

Van aankoop tot eindresultaat zeer tevreden.

Jan uit: Apeldoorn

18-07-2017

Ervaring met: Keukens, Vloeren, Kasten

Correcte behandeling. Goede informatie.
Afhandeling( levering en bezorging) ok,

Janine uit: Dieren

17-07-2017

Ervaring met: Keukens

Ook al hebben we uiteindelijk de keuken niet bij deze firma hebben gekocht, toch willen we laten weten dat we op een erg prettige en deskundige manier zijn geholpen. Er werd heel erg meegedacht bij de idee├źn die wij aangaven en er werd naar oplossingen gezocht voor de dingen die wij graag wilden. Toen bleek dat onze wensen niet te realiseren waren deed men alles om passende alternatieven te vinden. Kortom, erg fijn geholpen.

uit: deventer

17-07-2017

Ervaring met: Keukens, Tegels

Sander uit: Enschede

16-07-2017
6,5

Ervaring met: Keukens, Vloeren, Kasten

Helaas hebben we onze keuken, nadat een leverancier ook nog failliet was gegaan, bij Roescher besteld, alles wat verkeerd kon gaan, is ook verkeerd gegaan, afspraak voor bezorgen was niet op tijd ( Paul Roescher wist hier van maar geen communicatie naar de klant ) pilasters waren niet in productie genomen ( Paul Roescher wist hier van maar geen communicatie naar de klant ), een gepast oplossing voor de pilasters niets ik zelf bijna om smeken, uiteindelijk na een week hebben ze nood passtukken gemaakt maar dit moet eerst door een planner ingepland worden wanneer hun service afdeling deze komen te plaatsen, echt te gek voor worden.
Nooit maar dan ook nooit meer zal ik Paul Roescherbij een ander aanraden, je hebt betaald en daarna kan je gewoon 11 weken gaan wachten totdat de keuken in zijn geheel klaar is, trouwens, dat moet ook nog blijken!!!
Niemand belt je terug en constant moet je zelf achter de desbetreffende mensen bellen en dan zeggen ze, ik heb geprobeerd u te bereiken, echt onzin.

Alice uit: Coevorden

15-07-2017

Tanja uit: Heemstede

14-07-2017

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Vloeren, Kasten

Het bestellen van de spullen en de planning en bezorging ging zeer goed. De bereikbaarheid van de afdelingen tussentijds leverde wel veel frustratie op en ontevredenheid.
De schuifdeuren en de parketvloer duurde vaak langer dan een week en ook de tegels waren vaak onbereikbaar en antwoorden niet binnen 1 dag.
De keukenafdeling gaf wel antwoord en kwam snel terug op vragen.
Ook de serviceafdeling heeft uitstekend geholpen.
Ik hoop dat jullie kunnen kijken waarom bij de tegels, vloeren en de schuifdeuren het niet lukt om tijdig antwoord te geven. Als dat wel lukt krijgen jullie een 9 overall.