Beoordelingen Paul Roescher

• Aanbiedingen / acties 8,1
  • Bezorging / service 8,1

Martijn uit: Den Haag

Ervaring met: Tegels

Dhr Koppelmans heeft ons uitstekend geholpen. Denkt mee en komt afspraken na. Het aanbod en de Showroom van is top en het waard om naar toe te rijden. Enorm veel keuze tegen zeer betaalbare prijzen.

Herman uit: Holten

9,7

Ervaring met: Keukens, Kasten

Wij hebben wederom een bezoek gebracht aan uw bedrijf, we zijn zeer tevreden!
Als cijfer heb ik een paar tienen en negens gegeven, allemaal tienen lijkt erg overdreven, maar eigenlijk had u dit wel verdient.

Fam. uit: Hengelo Ov

Ervaring met: Keukens, Vloeren

Ontvangst, advies keuken etc. prima. Na bijna nachtelijke sessie uiteindelijk handtekening gezet. Achteraf wel het gevoel "hebben we dit wel goed gedaan, hadden we er niet een nachtje over moeten slapen". Levering keuken en PVC-vloer geheel volgens afspraak. Klep in afzuigkap en plintklemmen ontbraken echter. Deze zijn alsnog snel door de keukenmonteur geregeld. Keukenmonteur en vloerlegger op advies Roescher gekozen. Uitstekende vakmensen die dit vaker hebben gedaan. Echter communicatie met keukenmonteur (via mail en sms) verliep zeer stroef. Door ziekte en drukke werkzaamheden daarnaast ook flinke vertraging opgelopen bij afronding klus waardoor schilder en vloerlegger niet volgens planning hun klus konden klaren. Uiteindelijk een fraai resultaat. Keuken oogt en functioneert conform hoge verwachting.

Fam uit: Apeldoorn

21-11-2017

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Vloeren, Kasten

nmiddels wonen we een aantal weken in ons verbouwde appartement. We hebben, zoals beloofd, wat mailtjes met foto's gestuurd zoals het geworden is. Al met al heeft de verbouwing ca. 3 maanden geduurd en alles is geworden zoals wij het voor ogen hadden.

Wij willen Marlien en al haar collega's van Paul Roescher bedanken voor het geduld bij het bestellen en uitzoeken van de keuken, de badkamer, toilet, parket en de inbouwkasten. Ook het advies om met Johannes van Jopsen Montage uit Urk in zee te gaan was perfect. Wat kan deze man man netjes en goed werken.

Ook de hulp en begrip bij de aflevering van alle goederen verdient een compliment, alsmede de service nadien. Alle kleine probleempjes zijn inmiddels opgelost.

We hopen lang te kunnen genieten van ons nieuwe huis.

Meindert en Willemijn uit: Woudenberg

20-11-2017

Ervaring met: Keukens

Wij zijn afgelopen week erg fijn geholpen bij Paul Roescher keukens in Rijssen. We kregen goed advies en we hebben een prachtige keuken besteld! We kijken er naar uit dat de keuken geplaatst wordt!

Nicole uit: Enschede

17-11-2017
9,5

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Vloeren, Haarden, Kasten

Zeer professioneel bedrijf. Hanteerd eerlijke prijsden. In 1 keer de allerscherpste prijs met een norme keuze. Kopen was een leuk dagje uit!

Lucia

15-11-2017
4,5

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels

Bij Paul roescher onze keuken en badkamer besteld. Keuken is goed geleverd en netjes neergezet.
Maar voordat onze badkamer meubels binnen kwamen, werd er al gebeld dat het badmeubel ( met twee lades) niet geleverd kon worden, zoals wij die wilden. Terwijl wij deze samen met de verkoper in het boek hadden uitgezocht. Uiteindelijk gaven zij aan dat het alsnog geleverd kon worden. Mijn vriend en ik zitten middenin een verbouwing en de badkamer werd afgelopen maand bevestigd. Wij kwamen tot de ontdekking dat het badmeubel uit vier lades bestond. Terwijl wij dit juist niet wilden. Wij hebben hier uiteindelijk 1400 euro voor betaald. Toen wij hierover contact opnamen met Paul Roescher werd aangeven dat wij eerder naar het badmeubel hadden moeten kijken en zij dus niet voor ons gingen doen. Al stond duidelijk op de factuur dat wij badmeubel met twee grote lades hadden besteld. Dit bedrijf doet zich net alsof ze heel netjes met klanten omgaan, maar hier moesten wij op terug komen.

D. uit: Rijnsburg

13-11-2017

Ervaring met: Keukens

Wij zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van onze keuken. Inmiddels kunnen wij er al bijna een jaar gebruik van maken, met veel plezier.

gea uit: Twello

10-11-2017

Ervaring met: Vloeren

Wij hebben een prachtige vloer met hoge witte plinten gekocht een half jaar geleden.Ontzettend goed geholpen door een aankomend verkoper.....een man die kijk op de zaak heeft.Vervolgens is de vloer 1 hoog bezorgd door een vriendelijke,correcte chauffeur.Om deze chauffeur te bedanken,heeft hij een zoute haring gekregen voor zijn nette bezorging!Paul Roesscher,wees zuinig op je personeel.

Jan uit: Drachten

07-11-2017

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Haarden

Bijzonder gastvrije ontvangst, het personeel is vakkundig en betrokken. Halverwege het winkelen worden we verrast met een heerlijk hartig hapje.