Beoordelingen Paul Roescher

Cor uit: Rijssen

23-05-2018
5,7

Ervaring met: Vloeren

Ze zijn prima in verkopen. Maar erg slecht in het oplossen van problemen en klachten. Zeer slechte communicatie.

E uit: Apeldoorn

17-05-2018
4,7

Ervaring met: Keukens, Badkamers, Tegels, Kasten

slechte afhandeling van klachten/vragen, prijsopgave keuken zonder kraan, slecht ingemeten (raam kan niet meer open), meetfout smetplint waar wij na montage nog 7 weken op moeten wachten

Niels uit: Apeldoorn

15-05-2018
9,7

Ervaring met: Vloeren, Haarden

Hallo,

Enkele tijd geleden hebben wij onze pvc vloer voor beneden en 2 laminaatvloeren voor boven gekocht bij Paul Roesscher in Apeldoorn, bij verkoper Gerrit.

Perfect. Pvc-vloer is gelegd door Arjen van Stylus stoffeerbedrijf, zij zijn allround, van leggen van pvc vloeren tot bekleden van trappen, echt heel erg blij mee en ontzettend praktisch.
Ook de laminaatvloeren zijn van prima kwaliteit.

Ook hebben wij een gashaard gekocht bij Paul Roesscher,verkoper Gerrit heeft ons ook hierbij geholpen.

Heel erg blij mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat het niet in een keer goed was.
We hebben wat pech gehad hiermee. Stukje overmacht.
De beste man die de haard zou gaan plaatsen werd ziek, daardoor een andere installateur moet vinden.
Uiteraard ook via Paul Roesscher die ons daarin adviseerde.

De haard is toen weken later dan gepland geplaatst, en toen begon het voorjaar.
Niet zoveel kunnen gebruiken dus...overmacht.

Wij hadden ook gekozen voor spiegelglas aan de binnenkant van de wanden, zodat je de vlammen nog mooier kon zien.
Dit is speciaal gemaakt door een bedrijf omdat dat niet standaard geplaatst kon worden in ons model haard.
Helaas knapte dat stuk na een tijdje, tot 3 x toe.

Complimenten voor de communicatie tussen Gerrit en ons, want onze klachten zijn uiteraard kosteloos en keurig verholpen. Elke keer is Gerrit hier persoonlijk het gesprongen spiegelglas eruit komen halen.
Voor de duidelijkheid : het heeft dus niets met de ruitjes van de haard zelf te maken hoor....het is echt een optie die we gekozen hadden met dat mooie zwarte spiegelglas voor extra mooi vlam effect.

Helaas bleek.het op.maat gemaakte spiegelglas niet hittebestendig genoeg en hebben we na enkele maanden proberen met nieuw glas toch in heel.goed overleg besloten dat we ons geld terugkregen van het zwarte spiegelglas.

Niets aan te doen dus....heeft wel even wat frustratie gegeven.
Maar we hehben daarna geen moment stress gehad om de situatie omdat ons verzekerd was door Gerrit dat dit keurig en kosteloos afgehandeld zou worden.
Er is heel goed meegedacht door Gerrit, ook is de leverancier Helex er bijgehaald voor extra advies.

Kortom....ik kan iedereen aanbevelen om hier met een gerust hart uw aankopen te doen.
Echt serieus heel klantvriendelijk behandeld, altijd werd de klacht serieus genomen zonder discussies.

Gerrit en Paul Roesscher, en iedereen die ons nieuwbouwhuis heeft verfraaid, nogmaals hartelijk bedankt en ga zo door !

Liesbet uit: Enter

14-05-2018
1,0

Ervaring met: Vloeren

Op 30 maart 2018 heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat er scheuren in de toplaag van ons parket zijn ontstaan. Na een aantal mails en telefoongesprekken, de meesten op mijn initiatief, is er dus nog steeds niks gebeurt. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De man van de klantenservice wil graag iedereen de schuld geven. De vloerenlegger heeft het gedaan, de leverancier heeft het gedaan. Het kan me niet schelen wie het heeft gedaan. Ik wil gewoon dat mijn vloer wordt gerepareerd.
Het laatste contact is inmiddels al weer 14 dagen geleden en ik zou op korte termijn een adres doorkrijgen van iemand die de vloer zou kunnen repareren.
Helaas. Ik geef dit rapportcijfer dus voor de zeer slechte klantenservice.

Jeevan uit: Hengelo

12-05-2018

Ervaring met: Tegels

Wij zijn geholpen door Ardjan en zijn heel erg tevreden.
Wij hadden met spoed onze tegels nodig. Ardjan heeft zijn uiterste best gedaan om op zeer korte termijn onze tegels geleverd te krijgen.
@Ardjan: Bedankt!

Cornelia uit: Rijssen

09-05-2018

Ervaring met: Tegels

We werden ontvangen met een brede glimlach en hebben nu nog steeds een brede glimlach als we kijken naar de ontzettend mooie resultaat, een nieuwe tegelwand in onze keuken. Wij zijn er zo blij mee! Echt super! De sfeer was ook gezellig en de adviezen van Ardjan hebben ons doen helpen om de juiste keus te maken. De montage verliep ook vlot, een vriendelijke harde werker. Nogmaals hartelijk dank!

Matthijs uit: Coo - Belgie

08-05-2018

Ervaring met: Tegels

Zeer tevreden over Paul Roescher en Ardjan de adviseur, Speciaal uit Belgiƫ gekomen om hier mijn tegels uit te zoeken, de keuze is groot, de service uitstekend en binnen 1 week gratis geleverd in Coo (belgie).

Meindert en Willemijn uit: Woudenberg

05-05-2018

Ervaring met: Keukens

In december hebben wij onze keuken besteld bij Paul Roescher. We zijn super geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken van de keuken.

De bezorging ging prima.

Het plaatsen van de keuken is door de echte vakmensen van Maas en Waal Verbouw prachtig uitgevoerd! Zij dachten erg fijn met ons mee en leverden mooi werk af!

Helaas is echter na 4 weken helaas nog steeds de afzuigkap nog niet geleverd... Dat is natuurlijk erg jammer, vandaar het lage cijfer voor de service. Wij hebben namelijk nog steeds niet gehoord wanneer we de afzuigkap kunnen verwachten.

Bep & Ben uit: Apeldoorn

05-05-2018

Ervaring met: Tegels

in apeldoorn naar tegels gezocht maar i.v.b maar in verband met

in Apeldoorn gezocht naar tegels i.v.m levertijd niet geslaagd bij Paul Roescher in Rijssen een restpartij gevonden tegen een zeer aantrekkelijke prijs,
de service en de afhandeling waren uitstekend.

Leonie uit: Rijssen

04-05-2018

Ervaring met: Keukens, Tegels, Vloeren

We zijn bij Paul Roescher geweest voor het kopen van een nieuwe keuken, keukenvloer en tegels voor aan de muur. Het personeel dacht goed mee tijdens het aankoopproces, (veiligheid, praktische adviezen en zeker ook ook prijstechnisch) zodat wij nu een prachtige keuken, vloer en tegelwand hebben voor een hele mooie prijs. Personeel heeft veel kennis op hun eigen vakgebied.