Beoordelingen EPV Passies Internationale Verhuisbedrijven

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,9
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 8,8

Mariska uit: Rozenburg

21-06-2018

Positieve ervaring:
Passies is een zeer vakkundig en vriendelijk verhuisbedrijf die ons kantoor correct hebben verhuisd

Verbeterpunten:
mobiel telnr. van ctc persoon in geval van ziekte.

Karin uit: Elst Gld

07-06-2018

Positieve ervaring:
Prettige wijze van samenwerking in het geheel, met weinig woorden beiderzijds volledig begrijpen wat nodig is.

Geen.

Loes uit: Hoofddorp

04-05-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijke mensen die alles in goede banen leiden.. Verhuizing verliep snel en netjes.

Ruud uit: Hilversum

24-04-2018

Positieve ervaring:
Zeer correcte afhandeling en snelle manier van verhuizen ook tijdens niet makkelijke ( tropische omstandigheden)
alles handmatig over de trap.

Jan uit: Veenendaal

23-04-2018

Positieve ervaring:
Ik vond het heel fijn dat de mannen er op vrijdag, 13 april, precies om 7.30 uur (volgens afspraak) waren en dat ze meteen aan de slag gingen. bovendien waren ze opgewekt en flexibel.

Verbeterpunten:
geen verbeterpunten, wel een opmerking. Ik wil u best aanbevelen, maar ons kantoor bestaat slechts uit 1 secretaresse en 1 advocaat. Bij grotere verhuizingen zal men mijn mening niet erg belangrijk vinden.

Jouke uit: Leiden

19-03-2018

Positieve ervaring:
Zeer professioneel en vriendelijke verhuizers! Contact met de accountmanager was ook uitstekend. Helemaal niks op aan te merken.

Hazal uit: Amsterdam

06-03-2018

Positieve ervaring:
Ik heb een fijne verhuizing gehad afgelopen vrijdag. Ik ben erg tevreden over de manier van werken. Accountmanager, Rob Brandt en ik heb veel telefonisch contact gehad en geen 1 vraag was gek voor hem. Wij verhuizen immers maar 1 keer. Rob heeft mij goed geholpen. Tijdens de verhuizing kwamen we erachter dat we wat waren vergeten op de oude locatie. De mannen vonden dit geen probleem en hebben dat nog even mee verhuisd. Wat een service!

Ingeborg uit: Hoofddorp

23-02-2018

Goed geregeld!

Ad uit: Utrecht

31-01-2018

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
Passies was niet onze eerste keus, maar nu kan ik zeggen dat wij de beste keus hebben gemaakt. Alles ging van een leie dakje en dat voor de verhuizing van ruim 20 (!!!) Lichtverstandelijk Beperkte mensen. Vooral de 2 voormannen Jos en Eric verdienen alle lof. Het leek wel of zij, maar ook de andere verhuizers al jaren met dit slag mensen omgaat.....
Al met al een perfecte verhuizing door een perfect op elkaar ingespeeld team van Passies..

Mannen ,.. namens alle mensen, cliƫnten en personeel van Ameland/Oudlaan... Bedankt.

Mirjam uit: Amsterdam

31-01-2018