Beoordelingen EPV Passies Internationale Verhuisbedrijven

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,6

Ad uit: Utrecht

31-01-2018

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
Passies was niet onze eerste keus, maar nu kan ik zeggen dat wij de beste keus hebben gemaakt. Alles ging van een leie dakje en dat voor de verhuizing van ruim 20 (!!!) Lichtverstandelijk Beperkte mensen. Vooral de 2 voormannen Jos en Eric verdienen alle lof. Het leek wel of zij, maar ook de andere verhuizers al jaren met dit slag mensen omgaat.....
Al met al een perfecte verhuizing door een perfect op elkaar ingespeeld team van Passies..

Mannen ,.. namens alle mensen, cliƫnten en personeel van Ameland/Oudlaan... Bedankt.

Mirjam uit: Amsterdam

31-01-2018
7,8

Ilona uit: EDE

26-01-2018

Vriendelijk en daadkrachtig personeel

Verbeterpunten:
Telefonisch contact als er een vraag is...
(er is veel te veel meegenomen met de verhuizing..
heel veel artikelen die op oude locatie had moeten blijven, zijn toch meegenomen, ondanks dat de afspraak was geen sticker 'laten staan')
plus artikelen (gestickerd) die wel mee naar nieuwe lokatie moesten zijn blijven staan.

J. uit: Hilversum

05-01-2018

Roy uit: Hoofddorp

02-01-2018

Positieve ervaring:
bij het opnemen van de wensen werd pro-actief meegedacht en goed geadviseerd. De uitvoering was gewoon goed en snel. De verhuizers waren van het aanpakken en uitvoeren. Heel prettig. Daardoor liep de verhuizing voorspoedig en naar volle tevredenheid.

Verbeterpunten:
Er moest een TV worden vervoerd. Die zou in een speciale kracht/kist vervoerd worden. Dat is niet gebeurd, waardoor wij vol spanning op de locatie waar alles heen moest zaten te wachten of alles goed ging.

richelle uit: Haarlem

02-01-2018
7,3

Jacques uit: Bilthoven/ Arnhem

28-12-2017
7,9

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
Op tijd, flexibel proactief en naar wens uitgevoerde verhuizing

Jolanda uit: Amstelveel

22-12-2017

Positieve ervaring:
Ondanks de chaotische toestanden bij m.n. het verhuizen van de vestiging in Bunschoten naar Amstelveen is het - mede dankzij de ingeplande nazorg op maandag - allemaal helemaal goedgekomen! Chapeau!

Verbeterpunten:
Communicatie voorman/team verhuizers zou iets beter mogen; ondanks dat bepaalde zaken vooraf waren gecommuniceerd, werden items toch wel/niet meegenomen. Denk aan planten, waarvoor apart transport was geregeld en waarover mondeling afspraken waren gemaakt, die toch met de verhuiswagen zijn meegekomen. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat iemand de planten wel had gestickerd.

Ron uit: Amsterdam

14-12-2017

Positieve ervaring:
Voor onze verhuizing op voorhand contact gehad met meerdere verhuisbedrijven maar na het eerste contact met de heer Rob Brandt was de keuze snel gemaakt. Het gehele proces, van voorbereiding tot de uiteindelijke uitvoering, is vlekkeloos verlopen. Wij zullen zeker niet nalaten om Passies Verhuizingen positief te promoten mocht dit ooit aan de orde komen.

Thomas uit: Utrecht

06-12-2017

Positieve ervaring:
De offerte gaf direct een goede indruk en de praktijk daarna was gelijkwaardig: duidelijk, vriendelijk, efficient.