Beoordelingen EPV Passies Internationale Verhuisbedrijven

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,9

Rombout uit: Schiphol

11-07-2018
7,9

Positieve ervaring:
Prima Service / Attente mensen.

NvT

Micky uit: Amsterdam

10-07-2018
9,7

Positieve ervaring:
Er wordt meteen en concreet actie genomen als je belt voor een offerte. De mensen waarmee ik werk bij Passies zijn zeer betrokken, denken goed mee en zorgen bij problemen voor prima oplossingen. Afhandeling is ook super!

Verbeterpunten:
Alleen qua administratieve afhandeling, zorg dat de afdeling die je facturen verstuurd de goede info heeft en anders de mogelijkheid om de input die zij nodig hebben uit de computer kunnen halen. Het meest vervelende na een mooie klus is om een factuur te krijgen die niet klopt, dat vind ik echt jammer.

Lieke uit: De Meern

27-06-2018
6,5

Mariska uit: Rozenburg

21-06-2018

Positieve ervaring:
Passies is een zeer vakkundig en vriendelijk verhuisbedrijf die ons kantoor correct hebben verhuisd

Verbeterpunten:
mobiel telnr. van ctc persoon in geval van ziekte.

Karin uit: Elst Gld

07-06-2018

Positieve ervaring:
Prettige wijze van samenwerking in het geheel, met weinig woorden beiderzijds volledig begrijpen wat nodig is.

Geen.

Loes uit: Hoofddorp

04-05-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijke mensen die alles in goede banen leiden.. Verhuizing verliep snel en netjes.

Ruud uit: Hilversum

24-04-2018

Positieve ervaring:
Zeer correcte afhandeling en snelle manier van verhuizen ook tijdens niet makkelijke ( tropische omstandigheden)
alles handmatig over de trap.

Jan uit: Veenendaal

23-04-2018

Positieve ervaring:
Ik vond het heel fijn dat de mannen er op vrijdag, 13 april, precies om 7.30 uur (volgens afspraak) waren en dat ze meteen aan de slag gingen. bovendien waren ze opgewekt en flexibel.

Verbeterpunten:
geen verbeterpunten, wel een opmerking. Ik wil u best aanbevelen, maar ons kantoor bestaat slechts uit 1 secretaresse en 1 advocaat. Bij grotere verhuizingen zal men mijn mening niet erg belangrijk vinden.

Jouke uit: Leiden

19-03-2018

Positieve ervaring:
Zeer professioneel en vriendelijke verhuizers! Contact met de accountmanager was ook uitstekend. Helemaal niks op aan te merken.

Hazal uit: Amsterdam

06-03-2018

Positieve ervaring:
Ik heb een fijne verhuizing gehad afgelopen vrijdag. Ik ben erg tevreden over de manier van werken. Accountmanager, Rob Brandt en ik heb veel telefonisch contact gehad en geen 1 vraag was gek voor hem. Wij verhuizen immers maar 1 keer. Rob heeft mij goed geholpen. Tijdens de verhuizing kwamen we erachter dat we wat waren vergeten op de oude locatie. De mannen vonden dit geen probleem en hebben dat nog even mee verhuisd. Wat een service!