Beoordelingen EPV Passies Internationale Verhuisbedrijven

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,7
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 8,5

Thomas uit: Utrecht

06-12-2017

Positieve ervaring:
De offerte gaf direct een goede indruk en de praktijk daarna was gelijkwaardig: duidelijk, vriendelijk, efficient.

Katrin uit: Amstelveen

02-11-2017

M uit: Arnhem

01-11-2017
7,4

Positieve ervaring:
De jongens hebben hard gewerkt om op zaterdag alles zo snel mogelijk neer te zetten

Verbeterpunten:
Rijden met pompwagen kan voorzichtiger bij deuren, veiligheid met werken op de klep met laden vrachtwagen

Marjan-Annette uit: Utrecht

26-10-2017
7,9

Positieve ervaring:
Ik kende Passies van een aantal jaar geleden en was destijds ook zeer tevreden. Vooral om jullie goede communicatie, zorgvuldigheid en vakmanschap. Vandaar jullie voor deze klus opnieuw benaderd.
De verhuizers waren met 2 ipv de geplande 3 man. Dit ging iets ten koste van de zorgvuldigheid. Maar door hun vakmanschap en keihard doorwerken hebben de verhuizing toch prima afgerond.
Ik heb iom Maurice Fabian als projectleider beoordeeld en niet als voorman.
NB: Referentie alleen op persoonlijke titel M.A. Westerhout

Frank uit: Amsterdam

10-10-2017
8,2

Positieve ervaring:
Zowel opname van de verhuizing vooraf als de verhuizing zelf zijn prima (snel) verlopen.

Verbeterpunten:
Ondanks dat ik daags vantevoren had aangegeven wie de contactpersoon ter plaatse was tijdens de verhuizing en dat liften op bepaalde tijden niet gebruikt mochten worden, waren de verhuizers zelf hiervan niet op de hoogte. Dit ondanks bevestiging per e-mail dat deze zaken door zouden zijn gegeven.

Siebrig uit: Amsterdam

10-10-2017
9,7

Positieve ervaring:
Vriendelijke accurate communicatie, interessante offerte, flexibel mbt beschikbaarheid. Toen zich een probleem/miscommunicatie mbt een 6m lange tafel voordeed, is dit zonder morren opgepakt en opgelost. Waarbij een aantal uren nazorg geleverd zijn, om de verhuizing compleet te maken.

Monique uit: Utrecht

06-10-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben een soepele verhuizing gehad dankzij Passies verhuizers. Totaal geen hectiek of chaos. Mede door voorman Gerko die rustig en relaxt is en de klus samen met zijn mannen in no time klaarde.
Bedankt!

9,6

Ingrid uit: Amsterdam

20-09-2017

Positieve ervaring:
Passies is zeer dienstverlenend, denkt mee, komt met oplossingen. Niets lijkt te veel te zijn.
Dankzij Passies is onze verhuizing zeer vlot en goed verlopen.