Beoordelingen Pascal Ramen en Deuren

• In hoeverre voldoet het geleverde aan uw verwachtingen? 8,8
  • Totaal oordeel Pascal ramen en deuren 8,4

Peter van Asseldonk uit: Gemert [5421JP]

20-11-2017

Door Giel Vervoort ingefluisterd zijn we bij Pascal deuren en ramen terechtgekomen bij Tom en vanaf die dag was duidelijk dat we bij jullie in goede handen zijn e dat is voor de volle 100% waargemaakt.

Petra van Heugten uit: Asten

07-11-2017
8,1

Verbeten uit: Someren

14-10-2017
7,3

Prima tevredenheid betreffende de materialen en montage.
Contact verliep af en toe wel stroefjes, doordat we met bepaalde mensen te maken hadden die op bepaalde dagen slecht of niet bereikbaar waren. Ook werden we af en toe niet teruggebeld. (een aantal keer ook weer wel) Contact via e-mail mag wat mij betreft wel een heel stuk beter. doordat we beide overdag moeten werken is telefonisch contact niet altijd mogelijk en daarbij bied een email voor ons de uitkomst.

Verder erg tevreden met de kozijnen en ramen en we hopen hiermee voor een lange periode plezier van te hebben. Ook fijn dat jullie intern iemand hebben die de subsidie mee heeft verzorgd die gelukkig (we moesten rekening houden dat het potje bijna op was) was goedgekeurd door de overheid.

Aankomende week nemen we nog contact met jullie op mbt. een cylinderslot met draaiknop die besteld is en die we nog tegoed hebben.

noud ketelaars uit: deurne

06-10-2017

alles is perfekt gegaan

Vliegenberg uit: Deurne

03-10-2017

NTB Bouw en Onderhoud uit: Weesp

29-09-2017
9,8

zeer prettig zaken doen, afspraak is afspraak en goede kwaliteit en perfecte service
zeer tevreden

Teluij-Wijnands uit: Meterik

10-09-2017

We zijn zeer tevreden. Ook de 2 mannen die kwamen monteren. Al werken ze een half jaar bij jullie ze wisten precies wat ze deden en hadden goede kennis en uitleg richting ons. Ga ervoor dat Peter blijft (helaas gaat Marc jullie verlaten)!

j.p. munsters uit: deurne

7,3

Carla van Heugten uit: Weert

21-07-2017
8,1

Goede uitleg van mogelijkheden. Overzichtelijke showroom. Er is goed naar onze wensen geluisterd. Vakkundige plaatsing door ervaren ingehuurde krachten. We zijn erg tevreden over het resultaat.