Beoordelingen Pascal Ramen en Deuren

• Totaal oordeel Pascal ramen en deuren 8,4

Carla van Heugten uit: Weert

21-07-2017
8,1

Goede uitleg van mogelijkheden. Overzichtelijke showroom. Er is goed naar onze wensen geluisterd. Vakkundige plaatsing door ervaren ingehuurde krachten. We zijn erg tevreden over het resultaat.

Fam. Leenders uit: Heide

19-07-2017

Hebben vorig jaar een voordeur laten plaatsen

RPG Jongkind uit: Venray

22-06-2017
7,9

Over het algemeen een goede indruk van het bedrijf.
Levertijd was wat langer dan verwacht waar helaas ook geen terugkoppeling over is geweest. Maar goed we hadden geen haast. Het inmeten van 3 screentjes is niet geheel vlekkeloos verlopen. Van de 3 kon er een gehangen worden de andere twee moesten aangepast worden. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden over de geleverde producten. Een echte meerwaarde voor het huis. Zeker de Tahoma Box van Somfy is een aanbeveling. Alles te regelen via je tablet, telefoon of pc waar ook ter wereld je bent.

Erica Crooijmans uit: Deurne

14-06-2017

Jammer dat ik zelf drie keer moest bellen, maar toen eenmaal de offerte er was liep alles prima.Alle lof voor de mannen die de horren kwamen plaatsen,ze liepen meteen de draai-kiep ramen na zodat ze weer prima open en dicht gaan.Helemaal Top!!

Peeters uit: Deurne

12-06-2017

reep uit: deurne

05-06-2017

27-05-2017
6,4

Als er dingen nog niet compleet of kapot zijn mag er wel wat meer informatie komen over de oplossing

Giel uit: Deurne

14-04-2017
5,5

Helaas een flinke menselijke inmeetfout gemaakt, gelukkig wel binnen een week nieuwe kozijnen geleverd en probleem opgelost. Hierdoor helaas wel vertraging opgelopen op de gehele planning.
Na nog een telefoontje te hebben gepleegd een paar dagen erna ook de buitenzijde keurig afgewerkt.

Maas uit: Deurne

29-03-2017
7,0

Ik vind de afspraken maken slecht en de offerte ook. Ik kan niet zien wat het raam kost en wat de screen b.v..

s.prinssen uit: Deurne

21-03-2017