Beoordelingen Partycentrum Mölke

John uit: Notter

25-03-2019

Reden van bezoek: Verjaardag

Positieve ervaring:
Heerlijk eten, mooie zaal, plezierige gastvriendelijke bediening op de feestavond zelf!

Verbeterpunten/tips:
Zaal: hier en daar wat spinnewebben en wat stof, kan iets schoner.
Personeel: op de avond zelf vriendelijk personeel,top!
Voorzorg: een paar keer geweest en goed geholpen door de jongen met bril op. Was er ook tijdens feestavond.
Wat mindere ervaring met medewerker die de mailde stuurde en ons te woord stond. Zij stelde zich niet vriendelijk op toen wij langskwamen om het arrangement te bespreken, gelukkig loste haar mannelijke collega (man met bril) het meer dan prima op!

Janet uit: Rijssen

21-03-2019

John uit: Almelo

24-02-2019

Positieve ervaring:
Ondanks de onverwacht grootte van de groep waarmee wij kwamen was er ruimschoots welwillendheid om te zorgen voor een zeer geslaagde avond.

Jan uit: Rijssen

20-02-2019

Positieve ervaring:
De kinderen hebben het gezellig gehad. Tussen de activiteiten door in de binnenspeeltuin gespeeld. Je kon ze er bijna niet uit krijgen.

Aranka uit: Rijssen

17-02-2019

Positieve ervaring:
Eten goed, speeltuin erg leuk, leuk een uurtje bowlen erbij.

Verbeterpunten/tips:
- niet de kinderfeestjes tegelijk laten bowlen.. ( indien mogelijk met het aantal feestjes) Dan zijn er voldoende schoentjes en kunnen de kids ook even alleen in de speeltuin.
- iets minder rook bij het bowlen
- haard in het café niet aan zetten met kinderfeestjes ( onze zoon heeft zijn vingers best heftig gebrand aa n de haard...)

Diana uit: Rijssen

16-02-2019

Positieve ervaring:
Super leuk kinderfeestje gehad.

Wim uit: Borne

16-02-2019

Positieve ervaring:
Uitermate klantvriendelijk. We voelden ons echt welkom en alle medewerkers waren heel vriendelijk en voorkomend. Extra waardering dat er geen kosten in rekening werden gebracht voor de persoon uit onze groep waarvan ik een halve dag tevoren moest melden dat hij niet mee kon komen vanwege ziekte. Dank!

Verbeterpunten/tips:
Misschien een kleinigheidje: we misten een mogelijkheid om in het Finse huisje onze jassen goed te kunnen wegleggen of -hangen.

Brenda uit: Rijssen

02-02-2019

hermien uit: Rijssen

28-01-2019

een heerlijke avond gehad
Top bediening, heel erg klantgericht en het eten was heerlijk

Verbeterpunten/tips:
we zouden niet weten wat er beter zou moeten zijn geweest die avond
een dikke 10 wat ons betreft

Theda uit: Ommen

25-01-2019
9,7

Positieve ervaring:
Meedenkend personeel, mochten buiten reguliere openingstijden komen. Bowlen ook leuk voor 15 jarigen!