Beoordelingen Partyboerderij ‘t Draaiboompje

19-08-2017

Ik ben: vaste gast

Reden bezoek: Familiereunie

Positieve ervaring:
Wij hebben al vele malen feest gevierd bij de draaiboom
naar alle tevredenheid het eten en drinken is super goed
en de bediening is zeer vriendelijk en de afspraken die gedaan worden komen ze ook na en de prijzen van de feestjes die wij daar gegeven hebben waren zeer redelijk

Suggesties:
Als je een feestje wilt geven loop eerst even binnen en dan
merk je al vlug wat er voor een sfeer er is binnen en dat je goede afspraken kunt maken met Harriette
Al onze feesten zijn ons en onze gasten zeer goed bevallen

11-08-2017

Reden bezoek: Vergadering

Positieve ervaring:
Een gezellige middag en avond gehad. Zeer gastvrij personeel, prima bediening. Lekker eten en meer dan voldoende. We hebben genoten

Ben uit: Oisterwijk

01-08-2017
9,7

Positieve ervaring:
Een perfecte locatie waarbij men voelt dat de klant koning is. De leiding en personeel doen er alles aan om de bezoekers optimaal,te laten genieten.

Ga zo verder

Jan en Dora uit: Biest-Houtakker

15-07-2017

Ik ben: eerste keer gast

Positieve ervaring:
Feest was zeer goed verzorgt .
Alles was prefect geregeld .

Wij waren zeer goed tevreden.

Hans uit: Moergestel

15-07-2017
9,5

Reden bezoek: Bruiloft

Positieve ervaring:
De totale sfeer, bediening en eten was voortreffelijk.
We kijken met veel op deze dag plezier terug.

Sander en Linda uit: Tilburg

24-06-2017

Ik ben: eerste keer gast

Reden bezoek: Bruiloft

Positieve ervaring:
16 Juni onze bruiloft mogen vieren bij partyboerderij 't Draaiboompje! Wij hebben genoten van top tot teen. Wat een pracht van een locatie, alles kan en mag. Personeel is ontzettend vriendelijk en vooral Harriette is de parel van het bedrijf! Echt een prachtmens! Wij komen over 3 maandjes nog eens terug om een 12 1/2 jarige bruiloft te vieren en ook dit word weer top!
Je komt maar weinig locaties tegen waar ze zo flexibel en meedenkend zijn. Je hoeft maar iets te roepen en ze hebben het voor je. Hebben ze het niet dan word het a la minute geregeld. Wij komen HEEL graag nog eens terug voor zo'n geweldig feest!

Bart uit: Oisterwijk

12-06-2017

Positieve ervaring:
Heerlijke verjaardag gevierd (65ste)
Goede afspraken gemaakt en die zijn ook perfect nagekomen.
Begonnen met een heerlijke bbq waarbij we van het terras gebruik mochten maken. Toen iedereen lekker gegeten had konden wij naar binnen waar de feestzaal in gereedheid gebracht was. We hebben nog genoten van de mooie zaal en de muziek waarop we tot 24:00uur hebben gedanst. Het volgende feest is al weer besproken!!!

Houden zo!!

W. uit: Moergestel

16-05-2017
8,2

Positieve ervaring:
Verjaardag van moeder gevierd. Goed ontvangen en een prachtige middag gehad. Mogelijk gemaakt door de vriendelijke mensen van 't Draaiboompje

Anja uit: Berkel-Enschot

24-04-2017
9,5

Ik ben: vaste gast

Positieve ervaring:
Hebben al jaren bedrijfsvergaderingen van 130 personen bij 'tDraaiboompje en dat is altijd prima verzorgd. Iedereen heeft op tijd een hapje en drankje en de bediening is altijd heel behulpzaam en vriendelijk.
Daarom dit jaar mijn verjaardag gevierd met 120 personen.
Eerst diner, wat heel goed verzorgd was ( ga er maar aan staan met 120 personen) en daarna een feestavond. Petje af voor Harriette en Jan en hun keuken personeel en bediening. Jullie allemaal hebben er voor gezorgd dat het een onvergetelijke avond is geworden. Bedankt.

mevr. uit: Moergestel

05-03-2017

Positieve ervaring:
Fantastisch feest gevierd, volgend jaar hoop ik daar weer mijn verjaardag (92) te vieren. Alle wensen kunnen, aan alles is gedacht.
Mede door de zéér persoonlijke aandacht is mijn verjaardag wederom onvergetelijk.

Ga zo door!