Beoordelingen Party-vervoer.nl

Denise uit: Hengelo

06-02-2019

Esmee uit: Best

06-02-2019

Ik ben al erg vaak met Partyvervoer NL naar feestjes geweest. De leukste was naar QBASE. We hadden met zo veel verschillende mensen contact gelegd en ik had de busreis georganiseerd en dat ging super makkelijk. kortom, helemaal top!!!

05-02-2019

Ik ga bijna altijd met een bus van party vervoer naar een festival je hoeft je nooit zorgen te maken dat je niet veilig thuiskomt het is atijd super geregeld! Laatst was de bus en ik had met een vriendin nog geen kaartje gehaald al mijn andere vrienden zaten er al wel in. ik contact opgenomen met ze, hebben ze gelijk geregeld dat er een grotere bus ingezet zou worden. En dat nog niet alles ze namen ook nog contact met me op gelijk daarna om te laten weten dat ik een kaartje kon kopen! Super service en altijd een groot feest!!

Quinten uit: Boxtel

04-02-2019

Ik hoor alleen maar goede dingen over jullie daarom heb ik meteen meerdere tickets besteld!!!
Voor meedere feesten!

Marco uit: Woerden

04-02-2019

Minke uit: Schalkhaar

31-01-2019

We hadden problemen met het vervoer maar doordat snel contact hebben gehad was alles binnen no time alles opgelost, super goeie service waardoor ons feest nog meer uitstekend was dan dat het al was!

Emiel uit: Nijmegen

31-01-2019

Voor mij is er geen gezelligere manier van reizen naar de hardstyle-festivals dan gaan met party-vervoer. Sinds ik dit heb meegemaakt een zekerheidje. Het feest begint voor mij al in de bus. Keep it up!

Groeten uit Nijmegen

Aisha uit: Tilburg

30-01-2019

Super fijn dat ik geen moeite hoef te doen met taxi’s en mensen te vragen die mij willen weg brengen en ophalen. Niet te duur en altijd gezellig en goed geregeld met Party-vervoer. Top

Iris uit: Hengelo

29-01-2019

Goed bereikbaar, duidelijke communicatie, makkelijk te boeken en verzekerd van een altijd gezellige reis.

maurice uit: Arnhem

29-01-2019
7,6

Het is een goed alternatief als je treinreizen haat, daarnaast voor lange reizen vaak ook goedkoper. Ook proberen ze goed te helpen bij uitval e.d. dus dat is ook een stukje zekerheid die je krijgt.