Beoordelingen Parketwinkel Zevenaar

• Garantie / nazorg 9,4

Willeke en Ben Brussen uit: Dieren

12-02-2018
9,5

Wij hebben meerder malen in de afgelopen jaren parketproducten en -diensten van Parketwinkel Zevenaar afgenomen. Altijd naar volle tevredenheid. Niet alleen vanwege de eerlijke prijs/kwaliteit verhouding, maar vooral vanwege het vakmanschap, de persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en nazorg. Een en al passie voor de klant en het vak!

appie visschers uit: zevenaar

02-02-2018
9,9

benedenverdieping compleet laminaat laten leggen en daarna ook meteen de stoffering laten doen omdat we een goede service kregen en een mooie kwaliteit en daarbuiten een hele hoop vriendelijkheid en kunde.

M. Top

16-10-2017
9,6

Vakkundig advies,restauratie en aanvullen en kleuren parket. Zeer zorgvuldig uitgevoerd, zo hard aan de arbeid dat er nauwelijks tijd was voor een koffiepauze. Ons parket ziet er weer picobello uit en er is geen verschil tussen het oude en nieuwe bijgelegde parket. Heel tevreden!!

Fam. Bruikman uit: Loo

18-08-2017

Een vriendelijk en perfecte zaak! Voor iedereen aan te raden.

Janssen uit: Duiven

08-08-2017

Boshoven

02-06-2017

Stoffeerder Frank twee dagen bezig geweest met vloer leggen en plinten. Super vakman en keurig gelegd. Gen rotzooi achtergelaten. Alles schoon achtergelaten. Zeer zeer tevreden.
Aanbeveling waard!!!

HM uit: Doetinchem

20-03-2017
9,5

Bij ons heeft Parketwinkel Zevenaar een laminaatvloer gelegd in de kinderkamer van onze dochter. Dit is met veel aandacht en keurig op tijd gedaan. Bovendien zijn wij erg tevreden over de uitstraling van de vloer en de kwaliteit van het laminaat.