Beoordelingen Palletcentrale B.V.

Rubem uit: IJmuiden

07-12-2017
2,4

Ervaring met: Nieuwe houten pallets

Middels de Palletcentrale heb ik acht Euro pallets besteld om een er een bed van te maken, vier daarvan waren er vies. Pallets bijbestellen was onmogelijk en de kwaliteit uberhaupt was slechter dan bij de Hornbach voor een klein prijsverschil van 2 euro p/s.

Willem uit: Rotterdam

05-12-2017
7,0

Ervaring met: Gebruikte houten pallets

Via chatbox gehoord dat vermelding van leverdatum op bestelorder voldoende was. Ik wilde graag donderdag 30-11 of een dag eerder of later geleverd krijgen. Vrijdag 24-11 belde de chauffeur al dat hij onderweg was. Uiteindelijk verschoven naar dinsdag 28-11. Op dinsdag 28-11 is 1 pallet te weinig geleverd (15 ipv 16). Wel duurdere vracht betaald daardoor. Goed was dat ik de ontbrekende pallet makkelijk zelf op kon halen.

Wim uit: Hoogvliet

05-12-2017
7,6

geen verdere toelichting

Ariza (David) uit: Helmond

04-12-2017
6,0

Ervaring met: Gebruikte houten pallets

Ondanks dat we meerdere malen verkeerde pallets ontvangen en dit steeds aangeven bij bestellen dat we ze niet kunnen gebruiken, blijven ze er elke levering toch nog tussen zitten.

Ook mag de communicatie naar de klant beter als er afwijkingen zijn in de bestelling, deze worden dan niet gemeld van tevoren en pas ontdekt hier bij levering.

Verder zijn we tevreden voor nu.

rinus uit: Rijen

04-12-2017

Ervaring met: Nieuwe houten pallets

Correct flexibel heel tevreden ga zo door

Filip uit: Oeselgem

02-12-2017

Ervaring met: Gebruikte houten pallets

Dit werkt perfect. Ook zeer tevreden van de commerciƫle man.

Jos uit: Den Oever

01-12-2017

Ervaring met: Gebruikte houten pallets

Het zijn mooie solide pallets . Veel beter dan ik verwacht had ! Ik ben er blij mee ! Morgen komen er zwenkwielen onder en m'n kuipplanten er op , zodat ik ze met vorst zo naar binnen kan rijden.

Gerrit uit: Rotterdam

01-12-2017
6,6

Ervaring met: Kunststof pallets

De bezorger stond voor eeb dichte deur omdat we geen track & trace hadden ontvangen. Bij hernieuwde bezorging weer geen track & trace ontvangen. Dat is zeer onhandig. Verder twee ongelijksoortige pallets ontvangen.. Ook niet handig bij het opbergen. Hartelijke groet.

Philip

29-11-2017