Beoordelingen Pagedal Adventure Park

18-06-2018

Dorine uit: Zwolle

14-06-2018
7,3

Wij zijn tevreden over ons bezoek aan Pagedal. Tegenvaller was de vieze vloer bij binnenkomst. We waren wel blij dat de schoonmaakploeg snel kwam om het alsnog te doen. Communicatie met catering was soms wat lastig. Er werd niet opgenomen, voor teveel mensen gekookt maar uiteindelijk kwam alles weer goed en was alles te bespreken. Daar zijn we dus wel weer tevreden over. Activiteiten waren leuk, prima begeleiding, dus in totaliteit zijn wij erg tevreden.

Celine uit: Foxhol

13-06-2018

Samen met mijn team hebben wij een personeelsuitje gehad bij Pagedal Adventures. Vanaf het moment dat ik contact opnam met Pagedal kon ik direct zeggen dat ik erg tevreden was over de communicatie: snelle reacties, behulpzaam en enorm klantvriendelijk. Samen hebben wij een mooi activiteitenpakket samengesteld en is er een mooie prijs uitgekomen.

Tijdens het uitje zelf werden wij hartelijk ontvangen. Wij werden zowel voor, tijdens als na de activiteiten begeleid. Ook kregen wij iets te drinken werden er foto's van ons gemaakt en dit vonden wij erg leuk!

Tijdens het diner kregen wij stokbrood met kruidenboter en tapenades van het huis. Uiteraard waren wij hier erg blij mee. Helaas zijn er een aantal collega's die na het hebben gegeten van de scholvisfilet, een aantal dagen ziek thuis hebben gezeten. Daarom geef ik de catering een iets lager cijfer dan de rest.

Al met al geef ik Pagedal Adventures een dikke 9 en zou ik het zeker weten aanbevelen.

Luuk uit: Adorp

13-06-2018
8,2

Arnoud uit: GRONINGEN

09-06-2018
3,8

(Deel 2 van de review, blijkbaar zat ik aan de Max.......) ....voor een lange wandeling,

Arnoud uit: Groninhen

09-06-2018
4,2

Verjaardagsfeestje van onze zoon met 11 vrienden, Bubbelbal met aansluitend patat met snack. Aankomst bij receptie is matig hartelijk, stemming slaat al om als ze begint met de woorden ‘wat een drukte hier opeens zeg’. Bij het alvast bestellen van de gewenste snack wordt het al lastig als er naast kroket en frikandel ook een kaassoufflee voor de vegetariërs besteld kan worden; de receptie grijpt in als er 2 kids de bestelling willen aanpassen naar een kaassouflee, met als commentaar dag ze vast geen vegetariër zijn as ze eerst een kroket bestelde.... Vol goede moed gaan we op zoek naar de locatie voor het Bubbelbal, volgens de receptioniste vlakbij de P-plaats, gewoon schuin oversteken. Na een kwartiertje lopen krijgen we wat achterdocht, na nogmaals 10min weten we zeker dat we verkeerd zitten; de bijgeleverde kaart levert geen enkel soulaas. Na een half uur lopen komen we uiteindelijk weer uit bij de receptie. Enigszins geïrriteerd en beschaamd krijgen we van de receptioniste te horen dat dit echt nog nooit was gebeurd en de kaart toch echt klopt. De Bubbelbal begeleider Lars komt ons halen en maakt er het beste van. Helaas blijken er maar 9 ipv 12 ballen te zijn, na 20 min in de hitte zijn ze er klaar mee. Hij redt het feestje door voor te stellen om te gaan lasergamen, een schot in de roos en Lars doet het geweldig. Helaas maar tijd voor 1 potje = 20 min. Aankomend bij de patat met snack is het niet klaar (waarom hebben we eigenlijk een tijd afgesproken en snacks besteld...??) en worden we tot stikte gemaand terwijl er verder niemand is. Het personeel is kortaf en weinig behulpzaam. Eten is verder ok. Uiteindelijk zijn we €239 kwijt voor een lange wandeling,

uit: Groningen

07-06-2018
6,2

Leuke middag gehad! Wel wat verbeterpunten.
We waren op tijd aanwezig om ons te melden bij de receptie. Daar bleek dat we nog een stuk moesten lopen naar het park (wisten wij niet). Receptioniste had moeite om de looproute duidelijk te maken. Een plattegrondje was handiger geweest en had verkeerd lopen en zoeken kunnen voorkomen. Hierdoor waren we te laat bij de activiteit, wat af ging van onze te gebruiken tijd. Als dit beter gecommuniceerd was (dat je nog even moet lopen en zoeken) dan waren we eerder gekomen.
Bij bittergarnituur na afloop was voor een grote groep ook 1x vega besteld, maar deze lagen tussen de andere hapjes en de medewerkster wist niet goed welke het waren. We hebben het zelf uitgevogeld.

Bennie uit: Appingedam

05-06-2018

We hebben een super middag gehad. Esmee was top.👍

Caroline uit: Groningen

7,0

Ik vond de overall ervaring top. Alleen een beetje jammer dat we een adventure BBQ hadden geboekt, maar vervolgens was dat bezet was en moesten we in het restaurant zitten. Verder heel leuk en goed geholpen en na alle activiteiten bij het kampvuur gezeten. Dus graag iets betere communicatie vooraf!

Miranda uit: Winschoten

05-06-2018

We hebben een fantastisch kinderfeestje Lasergamen gehad. Indien mogelijk ontvang ik nog graag de groepsfoto's. Ik heb ze zelf niet gemaakt namelijk.