Beoordelingen Pagedal Adventure Park

• Personeel 8,6

L uit: Hoogezand

07-12-2017
9,7

We hebben samen met de jeugd een leuke avond gehad! Natijd prima verzorgd ook met Wat te drinken en te eten!
Krijgen we de foto's nog opgestuurd?

Annemieke uit: Nieuw Buinen

21-11-2017
6,8

Na een supergoede ervaring vorig jaar, dit jaar in de herhaling voor onze zoon die 16 is geworden. Met 7 vrienden lasergamen. Aan de beleving is niets veranderd volgens de jongens, hoewel de groepsfoto ter plekke in "gear" waar we erg op hoopte als herinnering, niet gemaakt is.... In de communicatie dan wel in de schriftelijke bevestiging is wel wat fout gegaan. Besproken was dat het gamen 2 uur zou duren, waarvoor per persoon 2,50 euro meer betaald kon worden. Dat heb ik ook meteen gevraagd en bevestigd zowel telefonisch als over de mail. Dit is blijkbaar niet in het systeem vast te leggen......en dus was er al een andere groep gepland na de anderhalf uur. Dit is niet gecompenseerd op geen enkele manier. De begeleider wilde graag om 19.45 uur beginnen (omdat we keurig op tijd waren), maar is dan ook om 21.15 uur gestopt...dan kan je toch ook doorgaan tot 21.30 uur ??
Geen reden om het niet meer te doen, maar dan wel graag wat er gevraagd dan wel aangeboden wordt.
Met vriendelijke groet, Annemieke en Tijmen en Co

Wouter uit: Hengelo

20-11-2017
8,5

Jacqueline uit: Stadskanaal

19-11-2017

Jannet uit: BIERUM

19-11-2017

We hebben een super leuke middag gehad met twee leuke trainers. Alles was goed verzorgt. Ik zou zeggen ga zo door!

Miranda uit: Gieten

18-11-2017

De kinderen hebben het erg leuk gehad. Vonden vooral het lasergamen geweldig. Survivalbaan iets minder. De begeleidster vonden ze aardig en legde goed uit. Over het eten en drinken waren ze ook positief.

Bianca uit: Den Horn

09-11-2017

Ondanks de natte bodem hebben we enorm genoten van de survivalbaan. Hadden deze baan nog wel 10 x willen overdoen, maar ja, de tijd was om.

Anneke uit: Groningen

09-11-2017

Derja uit: Vlagtwedde

07-11-2017

Onze dochter Jasmine heeft genoten op haar 10 jarig verjaardagsfeestje.

ina uit: vledderveen

07-11-2017

we hebben een super mooie avond gehad!
1 klein puntje; de bubble-ballen roken niet zo fris