Beoordelingen Pagedal Adventure Park

16-07-2018

Superleuk lasergame feestje!! Kinderen (en ouders) waren erg enthousiast 😃

Daan uit: Wildervank

16-07-2018

Hele leuke entourage, leuke mensen en de kinderen vonden het prachtig.

Bianca uit: Winschoten

14-07-2018

Super ervaring voor de kinderen en super personeel. Wij weren geholpen door 2 stagiaires die het prima deden

Mark uit: Assen

11-07-2018
7,8

Leuk actief uitje met een voetbalteam gehad. Helaas dubbele boeking voor outdoor lasergamen waardoor we last-minute moesten verplaatsen. Wel netjes opgelost middels aanbieden extra drankje en snack

Eddie uit: Rolde

10-07-2018
7,0

Het lasergamen vonden de kinderen geweldig. De uitleg aan het begin kan beter. De kinderen werden zonder goede uitleg het bos ingestuurd. De apparatuur die de score bij moest houden weigerde meerdere malen, waardoor de kinderen geen zicht hadden op hun score.

Edith uit: Enschede

9,5

Leuke ervaring! Leuke meid die ons begeleidde.
Het lasergame was misschien iets lang en hadden we misschien beter een pauze tussendoor kunnen doen dan na die tijd. 1 lasergun deed het niet goed, maar voor de rest was het heel goed geregeld!

Anneke uit: Gieten

09-07-2018

Erg leuk feestje gehad van 3 jongens. Uurtje lasergamen en uurtje survival. Goede begeleiding. Top!

Cees uit: Emmen

09-07-2018

Prima dag. Aardige medewerkers en fraaie accommodatie. Het goede weer werkte natuurlijk niet tegen. De vrijgezel voor wie we het programma geregeld hadden, glunderde de hele tijd !

Diana uit: Wildervank

07-07-2018

We hadden een kinderfeestje besproken in het adventure park. Helemaal super de kids hebben genoten en papa en mama ook! We komen zeker een keer terug!

Bart uit: bedum

03-07-2018
6,5

we hebben een geweldige familiedag gehad
we hadden via mail afgesproken dat we een half uur eerder zouden beginnen ivm reistijd terug
zowel pagedal als de rode loper wisten van niets
voor een kind van 3 is 22,50 euro wat aan de hoge kant
kinderen van 5 en 8 hebben leuk meegedaan