Beoordelingen P. Philippi Schilders- en Afwerkingsbedr

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,2

Fred uit: Almere

21-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Deskundigheid en materiaal

Pascal heeft deze week onze woning geschilderd, het resultaat is gewoonweg top. HIj is een schilder die de kneepjes van het vak kent en laat dit ook zien met zijn zeer goede kwaliteit schilderwerk. De Sikkens producten waar hij mee werkt geven een strak en prachtig glanzend resultaat. Pascal is een vriendelijke sociale man die gepassioneerd over zijn werk praat... en er ook gemeend trots op is.
Hij hoort vaak dat hij gemiddeld duurder is dan de meeste schilders...dat klopt maar ik heb vanuit mijn werk veel met schilders te maken gehad....maar nog nooit zo'n resultaat gezien. kwaliteit heeft nu eenmaal zijn prijs.!
Ik beveel Philippi schilderwerken daarom zeker aan..

Nathalie uit: ALMERE

13-03-2017
9,7

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: op advies van schilder

gezellige schilder, sociaal in de omgang, gingen een week op vakantie en heeft al de helft van het huis geschilderd.....erg fijn

Pieter uit: Diemen

25-01-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik koos voor Sikkens, omdat ik al 20 jaar tevreden ben over Philippi schilderwerk. Zelfs na 20 jaar was het schilderwerk nog altijd redelijk goed.

Al 20 jaar is Pascal Philippi mijn huis aan het schilderen, met Sikkens verf. Door omstandigheden was er een langere periode voordat opnieuw geverfd werd. Ik ben zeer tevreden met het huis dat er nu zo glimmend bijstaat! Pascal Philippi is een gemoedelijk en heel geschikt persoon bij de werkzaamheden.

Peggy uit: Almere Hout

01-08-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Uitstekende producten in combinatie met vakmanschap. Website van Philippi Schilderwerken ziet er goed en professioneel uit. Wekt vertrouwen wat in de offerte en nakomen van afspraken werd bevestigd

Wellicht is Philippi schilderwerken iets duurder dan andere schilders, maar daar krijg je wel een goede kwaliteit en vakmanschap voor terug

Hans uit: almere

19-10-2015
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: mond op mond reklame

Boven verdieping geschilderd ( 2 dakkapellen , slaapkamer ramen en daklijsten.
Snel en vakkundig werk geleverd. Ziet er allemaal weer geweldig uit. Zorgvuldig en alles netjes afgewerkt. Komt de afspraken na , en vriendelijke in de omgang
Ben echt blij met het resultaat.
En ... goede prijs / kwaliteitverhouding
Complimenten , ik kan jullie bij iedereen aanbevelen.

Remco uit: Almere

21-06-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede kwaliteit

Het buitenschilderwerk is zeer netjes in de verf gezet. Het was duidelijk dat de schilder veel aandacht had om een mooi resultaat te krijgen. Al het hout werd secuur geschuurd en waar nodig heel netjes geplamuurd of gekit. De verf zit er zeer goed op. Het lijkt wel een gegoten plastic laagje. Helemaal super!

Wil & Loes uit: Lelystad

13-05-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit,vakmanschap,garantie & prijs.

Niels uit: Almere

29-03-2015
9,7

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: betrouwbaarheid en kwaliteit

Prima werk uitgevoerd binnen de afgesproken tijd. Nadat Pascal zelf constateerde dat kleurstelling muurverf afweek van staaltje heeft hij op eigen voorstel de muur nogmaals geverfd in de correcte kleurstelling (bleek afwijking bij mengen te zijn).
Mooi werk door een fijn persoon.

Nick uit: Almere

11-02-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit schilder

Wesly uit: Almere

11-02-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Pascal is een echte vakman die zijn vak verstaat.

Hij heeft de muren en plafons gespoten en wist niet wat ik zag.
Heb meteen een offerte laten maken voor buitenkant van het huis.

Prijs kwaliteit is perfect geen half werk en hij komt na wat hij beloofd.

Pascal ga zo door , en bedankt voor je goede service!