Beoordelingen P.D. Van Wijk Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

A uit: Vleuten

29-05-2018

Algehele mening:
We zijn heel tevreden over het schilderwerk, de afgesproken duur, de communicatie en afhandeling.

Oesha uit: De Meern

26-04-2018

Jeroen uit: De Meern

13-04-2018

Algehele mening:
Al na het opnemen van de offerte was het voor ons duidelijk dat Piet ons huis mocht schilderen. Toen de prijs ook nog goed bleek was dat snel afgesproken. Piet heeft netjes gewerkt en gaf suggesties om het houtwerk beter te beschermen (andere latten, hoe schoonmaken, hoe vaak onderhoud), waardoor de kozijnen weer jaren mee kunnen.

W. uit: Bilthoven

02-06-2017

Algehele mening:
Piet en collega Ron leveren al jaren echt uitstekend vakwerk. Het zijn zeer prettige mensen ook nog eens.

Victor uit: Spijkenisse

25-03-2017

Algehele mening:
Een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken. Erg vakkundig, klantvriendelijk en betrouwbaar. Gaf goed advies en pakte problemen (lees: houtrot en kapotte dakgoot) vakkundig op. De schilders Jan van Wijk en zijn collega waren daarnaast ook erg gezellig om over de vloer te hebben. Ons huis ziet er weer tip top in orde uit. We kijken uit naar de volgende klus :-).

Erna uit: Utrecht

14-08-2015

K uit: Utrecht

04-07-2015

Algehele mening:
Prettige in de omgang en goed overleg mogelijk.

Raymundo uit: Utrecht

26-06-2015

Algehele mening:
Professioneel, vriendelijk en meedenkend bedrijf zeker een aanrader!

Rob uit: De Meern

21-03-2015

Algehele mening:
Alles positief! Zal zeker bij kennissen en vrienden aanraden. Ik weet nu al als ik een schilderklus heb dat ik Piet van Wijk weer bel. Heeft zowel prive bij mij geschilderd, en daardoor hebben we als VvE ook de opdracht gegund aan Piet van Wijk, ook hier niet anders dan complimenten, niets is teveel.