

Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 56-65 jaar
Ervaring met: Hypotheek
Positieve ervaring:
Digitaal loket spreekt me aan. Gewoon netjes en zonder poespas geholpen.
Negatieve ervaring:
Geen.
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 36-45 jaar
Ervaring met: Aankoop van een woning
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 46-55 jaar
Ervaring met: Aankoop van een woning, Hypotheek
Positieve ervaring:
Correcte afhandeling met een tintje humor en een lekkere kop koffie.
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 66-75 jaar
Ervaring met: anders
Positieve ervaring:
Vragen werden snel en correct beantwoord.
Vriendelijk ontvangst.De zakelijke afhandeling werd op deskundige en vlotte wijze gedaan.
Negatieve ervaring:
Geen
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 36-45 jaar
Ervaring met: Hypotheek
Positieve ervaring:
Klantvriendelijk en accuraat.
Negatieve ervaring:
Geen
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 26-35 jaar
Ervaring met: Aankoop van een woning, Hypotheek
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 46-55 jaar
Ervaring met: Aankoop van een woning
Positieve ervaring:
Zeer professioneel en toch persoonlijk
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 26-35 jaar
Ervaring met: anders
Positieve ervaring:
Het digitale dossier is erg handig.
Negatieve ervaring:
Wat betreft het digitale dossier zitten hier wel veel aparte "vakjes" in. Op het moment dat ik een mail krijg dat er een bericht voor mij klaar staat is mij niet duidelijk waar dat staat zodat ik alles moet gaan nalopen (of, zoals in het begin, dingen mis).
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 36-45 jaar
Ervaring met: Aankoop van een woning, Hypotheek
Positieve ervaring:
Zeer correct en zorgvuldig
Negatieve ervaring:
Geen
Ik ben een: particuliere klant
Leeftijdscategorie: 46-55 jaar
Ervaring met: anders
Negatieve ervaring:
De koper van onze woning heeft jullie als kantoor gekozen. Echter bleek dat er weinig kennis was van erfpacht of monumenten.
- We zijn onnodig aan het werk gezet door jullie kantoor; het opvragen van een energielabel terwijl dat bij monumenten niet verplicht is.
- De gegevens werden niet juist verwerkt; het 2e hypotheekbedrag is verkeerd overgenomen waardoor teveel is terugbetaald.
- er was veel onduidelijkheid over de opgestelde akte, die op het laatste moment werd gewijzigd, en er niet mondeling een toelichting werd gegeven waarom dit gewijzigd werd.
- er werden passages aangehaald die niet voor dit perceel van toepassing waren.
- er werd niet gereageerd op vragen via mail of terugbel verzoeken