Beoordelingen osw.nl

m uit: grootebroek

27-09-2014

Goed geregeld, steeds een updste via de mail.
Ook telefonisch contact verliep prettig

G. uit: Zwiggelte

24-09-2014

Prettige bediening, komen na wat ze zeggen. Wij zijn tevreden

Inge uit: Schijndel

23-09-2014

Snelle reactie nadat niet direct een bod was uitgebracht. Goed advies en actie waarna alsnog een deal gesloten kon worden...

Hans uit: Den Haag

22-09-2014

Binnen 2 dagen de caravan verkocht voor de prijs die ik er voor wilde hebben. Je krijgt misschien niet de hoofdprijs, maar je bent van alle gezeur af.
Prima afhandeling bij de koper (caravan handelaar) en cash afgerekend en gelijk de vrijwaring.
Indien men stopt met caravannen of auto rijden prima manier om de boel zonder gezeur van een particulier of oplichter te verkopen.

a.l. uit: balkbrug

22-09-2014

Autoverkopen kan ik niet aanbevelen want ik heb mijn caravan verkocht. Over caravanverkopen ben ik zeer positief, snelle aktie en korte lijnen met de persoonlijke makelaar. Ook de keuze van het wel of niet op een bod ingaan geeft geen verplichtingen. Ik heb mijn caravan binnen twee dagen verkocht

Eddy uit: Arnhem

17-09-2014

Service en afhandeling correct.
Prijs wat aan de lage kant t.o.v. Marktplaats, na enig onderhandelen werd een betere prijs gekregen.

JW uit: Hoofddorp

15-09-2014

Mijn caravan was snel en zonder veel moeite verkocht. De prijs die ik ervoor kreeg viel mee.

oene uit: enschede

10-09-2014

alle afspraken waren duidelijk
en werden ook goed uitgevoerd

J. uit: Elden

09-09-2014
7,0

Snelle en nette reactie.

Paul uit: Zwolle

07-09-2014

Super, binnen 26 uur is mijn caravan verkocht. De occasionmakelaar heeft er voor gezorgd dat de te laag geboden prijs dichter bij mijn vraagprijs kwam.
Binnen 5 werkdagen is de caravan door de koper zonder problemen of moeilijk te doen opgehaald.
Particulier verkopen? Niet aan beginnen alleen maar ellende!!