Beoordelingen osw.nl

P uit: Dongen

26-04-2014

de verkoop ging goed ben daarover tevreden

Jacobus P.J. (Paul) uit: Rotterdam

18-04-2014

Wij hebben dit ervaren als een zeer gemakkelijke manier van verkopen, zonder gezeur en met het gemak van directe vrijwaring.
Wij hadden in ons geval de pech, dat tijdens de verkoop bleek, dat er toch sprake was van lekkage in de caravan (Dit na schudden aan de caravan.)
Wij hebben hier, op ons erewoord, ├ęcht nooit iets van geweten.
Tengevolge hiervan kelderde de prijs, die de koper de caravan waard vond, gigantisch.
Maar wij waren blij, dat de man van Valkcaravans toch nog een prijs wilde betalen, zodat de caravan hier weg kon.
De manier, waarop de man van Valk (Jassin?) met dit feit omging, hebben wij als heel erg sympathiek ervaren.
Hij heeft een en ander zeer correct en vriendelijk afgehandeld.
Zoals de zaken werden afgehandeld, zijn wij erg positief gestemd t.o.v. deze manier van het verkopen van een caravan.
Een aanbeveling waard.

jan kees uit: huijbergen

5,0

als makelaar prima werk,goed contact etc

Karin uit: Obdam

caravan op internet gezet, na 1 uur al verkocht

6,0

Max uit: Rotterdam

14-04-2014

Betrokken, meedenkend, betrouwbaar overkomend.

Daniel uit: Hollandsche rading

07-04-2014

Mijn auto is maar net onder de vraagprijs verkocht, zeer goed geholpen door de auto makelaar (niels)

Tom uit: Heerhugowaard.

02-04-2014

Ik werd zeer snel voorzien van een bod. Er werd prompt contact opgenomen met mij door zowel de tussenpersoon als de koper. De laatste (Anbergen/Slagharen) vroeg netjes om wat geduld, maar hield prima woord.

Klant uit: Veendam

02-04-2014

Na het aanmelden werd ik binnen 10 minuten gebeld door medewerker Niels. Hij heeft gelijk voor mij onderhandeld en al snel hadden we een deal. Top service!

Peter uit: Oudewater

02-04-2014

Binnen 23 uur mijn auto voor een goede prijs verkocht. Geweldig geholpen door Niels.