Beoordelingen osw.nl

w.j. uit: aalsmeer

15-08-2014

Snelle reactie en een zeer snelle onderhandeling zorgde ervoor dat ik onze caravan snel verkocht had.

A.A. uit: Gorssel

15-08-2014

Snelle reactie, goede duidelijke afhandeling, prettige benadering door het kopende caravan bedrijf.

Manfred uit: Braamt

14-08-2014

Snel en netjes

Janet uit: Schoonrewoerd

14-08-2014

Op zaterdag onze caravan aangeboden. Op maandag morgen telefoon met wat vragen. Bod gedaan.Hier opvolgend bevestigings mail. De caravan koper nam keurig contact met ons op. Kwam ook de gemaakte afspraak na. Was ook keurig op de afgesproken tijd bij ons. Alles was zoals vermeld op de site. Hele keurige redelijke mensen die een redelijk bod uitbrengen en alles netjes en direkt afhandelen. Ik zal deze manier van afhandelen zeker bij anderen aanbevelen.

Pieter uit: Krimpen aan den IJssel

7,0

J. van uit: Dordrecht

28-07-2014
6,0

Duidelijke voorwaarden , mailverkeer ging goed.

Matt uit: Puttershoek

25-07-2014

Heel netjes, jullie hebben mij echt ontzorgd.

Ed uit: Dordrecht

25-07-2014
7,0

De verkoop is in zijn geheel goed verlopen.
Daarover ben ik tevreden.
Het bedrag waarvoor de motor is verkocht heeft niet geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De door jullie benaderde bedrijven zijn wel heel erg voorzichtig en zuinig in de biedingen.
Ik had wel verwacht dat er sneller gereageerd zou worden.
Op zich geen punt , want ik had geen haast.
Maar, voor een klant die snel wil verkopen kan ik me voorstellen dat het verloop iets vlotter zou mogen.

Patrick uit: Rotterdam

22-07-2014

Binnen 2 dagen was alles geregeld en geen moeilijke koper, alles geregeld zoals afgesproken.